eitaa logo
دیدار 🍃
285 دنبال‌کننده
892 عکس
531 ویدیو
2 فایل
اشک می‌ریزی و می‌گویی: پس رؤیاهای‌مان چه؟ می‌بوسمت و می‌گویم: «بخواب،‌ در اینجا رؤیا داشتن، خودش رؤیاست.» اسکی؟ نداشته باشیم : ) ناشناس: وقتی حالم خوب نباشه می‌زارم : )
مشاهده در ایتا
دانلود
یعنی اولویت بودن چه طعمی داره؟ :)
چی میشد یکی هم میومد به من می‌گفت:« نترس من پشتتم» :)
ــــ
دندونم...
خداروشکر تو زندگیم شنونده خوبی بودم...
برای بعضی از افراد وقتی چیزی تعریف میکنم، وقتی وسطش حرفم رو نگه دارم نمیگن «خب بعدش چیشد؟».. سکوت میکنن.. انگار از اول گوش نمیکردن :) بعد میگم، «خب چه خبر؟!» و شروع میکنن تعریف کردن از چیزی که میخوان و من سر و پا گوش میدم :)) انگار نه انگار که داشتم چیزی براشون تعریف میکردم.. و میدونی کجاش درد داره؟! موقعی که با ذوق چیزی رو تعریف میکنم و این اتفاق میوفته :)
ترحم مزخرف ترین حسی هست که میتونید به شخصی داشته باشید.
ـــ