eitaa logo
دیدار 🍃
284 دنبال‌کننده
877 عکس
527 ویدیو
2 فایل
اشک می‌ریزی و می‌گویی: پس رؤیاهای‌مان چه؟ می‌بوسمت و می‌گویم: «بخواب،‌ در اینجا رؤیا داشتن، خودش رؤیاست.» اسکی؟ نداشته باشیم : ) ناشناس: وقتی حالم خوب نباشه می‌زارم : )
مشاهده در ایتا
دانلود
کاشک حرفاتون هم مثل صداتون ناز بود🎀
هر موقع باهاش بحثم میشه رمز گوشیم رو یادم می‌ره :/
حتی توی ناراحتی هم هرچی نازنازی‌ میبینم یادش میوفتم😞🎀
منِ اسکول، تو الان ناراحتی ازش نباید هرچی میبینی یادش بیوفتی که دیوونه :/ این نشونه ضعف توعه...
گریه نکن دختر، زوده برای شکست..
حتی نمی‌دونم برای کدوم دردم گریه کنم
دعا کنید برای شهادتم؛
چی بگم والا..