eitaa logo
دیدار 🍃
288 دنبال‌کننده
893 عکس
531 ویدیو
2 فایل
اشک می‌ریزی و می‌گویی: پس رؤیاهای‌مان چه؟ می‌بوسمت و می‌گویم: «بخواب،‌ در اینجا رؤیا داشتن، خودش رؤیاست.» اسکی؟ نداشته باشیم : ) ناشناس: وقتی حالم خوب نباشه می‌زارم : )
مشاهده در ایتا
دانلود
ممبر❌ عقده ای✅
+سیسی ... -همون اندازه که برای مادرت زدن🎀.
+پا ... -دست فقط خب سوال بعدی
+بک.... - اینو چون گفتن چیزی نگو سکوت میکنم دفعه اخرت باشه
+حسابت .... - باز کلاسا مجازی شد برگرد روبیکا احمق
بقیه رو ندارم جواب بمونه برا یه زمان خوب
دفعه بعدی ببینم چیزی بد میشه
ماماناتون حیا نداشتن یادتونم ندادن ، اما نباید هر جایی بی حیا باشین
تکرار نشه
آدم ها خودشون رو نشون میدن کافیه با یه لبخند بدون حرف فقط نگاهشون کنی و هرچیزی که گفتن سکوت کنی :)