نمیدونم چی بگم والا
بعضی ها رفتارشون خیلی ناپسندیده است
به طوری که برام سوال میشه
کدوم رفتارم اشتباه بود
هرچی فکر میکنم کاری نکردم که این رفتار ها رو نشون بدن
همش بی دلیله
حوصلشون سر رفته...
چیزی نیست؛
در واقع حرفاتون از گلوله هم بدتره،
آدم رو زجرکش میکنه.
کاشک روی حرفاتون فکر کنید..