امیدوارم فردا برای هممون شیرین تر از روز های دیگه باشه :)
خسته شدم از اینهمه تلخی...
چشماشو بسته بود.
دستش رو اروم اروم روی دیوار میکشید و جلو میرفت...
ازش که پرسیدن چرا اینکار رو میکنی، جواب داد:
«میخوام ببینم اون چه حسی داره وقتی بهش ابراز علاقه میکنم» :))