eitaa logo
دیدار 🍃
285 دنبال‌کننده
895 عکس
533 ویدیو
2 فایل
اشک می‌ریزی و می‌گویی: پس رؤیاهای‌مان چه؟ می‌بوسمت و می‌گویم: «بخواب،‌ در اینجا رؤیا داشتن، خودش رؤیاست.» اسکی؟ نداشته باشیم : ) ناشناس: وقتی حالم خوب نباشه می‌زارم : )
مشاهده در ایتا
دانلود
وایب مامانم>>
وایب خواهر کوچیکم>>
وایب خواهرم2>>
وایب خواهرم1>>
برای شهرمون دعا کنید.
نترسید! شما دختران سید علی هستید :))
برای مردم شهرمون خیلی دعا کنید:) دعا کنید نترسن و محکم وایسن..
کاشک اشکام نمیومدن
خدایا سپردمشون دست خودت میدونم همیشه حواست بهم هست یاری کن رومو زمین ننداز :) یه نگاه به دلامون بنداز که همه گرفته‌ان، خودت شادمون کن..
برای باز نشدن مدارس صلوات :)))
ـــ