eitaa logo
دکتر کبری خزعلی
129 دنبال‌کننده
10.5هزار عکس
11هزار ویدیو
169 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از ✨تبیین حقایق🍃✨
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 مقام معظم رهبری :« در دولت اصلاحات سال ۸۲ و مجلس ششم اصلاح طلب به بنده نامه زدن بیا تسلیم بشو والا ....*» ─═┅═༅𖣔🌼𖣔༅═┅┅─ تبیین حقایق_حفظ اشرف به اوهن ╭‌🌺╯@hefzeashraf❀◕ ‿ ◕❀ ┗╯\╲
📚 زمان قربانی مستحبی 💠 سؤال: وقت قربانی مستحبی در روز عید قربان چه زمانی است؟ ✅ جواب: از طلوع آفتاب تا غروب آفتاب روز عید، زمان انجام قربانی مستحبی می باشد. « روابط عمومی دفتر امام جمعه شهرستان پردیس» 💻 @Adinehpardis_ir
هدایت شده از بلد طیّب/منان رئیسی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سَقَطَ مِن عَینی آیا واقعا این برادر محترم انتظار دارند باور کنیم که دکتر جلیلی، شهید رئیسی را آزار می‌داده؟!! و ایجاد اختلال می‌کرده؟!! پاسخ این ادعاها را بارها آقای دکتر جلیلی اعلام فرموده‌اند و دوستانی که برای جیفه بدبوی دنیا اینطور بداخلاقی می‌فرمایند و دیگر نامزدهای جبهه انقلاب را تخریب می‌کنند بدانند که نتیجه اینطور بی‌انصافی‌ها و بی‌اخلاقی‌هایی که خلاف فرمایشات صریح رهبر انقلاب است، چیزی نیست جز افتادن از چشم جبهه انقلاب: سَقَطَ مِن عَینی بلد طیب/کانال رسمی دکتر منان رئیسی https://eitaa.com/baladetayyeb
هدایت شده از آنتی سکولار
🔻واکنش برخی از فعالین توئیتری به توئیت حسن آقامیری: 💬 شما رای ندی حکایت کلاغ و قهرش با باغ گردو 💬 تو که آخرش بدو بدو میری به پزشکیان رأی میدی، الگی ادای فیلسوفا رو در نیار. 💬 تا دیروز که میگفتی دموکراسی نیست، الآن میگی اختیاریه بعدش که رفتی ستاد پزشکیان درود بر دموکراسی:) پ ن ؛آفتاب پرست دقیقا همین شکلیه 💬 وقتی تو انتخابات شرکت نمیکنی راجع به مملکت نظر هم نده. همون عسلتو بفروش 💬 ‏‎تو که الان خودتم تلویحا تعیین تکلیف کردی شیطون 💬 ‏‎آفرین حسن،همین فرمون عالیه کاری توش عقلت نمیرسه نکن،ان شاء الله منبر رسول الله رو هم بیخیال شی بری عسلتو بفروشی 💬 خاتمی، آقامیری پیوندتان مبارک هر چند خیلی وقت بود با هم دست داده بودید 🌐آنتی سکولار را دنبال کنید👇🏻 🆔 @antisecular_ir
✍ ا. انصاری زاده برخی اقتصاددان ها زیر این توییت جناب رحیمی وا أسفا سرداده و یقه ها دریده اند که: (چرا با نظرات کارشناسی مخالف رهبری اینگونه تند و خشن برخورد میکنید؟) بیایید یک بار برای همیشه تکلیف مان را با این مسئله روشن کنیم، همه از کلی گویی خسته ایم؛ اولا جناب شاکری (مشاور اقای قالیباف) مدتی است بطور جدی درحال نرمالایز کردن مخالفت با ایده های اقتصادی رهبری هستند، آنهم در قالب توییت های گنده گنده و قلمبه و سلمبه.. درحالی که کمتر دیده ایم نقد کارشناسی خود را با ایده ی مدنظر بطور مبسوط بیان کنند ثانیا آقایان اقتصاد دان میگویند: (شما اقتصاد اسلامی ها خودتان با گزاره هایی که رهبری از آنها حمایت کرده مخالفت میکنید، مثل خصوصی سازی، هدفمندی یارانه ها، حذف ارز ۴۲۰۰، گران سازی بنزین در ۹۸ «که البته رهبری تایید نکردند، بلکه فرمودند هر تصمیمی که دولت بگیرد من پشت آن هستم» ) پاسخ اینکه مایی که صبح تا شب در فضای اقتصادی کشور جستجو میکنیم، اتفاقا تنها جریانی که نقد های تخصصی و کارشناسی نسبت به تمام این تصمیمات اقتصادی دارند، جریان اقتصاد اسلامی و جبهه انقلابی اقتصاد است، وگرنه از لیبرال های اقتصادی چیزی جز توییت های گنده گویانه و پز های روشن‌فکرانه ندیده ایم. عاقبت این نرمالیزه کردن «نقد کارشناسی» رهبری را هم قبلا در افراد دیگر دیده ایم، به جناب شاکری توصیه می‌کنیم اگر نقدی بر فرمایشات اقتصادی رهبری دارند، بصورت کارشناسی بیان فرمایند توییت زدن دردی را درمان نمیکند.. @tahliltamadoni
هدایت شده از  مهندس انقلابی
⭕️ ۷ دروغ علیه جلیلی فقط طی یک روز! 🔹همزمان با انتشار نتایج آخرین نظرسنجی‌ها و افزایش درصد آرای دکتر جلیلی، برخی از رسانه ها و چهره های سیاسی به صورت همزمان و گسترده به دروغ پراکنی علیه او روی آوردند. 💫 با 💫 🇮🇷 @alikhani_r 🇮🇷
هدایت شده از ✨تبیین حقایق🍃✨
❌ چقدر زیبا و نقطه زن کار شده این پوستر ─═┅═༅𖣔🌼𖣔༅═┅┅─ تبیین حقایق_حفظ اشرف به اوهن ╭‌🌺╯@hefzeashraf❀◕ ‿ ◕❀ ┗╯\╲
هدایت شده از خبر فوری سراسری
♨️دیشب مطلب کوتاهی نوشتم و مورد نقد و تهمت قرار گرفتم. در دفتر آقای جلیلی وقت نهار حتی نون و پنیر هم ندادند چه برسه به پول!🙂 بگذریم... قصد نداشتم به این موضوع دامن بزنم و پاسخ بدم اما نگاه یکی از همراهان آقای دکتر قالیباف در شب میزگرد تبلیغاتی رو در خصوص رهبری ببینید! فارغ از مسائل و مباحث اقتصادی، این افراد هنوز به درک درستی از جایگاه ولی فقیه در حکومت اسلامی نرسیدن! آقای قالیباف مواضع این دوستان رو نمیشناسه یا همراه کردن این آقایون اقدامی برنامه ریزی شده و مدبرانه هست؟! 📌 خبر فوری سراسری @fori_sarasari
هدایت شده از پرونده ویژه
🔺جلیلی: حداقل ۱۱ سال روی شعارمان کار کردیم نامزد انتخابات ریاست جمهوری: 🔹مردم باید بدانند که حرف شما چیست و مطمئن باشند که به آن عمل می‌کنید؛ شعار ما نیز حاصل یک ماه اخیر نیست، حداقل ۱۱ سال بر روی آن کار شده است. 🔹امروزه در بزنگاه تاریخی قرار داریم؛ ما در مباحث علمی عقب‌ماندگی نداریم و باید از این امتیاز در جهت رشد استفاده کنیم. 🔹هدف ما ایجاد بستر ایفای نقش تمام مردم در حکمرانی جامعه است؛ اگر ما برای ظرفیت‌های مردمی خود برنامه‌ریزی کنیم، می‌توانیم جهش اقتصادی ایجاد کنیم. 📌 «اخبار جامع و فوری‌ با پروندهٔ ویژه» @parvande_vije
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌دشمن واقعی 🎙 داداشیا ،دشمن پشت سرتونه نه روبرتون ... 💥قابل توجه طرفداران کاندیداهای انقلابی مراقب فتنه ها باشید!!! © دکتر محمد سجاد شیرودی ...👇 💯📮 @drshiroody 💯📮 @drshiroody 💯📮 @drshiroody
🔻تدبیر فرهنگ در دولت آینده -۲ (متن مواضع در گفتگوی برنامۀ تقاطع) 🖊مهدی جمشیدی [یکم]. برای طراحی رویکرد فرهنگیِ دولت آینده، باید در ابتدا به سراغ ساختن یک «چشم‌‌انداز نظری» رفت و به پرسش‌های بنیادین پاسخ داد. ما در عرصۀ قدرت رسمی، همچنان گرفتار مجموعه‌ای از «مسأله‌های معرفتیِ حل‌نشده» هستیم که در دولت‌ها، تکرار می‌شوند. سیاست‌های فرهنگیِ گوناگونِ دولت‌های پساانقلاب، ریشه در همین امر دارد که هنوز از لحاظ مبادی و سرچشمه‌های معرفتی، به نقاط ثابت و مشترک نرسیدیم و در مقدّمات و اصول موضوعه، اختلاف‌نظر داریم. بخش عمده‌ای از سیاست‌های فرهنگیِ دولت‌های گذشته، خاستگاه لیبرالی داشته و واقعیّت این است که نیروهای سیاسی، بیش‌وکم دچار التقاط شده‌اند و از خلوص و اصالت تفکّر انقلابی، دور افتاده‌اند. تأکید نگارنده بر گذار از دوگانۀ «سیاست هویّت/ سیاست تمایز» به دوگانۀ «سیاست میل/ سیاست مصلحت»، به همین دلیل است که صورت‌مسألۀ فرهنگی ما، وارداتی و اقتباسی است و ما به جای شناخت واقعیّت‌های فرهنگیِ بومیِ خویش، حتی در مقام برگرفتن مسأله نیز، به سراغ تمدّن غربی رفته‌ایم و نظام مسأله‎‌شناسی آنها را ترجمه و تکرار کرده‌ایم. واقعیّت فرهنگی در جامعۀ ما، حاکی از آن نیست که «تکثّر»، مسأله شده است، اما نیروهای روشفکری سکولار، حسّاسیّت فراوان بر تکثّر دارند و می‌کوشند آن را به کلیدی‌ترین و جدّی‌ترین مسألۀ فرهنگی ما تبدیل کنند. اگر انقلاب اسلامی را یک «انقلاب تمدّنی» می‌انگاریم که افق تاریخی متفاوتی را به روی ما گشود و ما را از ذیل تاریخ غرب، خارج کرد، باید حتی در صورت‌مسأله‌ها نیز تجدیدنظر کنیم و گمان نکنیم که علوم انسانیِ تجدّدی، به کار جامعۀ ما نیز خواهد آمد و باید آن را در اینجا حاکم گردانیم. «مسأله‌ها»، متناسب با «غایات»، شکل می‌گیرند و اگر غایات در ابعاد تمدّنی، متفاوت باشند، روشن است که مسأله‌ها نیز تغییر می‌کنند و مسأله‌های عالَم تجدّد، «نامسأله‌ها»ی ما می‌شوند. لازمۀ حرکت در امتداد انقلاب تمدّنی، شالوده‌شکنی در فهم جهان فرهنگی و لحاظ‌کردن اقتضاهای خاصِ اینجایی است. [دوّم]. تردیدی در میان نیست که همۀ دشواری‌ها و چالش‌های فرهنگیِ ما، ریشه در بریدگی‌ها و گسستگی‌های نسبی ما از «دین» دارند. حاصل اعراض از دین، «تنگی معیشت» است و پاره‌ای از تنگی معیشت، همین تلخی‌ها و تلاطم‌ها و مصائب فرهنگی‌ای است که ما را گرفتار کرده‌اند. جامعۀ ما از دین، رو بر نگرداننده، اما لایه‌ها و بخش‌هایی از آن، فاصله و زاویه یافته‌اند و آغشته به «ارزش‌های فرهنگیِ عالَم تجدّد» شده‌اند. حتی مسأله‌های فرهنگیِ عام نیز با دین گشوده می‌شوند؛ چنان‌که باید گفت، «اخلاق منهای دین»، همانند چاپ اسکناس بدون پشتوانه است. اگر دین به حاشیۀ زندگی سوق داده شود و رقیق و نحیف گردد، جامعه نیز به عرصۀ فردیّت و خودخواهی و نفسانیّت تبدیل خواهد شد؛ چنان‌که جوامع غربی که ماهیّت سکولار دارند، به آفات و امراضی از این دست مبتلا شده‌اند. در تمدّن غربی، «معنا» و «فضیلت» و «امر الهی» و «دین» و «تعبّد» به وادی غفلت سپرده شده‌اند که این‌چنین دستخوش بحران‌های علاج‌ناپذیر فرهنگی گردیده است. اما در حکمت عملی ما، در هر سه ساحت اخلاق و تدبیر منزل و سیاست مُدن، «دین» بر صدر نشسته و حکم می‌راند و تدبیر ظاهر و باطن فرد و جامعه، به دین سپرده شده است. دین، هستۀ مرکزیِ حکمت عملی ماست و در این انگاره، همه‌چیز به ساحت قدس، ارجاع داده شده است. اینک نیز باید به جای تسلیم‌شدن در برابر نظریه‌های علوم انسانیِ تجدّدی، به سراغ حکمت عملیِ خویش برویم و از متن سنّتِ فکری و افق معرفتیِ خویش، به تدبیر و تجویز بپردازیم. [سوّم]. مواجهۀ ما با تجدّد، «گزینش‌گرانه» است؛ یعنی با عقل اینجاییِ خویش که همان عقل وحیانی است، به سراغ همۀ تجربه‌ها و دستاوردهای انسانی می‌رویم و آنها را با این محک، می‌سنجیم و هر آنچه که متناسب و موزون با عالَم فرهنگی‌مان بود را برمی‌گیریم و باقی را وامی‌نهیم. ما موافق «اخذ» و «اقتباس» هستیم و پنجره‌های ارتباطی را به روی جهان‌های فکری و فرهنگیِ دیگر نمی‌بندیم، اما از آن سو، علوم انسانیِ تجدّدی را نیز علوم خالص و ناب و عاری از ایدئولوژی‌های تجدّدی نمی‌شماریم. ازاین‌رو، معتقد به «جهان‌شمولی» و «عمومیّتِ» علوم انسانیِ تجدّدی نیستیم، بلکه باید گفت علوم انسانی به سبب ذات خویش، خواه‌ناخواه، علوم آمیخته به فرهنگ و تاریخ است و بدین‌جهت است که بعضی از متفکّران، آنها را علوم تاریخی یا علوم فرهنگی یا علوم روحی معرفی کرده‌اند. برخلاف علوم طبیعی، بخش‌های عمده‌ای از علوم انسانی را باید خاص و مقیّد به تاریخ و بوم و زیست‌جهان دانست و گزاره‌های آن را تعمیم نداد. علوم انسانیِ تجدّدی، ریشه‌های فرهنگی ما را می‌سوزاند. 🖇برنامه را در اینجا ببینید: https://telewebion.com/episode/0xd86cdc8 https://eitaa.com/sedgh_mahdijamshidi
هدایت شده از خبر مهم 🇮🇷
🔴هـزیـنـه تـبـلـیـغ داوطـلـبـان ➖چند نکته شرعی درباره تبلیغ برای داوطلبان محترم ریاست جمهوری و تکلیف اصحاب رسانه ▪️اگر شخصی با شاخص‌های دینی، هر داوطلبی را اصلح بداند، حکم تبلیغ و حکم هزینه و مزد تبلیغ برای غیر آن داوطلب را استفتا کند. ▪️اولا اصحاب رسانه‌ای که در ایام انتخابات شخصی را اصلح می‌دانند و برای غیر او تبلیغ می‌کنند، بی تردید فعالیت‌شان از مغایر گفتمان دینی است. ▪️ثانیا درباره پولی یا عوض و خدماتی که در این خصوص دریافت می‌کنند، اینکه آیا مشکل شرعی دارد یا نه، لازم است استفتا کنند و به راحتی از کنار این قضیه عبور نکند، یعنی اینکه آیا علاوه بر اثر تکلیفی تبلیغ برای غیر اصلح، اثر وضعی هم دارد؟ به این معنا که آیا مزد و وجهی و چیزی که دریافت می‌کنند مشکل دارد یا نه؟ از مرجع خود، سوال کنند. ▪️عموم دوستان انقلابی اهل تعهد و تقید به احکام هستند و نسبت به این امور و نسبت به مال حرام یا شبهه‌دار، دقت و پرهیز دارند. ▪️گذشته از این، قطعا اصحاب برای داوطلب غیر اصلح و اثری که بر جامعه و روند انقلاب و حق عامه دارد نیز باید در دادگاه عدل الهی پاسخ داشته باشند. حجت الاسلام رحمت الله معظمی @r_moazzami 🔥 @Moohem