eitaa logo
دیدار 🍃
285 دنبال‌کننده
895 عکس
532 ویدیو
2 فایل
اشک می‌ریزی و می‌گویی: پس رؤیاهای‌مان چه؟ می‌بوسمت و می‌گویم: «بخواب،‌ در اینجا رؤیا داشتن، خودش رؤیاست.» اسکی؟ نداشته باشیم : ) ناشناس: وقتی حالم خوب نباشه می‌زارم : )
مشاهده در ایتا
دانلود
نمی‌دانم آن یک نفر که همه‌ی‌ ما نداریمش؛ خودش چه کسی را ندارد؟!
ما زِ یاران چَشمِ یاری داشتیم خود غلط بود آنچه ما پنداشتیم...
متنش ساعتتت ها به گریم میندازه🙂...
توقع، رنج است...
تو وقتی هرجا میری:
کاشک می‌آمد و میدید، چه با ما کرده...
«اینجاست، رد نمی‌شود.»
نمیخوای بغلم کنی؟
آیا شده از شدن دلتنگی و غصه هی بغض کنی، گریه کنی، شعر بخوانی ؟