eitaa logo
دیدار 🍃
288 دنبال‌کننده
893 عکس
531 ویدیو
2 فایل
اشک می‌ریزی و می‌گویی: پس رؤیاهای‌مان چه؟ می‌بوسمت و می‌گویم: «بخواب،‌ در اینجا رؤیا داشتن، خودش رؤیاست.» اسکی؟ نداشته باشیم : ) ناشناس: وقتی حالم خوب نباشه می‌زارم : )
مشاهده در ایتا
دانلود
ــــ
ـــ
ما هر روز ده ها عکس برای هم می‌فرستیم و میگیم «یادت افتادم» و هردو کلی ذوق میکنیم..🎀
ــــ
+وقتی یکی اذیتت کنه چیکار میکنی؟! _وا این چه سوالیه! معلومه گریه میکنم دیگه🎀
ـــــ
ــــ
انقدر که به حرفمون گوش ندادن یکی به حرفمون گوش میده باید ازش تشکر کنیم..🎀
حتی هنوز نمیدونی تظاهر یعنی چی🎀
در دلم آهسته میگرید کسی...
به من که خوش نمیگذره، حداقل کاری کنم به اون ها خوش بگذره :)