eitaa logo
دیدار 🍃
284 دنبال‌کننده
877 عکس
527 ویدیو
2 فایل
اشک می‌ریزی و می‌گویی: پس رؤیاهای‌مان چه؟ می‌بوسمت و می‌گویم: «بخواب،‌ در اینجا رؤیا داشتن، خودش رؤیاست.» اسکی؟ نداشته باشیم : ) ناشناس: وقتی حالم خوب نباشه می‌زارم : )
مشاهده در ایتا
دانلود
راستش، درد داشت! خیلی هم درد داشت :))
حق با مامانم بود، هیچ چیز قرار نیست باب میل آدم باشه.
در واقع حرفاتون از گلوله هم بدتره، آدم رو زجرکش می‌کنه. کاشک روی حرفاتون فکر کنید..
کاشک حرفاتون هم مثل صداتون ناز بود🎀
هر موقع باهاش بحثم میشه رمز گوشیم رو یادم می‌ره :/
حتی توی ناراحتی هم هرچی نازنازی‌ میبینم یادش میوفتم😞🎀
منِ اسکول، تو الان ناراحتی ازش نباید هرچی میبینی یادش بیوفتی که دیوونه :/ این نشونه ضعف توعه...
گریه نکن دختر، زوده برای شکست..