𝐃𝐈𝐀𝐋𝐄𝐂𝐓𝐈𝐂
گفتم شاید تسلایی باشه
البته که ما قرار نبوده با موفقیت کل نظام هستی رو به لرزه در بیاریم ما به اندازه اپسیلون هستیم و مسائل ما به اندازه همان اپسیلون برای ما مهمه اصلا مهم نیست اندازه ما در جهان چقدره
به شدت با حکم کلی دادن مشکل دارم شاید برای خیلی ها بدیهی باشه ولی برای من باید آمار درست و حسابی باشه تا یک حکم کلی رو بپذیرم
مثلا بر میگردن میگن مرد ها اینطورین،زن ها اینطورین آدمیزاد اینطوریه از کجا معلوم؟مگر همه آدم ها رو مورد آزمایش قرار دادی؟مگه از همشون پرسیدی تمامی اون متخصص ها میگه نتیجه آزمایش ما روی این تعداد افراد نشون میده بعد تو نشستی تو خونت حکم کلی واسه همه میدی؟
وقتی با یکی هستی زیاد فکر و خیال سراغ آدم نمیاد وقتی که تنها میشی دوباره غم میاد سراغت