eitaa logo
دیدار 🍃
286 دنبال‌کننده
895 عکس
532 ویدیو
2 فایل
اشک می‌ریزی و می‌گویی: پس رؤیاهای‌مان چه؟ می‌بوسمت و می‌گویم: «بخواب،‌ در اینجا رؤیا داشتن، خودش رؤیاست.» اسکی؟ نداشته باشیم : ) ناشناس: وقتی حالم خوب نباشه می‌زارم : )
مشاهده در ایتا
دانلود
خدایا خسته دیگه بسه شدیم .
اگر ایران بجز ویرانسرا نیست ، من این ویرانسرا را دوست دارم ‌.
اگر تاریخ ما ، افسانه رنگ است ؛ من این افسانه هارا دوست دارم .
خب الان من دلم تنگ شده برات، باید از زیر خاک بکشمت بیرون ببینمت؟
آدمای خسته توضیح نمیدن ، میرن...
‌قرار بود شکفته شم، شکافته شدم.😂🎀
تا دلت بخواهد عیب داشت.
الهییی...
فکر کنم دیگه وقتشه خدا بیاد بغلمون کنه و بگه " یه دست واسه دوربین تکون بده "
تورا فراموش خواهم کرد. دقیقا در ساعت ۲۵، روز ۳۴، ماه ۱۳ سال. دقیقا روزی که برف بنفش بباره. دقیقا روزی که آفتاب نداره و شبی که ماه نداره. دقیقا در روزی که بارون از زمین جریان داشته باشه. دقیقا روزی که بشه به خورشید دست زد. همین قدر غیر ممکن. من فراموشت میکنم؛ اما دقیقا در شبی که فردایی نداره...
تو خانه‌ام بودی عزیز من و من از دست دادمت ؛ و کسی که وطن ندارد ، در تمام جنگ‌ها گلوله می‌خورد .
‌نجات دهنده رو داخل آیینه دیدم بهم گفت کمک