دیدار 🍃
https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_g6cas6&btn=دیدار🍃
+اعصاااابم خوردههه
عینکی شدمممم🚶🏻🚶🏻🚶🏻🚶🏻🚶🏻🚶🏻🚶🏻🚶🏻😭😭😭
_جواب ایران خانوم: واااایییییی شاید خوشگل شدیییی ممبرممم، ناراحتی نداره که😭🎀🎀🎀
_جواب بانو سایه: راجب این موضوع بگم که خیلی اکلیلی شدم
عینکی قشنگه خواهرر
از هیچ کاری نکردن ، یهجا نشستن ، تو گوشی بودن ، هیچ جا نرفتن ، دوستی نداشتن ، واقعا متنفرم .