از این پسرهایی که تو تجمع از قصد موقع راه رفتن شونشون رو میکوبن به آدم بدم میاد🎀
بعدش هم برمیگردن میگن «ای وای خورد به شما؟ حواسممم نبودددد»
آقای محترمممم دو متر جا بغل من هستتتت، گوساله🙄🎀
«یه سوال..»
«راستی...»
«یه چیزی..»
«میخواستم چیزی بگم..»
«صدا کردن اسمم به صورت خالی و بدون استیکر»
ترسناک ترین جملات زندگیم :)