eitaa logo
𝐃𝐈𝐀𝐋𝐄𝐂𝐓𝐈𝐂
40 دنبال‌کننده
75 عکس
40 ویدیو
0 فایل
کمی فلسفه آمیخته به ادبیات . از آمدنم نبود گردون را سود وز رفتن من جلال جانش نفزود . https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_73avov&btn=Talking
مشاهده در ایتا
دانلود
واقعا سوال کردن برای من یه مشکل شده
𝐃𝐈𝐀𝐋𝐄𝐂𝐓𝐈𝐂
گفتم شاید تسلایی باشه
البته که ما قرار نبوده با موفقیت کل نظام هستی رو به لرزه در بیاریم ما به اندازه اپسیلون هستیم و مسائل ما به اندازه همان اپسیلون برای ما مهمه اصلا مهم نیست اندازه ما در جهان چقدره
از آمدنم نبود گردون را سود وز رفتن من جلال و جاهش نفزود وز هیچ کسی نیز دو گوشم نشنود کاین آمدن و رفتنم از بهر چه بود
به شدت با حکم کلی دادن مشکل دارم شاید برای خیلی ها بدیهی باشه ولی برای من باید آمار درست و حسابی باشه تا یک حکم کلی رو بپذیرم
مثلا بر میگردن میگن مرد ها اینطورین،زن ها اینطورین آدمیزاد اینطوریه از کجا معلوم؟مگر همه آدم ها رو مورد آزمایش قرار دادی؟مگه از همشون پرسیدی تمامی اون متخصص ها میگه نتیجه آزمایش ما روی این تعداد افراد نشون میده بعد تو نشستی تو خونت حکم کلی واسه همه میدی؟
عاشق خوابم‌ از بیداری متنفرم
در دل شب‌های خاموش زخم‌های کهنه زبانه می‌کشند فریادهای بی‌پاسخ، در کوچه‌های تاریک می‌پیچند. دستان خسته بر دیوار خطی از خشم می‌نویسند، زمین تَرَک خورده، دهان باز کرده، تا غم را ببلعد. باد، گریبانِ بغض را می‌درد و سکوت، سنگینی خود را بر شانه‌های جهان می‌اندازد.
وقتی با یکی هستی زیاد فکر و خیال سراغ آدم نمیاد وقتی که تنها میشی دوباره غم میاد سراغت
تنها چیزی که میدونم اینه که مشخص نیست چه کاری تو این زندگی می‌خوام انجام بدم
عذاب آور ترین زمان غروب جمعه هاست