eitaa logo
دیدار 🍃
288 دنبال‌کننده
893 عکس
531 ویدیو
2 فایل
اشک می‌ریزی و می‌گویی: پس رؤیاهای‌مان چه؟ می‌بوسمت و می‌گویم: «بخواب،‌ در اینجا رؤیا داشتن، خودش رؤیاست.» اسکی؟ نداشته باشیم : ) ناشناس: وقتی حالم خوب نباشه می‌زارم : )
مشاهده در ایتا
دانلود
دفعه بعدی ببینم چیزی بد میشه
ماماناتون حیا نداشتن یادتونم ندادن ، اما نباید هر جایی بی حیا باشین
تکرار نشه
آدم ها خودشون رو نشون میدن کافیه با یه لبخند بدون حرف فقط نگاهشون کنی و هرچیزی که گفتن سکوت کنی :)
ــــ
ـــ
ما هر روز ده ها عکس برای هم می‌فرستیم و میگیم «یادت افتادم» و هردو کلی ذوق میکنیم..🎀
ــــ
+وقتی یکی اذیتت کنه چیکار میکنی؟! _وا این چه سوالیه! معلومه گریه میکنم دیگه🎀
ـــــ
ــــ