بهم میگید چرا با لقب سیو نمیکنی مارو؟
داداش من اسمتو مینویسم زنگ میزنی دو ساعت فکر میکنم کیه بعد لقب سیو کنم که هیچی دیگه😀
MeowSu
I'm worried that after you I'll never be able to feel love again.
But love is a parallel line, one doesn't reach the other until they break themselves.
_لحظه ایی که دیدمت مطمئن بودم چیزی رو از دست میدم
شاید اون دل بود شاید هم غبار غم آلود این زندگی ایی که هر روزش نکبت تر از قبله
ولی میدونم تو ،تو فرق داری با هرچیزی که تاحالا حسش کردم
تو بوی زندگی میدی با تو بودن برای من مثل زندگی کردنه برای کسی که تاحالا فقط زنده بوده زندگی کردن زیادی دوست داشتنی عه:)
هیچوقت به هیچکس حسودی نمیکنم جز کسایی که میتونن خیلی راحت راجب مشکلات ،روابط،چیزایی که ناراحتشون میکنه،موضوعات خانوادگی صحبت کنن
لامصب یجوری سخته انگار میخوام کوه جا به جا کنم خب زبون بسته جون بکن دیگه ک.کش