eitaa logo
دیدار 🍃
284 دنبال‌کننده
877 عکس
527 ویدیو
2 فایل
اشک می‌ریزی و می‌گویی: پس رؤیاهای‌مان چه؟ می‌بوسمت و می‌گویم: «بخواب،‌ در اینجا رؤیا داشتن، خودش رؤیاست.» اسکی؟ نداشته باشیم : ) ناشناس: وقتی حالم خوب نباشه می‌زارم : )
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از [ اِغمــــــأ ]
دلبری‌به‌سبك‌نظامی : 🦦🕶💘
نمی‌دونم چی بگم والا بعضی ها رفتارشون خیلی ناپسندیده است به طوری که برام سوال میشه کدوم رفتارم اشتباه بود هرچی فکر میکنم کاری نکردم که این رفتار ها رو نشون بدن همش بی دلیله حوصلشون سر رفته... چیزی نیست؛
راستش، درد داشت! خیلی هم درد داشت :))
حق با مامانم بود، هیچ چیز قرار نیست باب میل آدم باشه.
در واقع حرفاتون از گلوله هم بدتره، آدم رو زجرکش می‌کنه. کاشک روی حرفاتون فکر کنید..
کاشک حرفاتون هم مثل صداتون ناز بود🎀