eitaa logo
دیدار 🍃
287 دنبال‌کننده
895 عکس
532 ویدیو
2 فایل
اشک می‌ریزی و می‌گویی: پس رؤیاهای‌مان چه؟ می‌بوسمت و می‌گویم: «بخواب،‌ در اینجا رؤیا داشتن، خودش رؤیاست.» اسکی؟ نداشته باشیم : ) ناشناس: وقتی حالم خوب نباشه می‌زارم : )
مشاهده در ایتا
دانلود
همه جا بی تاثیرم :)
همه جا اظافی ام... بین خواهر برادرام، خانوادم، دوستام، اقوام و .. یه روز نباشم، نبودم حس نمیشه :)
دیدار 🍃
وا😳
نبود من حس میشه مگه بین خواهر برادر ها؟😂🎀
ـــــ
هدایت شده از کَمی قهوهِ لطفاً ؛
سلام وقتتون بخیر شبها که داخل تجمعات میریم کنار خیابون هستیم و شعار میدیم یه سری آدما پرچم ندارن و پرچم میخوان تصمیم گرفتیم ۱۰۰ تا پرچم بخریم بدیم به کسایی که ندارن پرچم ها سایزشون ۳۰ در چهل هست که قیمتشون میشه ۳میلیون ممنون میشم توی این کار شریک بشید و کمک کنید تا پول جمع بشه تا دو الی سه روز آینده ۵۸۹۲-۱۰۱۵-۸۷۹۰-۸۱۲۶ به نام فاطمه عباسی و در آخر بگم گزارش کار گذاشته میشه داخل کانال @A58579 ایدی بنده فیش واریزی هاتون رو ارسال کنید ارسال کنید برای دوستان تا سریع تر بتونیم خریداری کنیم
امروز اینجوری بودم که میخوابیدم، بیدار میشدم بعد به خودم میگفتم ببین توی این دنیا ادم ها تو رو غمگین میکنن پس بخواب که غمگین نشی، باز چشام رو میبستم و با اینکه خوابم نمیومد میخوابیدم :))
هدایت شده از - نـور ؛
*
ـــ
لبخند زدن هم خیلی جاها گریه داره..