eitaa logo
دانلود
بی تو آوارم و بر خویش فرو ریخته‌ام؛ ای همه سقف و ستون و همه آبادیِ من. -
وای حاجی یه وسیله ایی روی میز تحریرم بود برداشتم داشتم پلاستیکشو باز میکردم یهویی یه صدایی توی سرم گفت شاید واسه تو نباشه خب وسایل و گذاشتم زمین با صدای بلند گفتم لابد واسه ننته! بعد ۱ساعته شبیه کصخلا فکر میکنم ننش کیه🤣🤣🌚
...
رفیق بمونید بخدا عشق همچی رو بگا میده
و عشق جوخه ی اعدام است؛)
MeowSu
لطفا به مرگ فکر نکنید من یه بار یکی رو از دست دادم و واقعا دلم نمی‌خواد دوباره توهم یکی دیگرو هم بز
؛)) درسته راجبش دیگه حرف نیمزنم ولی به این معنا نیست که داغش سرد شده به این معنا نیست که هنوزم توی سرم چتامونو مرور نمیکنم به این معنا نیست که مثل سگ از دلتنگی گریه نمیکنم به این معنی نیست که توی دفترم ساعت ها باهاش حرف نمیزنم من فقط نمیگم که چقدر دلم برای وال کوچولوم تنگ شده؛)
توی هر اکیپ و دوستی ایی یکی مرگ همرو میبینه و یکی هیچوقت متوجه نمیشه از دست دادن کسی چه حسی داره امیدوارم من اونی باشم که نمیدونه از دست دادن چه حسی داره
اینکه ۳سال دیگه میرم دانشگاه و هر غلطی بخوام میتونم بکنم باعث میشه قلبم اکلیل برینه
تمام عمر به دنبال دلیل زندگی گشتم، در آغوشِ تو فهمیدم که شرح مختصر دارد.