eitaa logo
دیدار 🍃
285 دنبال‌کننده
879 عکس
530 ویدیو
2 فایل
اشک می‌ریزی و می‌گویی: پس رؤیاهای‌مان چه؟ می‌بوسمت و می‌گویم: «بخواب،‌ در اینجا رؤیا داشتن، خودش رؤیاست.» اسکی؟ نداشته باشیم : ) ناشناس: وقتی حالم خوب نباشه می‌زارم : )
مشاهده در ایتا
دانلود
ازش پرسیدم:« میبینی که دوستت نداره و باهات بد برخود می‌کنه؟! چرا رهاش نمیکنی؟! » لبخند زد و گفت:« خودم رو به نادانی میزنم بلکه مدت زمان بیشتری درکنارش بمانم، من میدانم ته این قصه جداییست! فقط میخواهم زمانش را به عقب بی‌اندازم.. بلکه بتوانم بیشتر نگاهش کنم» :)
ــــ
مثانه عزیزم، مواقعی که هیچی نمیخورم.. چجوری پر میشیییی آخه 🎀
https://abzarek.ir/service-p/msg/3144701 ناشناسمون دیگه نخوام بگم ها حواستون به حرفاتون باشه🎀 هر شب ناشناس داریم