eitaa logo
𝐃𝐈𝐀𝐋𝐄𝐂𝐓𝐈𝐂
40 دنبال‌کننده
75 عکس
40 ویدیو
0 فایل
کمی فلسفه آمیخته به ادبیات . از آمدنم نبود گردون را سود وز رفتن من جلال جانش نفزود . https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_73avov&btn=Talking
مشاهده در ایتا
دانلود
فردا میانترم دارم چقدر بی خیال
مقداری خواندم ولی دیگه نمیکشم
از زمانی وارد دانشگاه شدم اصلا حس و حال درس خواندن و ندارم دیگه
شکست، زخمِ بی‌مرهمی‌ست که روح را می‌خراشد، شبی بی‌سپیده، راهی بی‌انتها. صدای گام‌ها خاموش می‌شود، نگاه‌ها در سیاهی فرو می‌روند، و هر واژه به تلخی ناممکنی بدل می‌گردد. آنچه می‌خواستی، از دست رفته است. آنچه ساختی، فرو ریخته. هیچ دلیل، هیچ معنا، هیچ تسلایی توانِ پر کردن این خلأ را ندارد. نه سخن‌ها، نه زمان، نه حتی گذرِ روزها. شکست، نه درس است، نه مرحله‌ای از مسیر؛ شکست، گاه تنها حقیقتی است که باقی می‌ماند. و این، باری‌ست که بر شانه‌ها می‌نشیند، سنگین، بی‌رحم، و خاموش.
هیچ گونه آزادی انتخاب وجود نخواهد داشت اگر آزادی امتناع وجود نداشته باشد.
امتحان رو خراب کردم
قابل پیشی بینی بود نه مطالعه کافی نه تمرین حل کردنی و سوال پرسیدنی
واقعا سوال کردن برای من یه مشکل شده
𝐃𝐈𝐀𝐋𝐄𝐂𝐓𝐈𝐂
گفتم شاید تسلایی باشه
البته که ما قرار نبوده با موفقیت کل نظام هستی رو به لرزه در بیاریم ما به اندازه اپسیلون هستیم و مسائل ما به اندازه همان اپسیلون برای ما مهمه اصلا مهم نیست اندازه ما در جهان چقدره
از آمدنم نبود گردون را سود وز رفتن من جلال و جاهش نفزود وز هیچ کسی نیز دو گوشم نشنود کاین آمدن و رفتنم از بهر چه بود
به شدت با حکم کلی دادن مشکل دارم شاید برای خیلی ها بدیهی باشه ولی برای من باید آمار درست و حسابی باشه تا یک حکم کلی رو بپذیرم