_لحظه ایی که دیدمت مطمئن بودم چیزی رو از دست میدم
شاید اون دل بود شاید هم غبار غم آلود این زندگی ایی که هر روزش نکبت تر از قبله
ولی میدونم تو ،تو فرق داری با هرچیزی که تاحالا حسش کردم
تو بوی زندگی میدی با تو بودن برای من مثل زندگی کردنه برای کسی که تاحالا فقط زنده بوده زندگی کردن زیادی دوست داشتنی عه:)
هیچوقت به هیچکس حسودی نمیکنم جز کسایی که میتونن خیلی راحت راجب مشکلات ،روابط،چیزایی که ناراحتشون میکنه،موضوعات خانوادگی صحبت کنن
لامصب یجوری سخته انگار میخوام کوه جا به جا کنم خب زبون بسته جون بکن دیگه ک.کش
خودم رو دوست دارم چون ...
خودم رو دوست دارم چون ترو دارم
خودمو دوست دارم چون تو توی زندگیمی خودمو دوست دارم چون این کسیه که تو دوستش داری خودمو دوست دارم چون با تمام ترسام بخاطر تو دارم کنار میام
خودم دوست دارم چون تو برای این من ساخته شدی
اگر نه من برای هرکسی یه شخصیتی دارم
واسه توعه تکون نمیخوره
ولی بهت قول میدم هیچکس توی هیچ زمانی هیچ کجای تاریخ و توی هیچ دنیایی اونطوری که ترو نگاه میکنم طوری که برای تو ام و ورژنی که تو میبینی رو نمیبینه
خودمو دوست دارم چون روزایی که خودمو گم کردم تروگم نکردم
خودم رو دوست دارم چون موقع هایی کهخودمو ترک کردم ترو ترک نکردم
خودمو دوست دارم چون باهات صادق بودم
خودمو دوست دارم چون این من ترو دوست داره
اره همه چیز من برمیگرده به تو
یروزی این روحمن و رها میکنه و میره ولی حتی اون موقع ام یادش نمیره توی ۱۶سالگی چطوری دوست داشته
1.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
فکر کنم پونی مورد علاقمو پیدا کرد-
همشون مورد علاقمن البته هر کدوم مورد علاقه ی یکی از شخصیت هامه این درست تره
هیچوقت راجب من با قاطعیت نمیتونی بگی رنگ مورد علاقش چیه
حیوون مورد علاقش چیه
یا حتی شغل و آینده ایی که میخواد چیه
هربار یه شگفتی از یکی از شخصیت هام میبینی
ولی همه ی شخصیت هام عاشق تو و متنفر از دشمن های تو هست
مطمئن باش راجبش.
ببخشید ولی بزرگترین پشیمونی تاریخ
امیرکبیر بود!
تنها دارایی که ایران به نبودش نباید هیچوقت عادت کنه ایشون بوده