برای بعضی از افراد وقتی چیزی تعریف میکنم، وقتی وسطش حرفم رو نگه دارم نمیگن «خب بعدش چیشد؟»..
سکوت میکنن..
انگار از اول گوش نمیکردن :)
بعد میگم، «خب چه خبر؟!» و شروع میکنن تعریف کردن از چیزی که میخوان و من سر و پا گوش میدم :))
انگار نه انگار که داشتم چیزی براشون تعریف میکردم..
و میدونی کجاش درد داره؟!
موقعی که با ذوق چیزی رو تعریف میکنم و این اتفاق میوفته :)