eitaa logo
دیدار 🍃
285 دنبال‌کننده
895 عکس
533 ویدیو
2 فایل
اشک می‌ریزی و می‌گویی: پس رؤیاهای‌مان چه؟ می‌بوسمت و می‌گویم: «بخواب،‌ در اینجا رؤیا داشتن، خودش رؤیاست.» اسکی؟ نداشته باشیم : ) ناشناس: وقتی حالم خوب نباشه می‌زارم : )
مشاهده در ایتا
دانلود
قصد خواب داشتم با پیام دوستان پشیمان شدم😂😔
هدایت شده از کَمی قهوهِ لطفاً ؛
از لذت های های بهشتی دنیا به “وقتی که گوشیتو چک می‌کنی و میبینی آدم مورد علاقت پیام داده” اشاره میکنم. - @lost_in_thought12
...
فکر کنم وقتشه کنار بکشم از این زندگی کوفتی 😑
وایی خدای من لعنت به اشک بی موقع...
باید توی هر شرایط دلقک درونم زنده باشه، حتی وسط گریه😂😂
دوتاش برای تو حالا آشتی ؟😭