من درحالی که ساعت دو نیم نصف شب پاشدم و پتوپیچ و چمدون به دست در حال پیاده روی به سمت شاهرودم:
معده جرئت داری درد بگیر اون لحظه است که همچون گرگ با چنگال هام درت میارم و پرتت میکنم جلو سگ
هدایت شده از [괜찮아?!.^-^]🇮🇷🍓🇵🇸
"امیدوارم با دعای سرورمان عجلالله تعالی فرجه و عنایت حضرت باریتعالی سالی خوب و پر از پیروزی و انواع گشایشهای مادی و معنوی برای ملت ما و همه همسایگان و ملل مسلمان و بخصوص عناصر جبهه مقاومت، و سالی نَهچنین برای دشمنان اسلام و بشریت در پیش روی داشته باشیم. وَنُرِيدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَى الَّذِينَ اسْتُضْعِفُوا فِي الْأَرْضِ وَنَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَنَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِينَ وَنُمَكِّنَ لَهُمْ فِي الْأَرْضِ وَنُرِيَ فِرْعَوْنَ وَهَامَانَ وَجُنُودَهُمَا مِنْهُمْ مَا كَانُوا يَحْذَرُونَ. صدق الله العلی العظیم و صدق رسوله الکریم و نَحنُ عَلی ذلکَ مِنَ الشّاهدین."
و السلام علیکم و رحمةالله و برکاته
سید مجتبی حسینی خامنهای
۲۹/اسفند/۱۴۰۴