eitaa logo
دیدار 🍃
284 دنبال‌کننده
877 عکس
527 ویدیو
2 فایل
اشک می‌ریزی و می‌گویی: پس رؤیاهای‌مان چه؟ می‌بوسمت و می‌گویم: «بخواب،‌ در اینجا رؤیا داشتن، خودش رؤیاست.» اسکی؟ نداشته باشیم : ) ناشناس: وقتی حالم خوب نباشه می‌زارم : )
مشاهده در ایتا
دانلود
حتی توی ناراحتی هم هرچی نازنازی‌ میبینم یادش میوفتم😞🎀
منِ اسکول، تو الان ناراحتی ازش نباید هرچی میبینی یادش بیوفتی که دیوونه :/ این نشونه ضعف توعه...
گریه نکن دختر، زوده برای شکست..
حتی نمی‌دونم برای کدوم دردم گریه کنم
دعا کنید برای شهادتم؛
چی بگم والا..
چقدر بی رحمانه
چترم را کنار ایستگاهی در مه، جا گذاشته‌ام خیس و خسته آمده‌ام و حالا شاعر که نه، بارانم!
ــــ