«یه سوال..»
«راستی...»
«یه چیزی..»
«میخواستم چیزی بگم..»
«صدا کردن اسمم به صورت خالی و بدون استیکر»
ترسناک ترین جملات زندگیم :)
همه جا اظافی ام...
بین خواهر برادرام، خانوادم، دوستام، اقوام و ..
یه روز نباشم، نبودم حس نمیشه :)