🍃🌹🌑السلام علیک یا رسول الله (ص)السلام علیک یا اباعبدالله (ع)السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا(ع)🌑🌹🍃 سلام صاحب ما ، مهدی جان
#در_ابعاد_این_دلواپسی ها ، دلخوشیم که شما بر بی کسی های ما ناظرید ، برایمان دعا می کنید و در پناه امن حضورتان ، حفظمان می نمایید ...؛!
#شکر_خداکه_شماراداریم ...؛
#اللهم_ارزقنا_کربلا_بحق_الحسین(ع)
#عشاق_الحسین_محب_الحسین-(ع)
#🌷"اشکبوس"🌷#
*کانال تلگرام* https://t.me/kanal_dorehami
*کانال سروش* https://splus.ir/doorehamii
*واتساپ* https://chat.whatsapp.com/IB8QNE41eijCg8L1FNhfpk
*ایتا* https://eitaa.com/doorehamiiiii
# هفته_دفاع_مقدس_راگرامی _داریم
#🍃🌹یاد_جبهه بخیر که دانشگاه خود سازی بود و کنکورش صداقت و اخلاص و متون آنرا انتشارات شهادت در کربلا با مرکب خون به چاپ میرساند.
#یادموقعیت_هایی بخیر که کسی به فکر موقعیت نبود وقرارگاههایی که دل را بی قرار میکرد.
#یادسنگر بخیر که به غار ثور میماند وایستگاه صلواتی که محل استراحت ملائک بود.
#یاد_جاده بخیر که ترجمه صراط المستقیم بود وبه تفکر چپ وراست مهر باطل شد می زد.
#یاد_معبر بخیر که به پل صراط می ماند و به سنگر کمین که فاصله بین دنیا وآخرت بود.
#یاد_آبادان بخیر که به آبادی دل می پرداخت، خرمشهر که خرم به خون شهیدان شد، بستان که مزرعه عشق بود وسوسنگرد که بالاله وسوسن انس گرفت.
#یاد_هویزه بخیر که علم الهدی راتربیت کرد، دهلران که مردمان ساده ای داشت، موسیان که قوم موسی را به مسخره گرفت، مهران که بوی مهربانی میداد. کله قندی که مرگ در آن از عسل
شیرین تر بود، قلاویزان که نردبان عروج بود و مجنون که داستان لیلی را بهتر بازگو میکرد.
#یاد هور العظیم بخیر که عظمت اسلام را به نمایش گذاشت، کارون که بارها به رنگ خون در آمد و اروند که روند جنگ را تغییر داد
#یاد_فاو بخیر که کلاس وفاداری بود، دریاچه نمک که دل را به شور میانداخت و کانال ماهی که به زیبایی آکواریوم پایان داد.
#یاد_شلمچه بخیر که تکرار اُحُد وعاشورا بود وطلایه که ارزش طلا را شکست.
#یاد_کلاه آهنی بخیر که نگهبان سجده گاه ملائک بود، چفیه که سجاده عبادت بود وپلاک که شماره پرواز را نشان میداد.
#یاد_لباسهایی بخیر که هیچ درجه ای نداشت، لباسهایی که ساده وبی اتو بودند. #اشکبوس https://t.me/kanal_dorehami
#سلام دوستان وعزیزان وهمکاران محترم #به_علت قطع سایرپیامرسان ها خوبانم می توانند با این لینک درپیام رسان ایتا ودرمجمع بزرگ #دلدادگان_انقلاب #اسلامی_وولایت حضوریابند. بااحترام #علی_اشکبوس👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇
https://eitaa.com/joinchat/4233494717C0d9f8c9dbd
.🍃🌹◾️#السلام_علیک_ #یارسول_الله #صل_الله_علیه_ #واله_والسلم◾️🌹🍃. ،،،..🍃🌹◾️#السلام_علیک_ #یاکریم_اهلبیت_ #یاامام_ #حسن_مجتبی_علیه_السلام◾️🌹🍃. #ای_امت_رسول، قیامت به پا کنید.
#لبریز،_جام دیده ز اشک عزا کنید.
#در_ماتم پیمبر و تنهایی علی.
#باید_برای حضرت زهرا دعا کنید.
*داغ_پیغمبر است و بلاییست بس عظیم.
#حیدر_غــریب گشتـه و زهـرا شده یتیم.
#رحلت_پیامبر_اعظم حضرت محمدمصطفی صل الله علیه واله والسلم و #شهادت_امام_حسن_مجتبی کریم اهلبیت علیه السلام را به همه محبان خاندان عصمت وطهارت تسلیت وتعزیت عرض مینمایم. #🎍"اشکبوس"🎍#
*کانال تلگرام* https://t.me/kanal_dorehami
*کانال سروش* https://splus.ir/doorehamii
*واتساپ* https://chat.whatsapp.com/IB8QNE41eijCg8L1FNhfpk
*ایتا* https://eitaa.com/doorehamiiiii
#این_یک_«جنبش»_نیست!!‼️
✅یک.
#قرار_بود_مرگ_مهسا_امینی، به «زمینۀ مساعد» و «دستاویز موجّهی»ی برای شکلدهی به یک جنبشِ بهظاهر «اعتراضی» و در واقع، «ساختارشکنانه» تبدیل شود تا از این طریق، نظام جمهوری اسلامی در ورطۀ یک چالش دشوار، گرفتار شود و به زانو درآید.
مهسا امینی از هر جهت، گزینۀ بسیار «هیجانانگیز» و «اجماعساز»ی بود. جریان غیرانقلابی نیز «بیدرنگ» و «جدّی» به میدان آمد و هرچه در توان داشت را بهکار گرفت تا «شور کاذب» و «حرارت تصنّعی» بیافریند و از یک حادثۀ ناخواسته و سرشار از ابهام و مبتلا به تعلیق، «بحران ملّی» پدید بیاورد. این بار، «سلبریتیها»ی نمکخوردۀ نمکدانشکسته نیز به میدان فراخوانده شدند تا بازی طرّاحیشده، نقص و کمبود مرجعیّتی نداشته باشد.
همۀ این ظرفیّتها در فضای مجازی، به خطّ شدند و بهظاهر جبههای شکل گرفت که «صدای بلند» داشت و میتوانست حاکمیّت را در کوتاهمدّت، به عقبنشینی و انفعال وادارد و یک زنجیرۀ تمامنشدنی از مطالبهگریِ ساختارشکنانه و سکولار را صورتبندی کند.
✅دو.
#در_مرحلۀ_بعد، باید کنشگری از «فضای مجازی» به «فضای واقعی» انتقال مییافت تا هرچه بیشتر، «مشهود» و «ملموس» باشد و در نظام جمهوری اسلامی، «هراسافکنی» کند، امّا این «انتقال بسترِ چالشگری»، کار را بر جریان غیرانقلابی، دشوار کرد و برای خود آنها بحران آفرید. چرا چنین شد؟ نکتۀ نخست این است که «بسیج اجتماعی در فضای مجازی»، هیچ تناسبی با «بسیج اجتماعی در فضای واقعی» نداشت و در عمل و بهطور آشکار نشان داد که ما با یک «جنبش» روبرو نیستیم، بلکه «عدّهای اندک» بهصورت پراکنده در نقاط مختلف ایران، به صحنه آمدهاند و تنش ایجاد میکنند. بهعبارتدیگر، «راهپیمایی فراگیر» و «اجتماع بزرگ» شکل نگرفت، بلکه تحرّکات بیرونی و عینی به «حضورهای تکهتکۀ سی نفری تا سیصد نفری» منحصر ماند! چه نسبتی است میان این «جماعتِ نزدیک به صفر» با «ایران هشتادوپنج میلیونی»؟! این یعنی نسنجیدهکاری در ملاحظۀ محدودیّتهای انتقالِ حرکت اعتراضی از فضای مجازی به فضای واقعی. همین که حرکت اعتراضی از پوستۀ فضای مجازی بیرون آمد و در خیابان، «مشاهدهشدنی» و «عینی» گردید، رسوا نیز شد و تمام اندوختۀ خود را یکجا و ناگهان باخت. بهبیاندیگر، مشخص شد که «صدای بلند در فضای مجازی» به معنی «کثرت جمعیّت در فضای واقعی» نیست و میان این دو، تفاوت فراوان وجود دارد. پانهادن به «سیاست خیابانی» و «کنشگری میدانی»، جریان غیرانقلابی را زمینگیر و فلج کرد و به خاک سیاه نشاند؛ آنها در خیابان و میدان، فقط «کشف حجاب» نکردند، بلکه «کشف کمّیّت» نیز کردند و به نظام جمهوری اسلامی نشان دادند که «عقبۀ مردمی» و «بدنۀ اجتماعی» ندارند و با وجود همۀ فریادها و نعرهها و جوّسازیها، ناتوان در بسیج اجتماعی هستند.
✅سه.
#نکتۀ_دیگراینکه کوشیدند این ضعف راهبردی و رسواکننده را با کنشهای گفتاری و رفتاریِ «ساختارشکنانه» جبران کنند و «فقر اجتماعیِ» خود را با «توانمندی تخریبیِ» خویش بپوشانند، درحالیکه این امر نیز آنها را بیشتر منفعل و ضربهپذیر کرد؛ چون هم مردم را از «پیوستن» به آنها بازداشت و هم به نظام مجال داد که مسیر «مواجهۀ جدّی و بیتعارف» را در پیش بگیرد. شعارهایی که در خیابان سر داده شدند، کمترین ارتباطی با مطالبۀ (بهانۀ) نخستین نداشتند، بلکه نشان دادند که جریان غیرانقلابی در پسِ این اعتراض، هدفهای دیگری را دنبال میکند و میخواهد از طریق فضاسازی و غوغاسالاری، بدنۀ اجتماعی بیافریند و «فشار از پایین» را رقم بزند. سخن اوّلیّه این بود که برخی از رفتارهایی که از سوی پلیس امنیّت اخلاقی صورت گرفته، از جمله دربارۀ مهسا امینی، صواب و صلاح نیستند و باید در «روشها» تجدیدنظر شود و بر «سهم فرهنگ» و «وزن اخلاق» افزوده شود. بگذریم که همین مطالبه نیز درست است یا نه و پلیس امنیّت اخلاقی، مواجهۀ غیراخلاقی نداشته و نباید از «خطاهای محتملِ موردی»، نتایج وسیع و کلّی گرفت، امّا مسأله این است که در عرض چند روز، این مطالبه به شعار «حجاب اختیاری» ارتقا یافت و سپس به سطح متهمساختن نظام جمهوری اسلامی به «دیکتاتوری» کشیده شد. این اندازه ناشیگری و ندانمکاری در «تشدید مطالبهها» و «حرکت به سوی ساختارشکنی» و «تقابل سخت و غیرقانونی»، هیچ توجیهی ندارد جز حماقتِ جریان غیرانقلابی.
✅چهار.
#جالب_اینکه_پس از مرگ مهسا امینی، آیتالله خامنهای دو سخنرانی عمومی داشت، امّا با وجود فشارها، کمترین اشارهای به این ماجرا نکرد؛ گویا هیچ حادثهای رخ نداده و اگر هم رخ داده، پای «مسألۀ مردم ایران» در میان نیست، بلکه مسأله، «مسألۀ خواص اغواگر» و «مسألۀ اقلّیّتِ تجدّدی» است که آن هم درخور پرداختن نیست.
🎍#"اشکبوس"#🎍
هدایت شده از اشکبوس، ویشکائی
👈برو نخود پایین برره ات رو بخور مدیری.... ؛؛
#الحق_که_مرد_هزار_چهره_ای
#البته فرهنگ لیبرالیست همینه!!
#فرهنگ ضد توحیدی
#جای_شناخت دانشمندها... باید کسایی شناسانده بشن که از معرفت خالی اند و نه خدا میشناسند نه خلق خدا...؛؛
#فقط_پول_ومعروفیت اینها را به فرعونیت و انا ربکم الاعلی میکشاند؛
#البته_مذمّتی_نیست در جاییکه مسئولان چپ و راست هم پول و رسانه مست قدرتشان میکند..؛
#چرا آنها اینطور نباشند....؛!
#تازه آخوندهای این مدلی هم داریم...! #پول_و_شهرت و تازه حسادت هم هست....؛؛
#فرهنگ_غربی
#به_استعمار_ #فرهنگی_پایان_ #دهید؛؛!!
🎍#"اشکبوس"#🎍
*کانال تلگرام* https://t.me/kanal_dorehami
*کانال سروش* https://splus.ir/doorehamii
*واتساپ* https://chat.whatsapp.com/IB8QNE41eijCg8L1FNhfpk
*ایتا* https://eitaa.com/doorehamiiiii
#سلام دوستان وعزیزان وهمکاران محترم #به_علت قطع سایرپیامرسان ها خوبانم می توانند با این لینک درپیام رسان ایتا ودرمجمع بزرگ #دلدادگان_انقلاب #اسلامی_وولایت حضوریابند. بااحترام #علی_اشکبوس👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇
https://eitaa.com/joinchat/4233494717C0d9f8c9dbd
هدایت شده از اشکبوس، ویشکائی
#واکنش_ضد انقلاب به ویدئوی اعتراضی #مهران_مدیری
🔺#یکی_از کانالهای_ضد_انقلاب و معاند که نقش ویژه در آشوبهای اخیر دارد درباره این ویدئوی اعتراضی مهران #مدیری_نوشت 👇👇👇:
#اشتباه_نکنید، #مهران_مدیری با مردم همراه نشده، او وحشتزدهست. مدیری پس از سالها ارتزاق از سفرهی صدا و سیما، صدای انقلاب را شنیده و از ترس جانش بیانیهی ولرم صادر میکند.
#هیچ_کدام از شما مهرههای نظام دیگر در امان نیستید. در مورد کلیپ مهران مدیری و امثالش من نظرم این است که آپورتونیستها عموما دماسنج خوبی دارند و وقتی اونا شروع میکنند از کشتی پیاده شدن، با یه ذره خوشبینی میشود فکر کرد که یعنی این تو بمیری از اون تو بمیریها نیست.
#یعنی_اگر_قرار_است که آنارشیستها به مقاصد خود دست پیدا کنند دادگاه فرضی نورنبرگ آنان در صف اول محاکمه خود #مهران_مدیری را خواهد داشت.
[#بله_جناب_مدیری و دوستان، #اینجوریاس ، یه عمر نون مردمو خوردی و گردن کلفت کردی ، فکر کردی کسی هستی ، اونا بهتر از تو فهمیدن که با چی گردنت کلفت شده و فردا روزی اگه بدستشون بیفتی ....]
#بهترین را از بهترین ها را درکانال دورهمی ببینید. *کانال تلگرام* https://t.me/kanal_dorehami
*کانال سروش* https://splus.ir/doorehamii
*واتساپ* https://chat.whatsapp.com/IB8QNE41eijCg8L1FNhfpk
*ایتا* https://eitaa.com/doorehamiiiii
#حاجقاسم_و_حجاب_در_عرصۀ #عمومی
۱. #برخی جوّزدههای متمایل به "خودنماییهای روشنفکرمآبانه"، به سخن حاجقاسم استناد میکنند که گفته است دختران بیحجاب را از خود "طرد" نکنیم و آنها را نیز "دختر خودمان" بدانیم، و نتیجه میگیرند که منطقِ پلیس امنیت اخلاقی، غلط است. میان آن "مقدّمه" – که سخن حاجقاسم است - و این "نتیجه"، ارتباطی وجود دارد؟ سخن حاجقاسم، درست است یا برداشت اینان خطاست؟
۲. "#طرد نکردن" و "نراندن" و "او را از خود دانستن"، به معنی "نهیازمنکر نکردن" نیست. از قضا، اگر به "سعادت اُخروی" این دخترانِ بیحجاب علاقه داریم، باید به آنها "تذکّر" بدهیم و با "بیتفاوتی" و "سهلانگاری"، کاری نکنیم که آنها در رفتار نامشروعِ خود، مصمّم شوند و هرچه بیشتر سقوط اخلاقی کنند. مؤمن نسبت به مؤمنان دیگر، "حسّاس" و "متعهد" و "حریص" است و تنها در اندیشۀ کمال و سعادت خود نیست، بلکه میخواهد همگان در سایۀ دینداری و پرهیز از محرّمات، به صلاح و فلاح برسند. او رستگاری را تنها برای خود نمیخواهد. پس نهیازمنکر، به معنیِ "دلسوزی" و "مودّت" و "خیرخواهی" و "دیگرخواهی" است، و بیتفاوتی به معنی "بیمسئولیّتی" و "خودخواهی" و فردگرایی" و "سهلانگاری". "دولت اسلامی" نیز همچون رسول اکرم، میخواهد مردم را به بهشت رهنمون سازد، نه اینکه فقط به رفاه و معیشت و مادّیّات آن بیاندیشد و کاری با کمال و سعادت آنها نداشته باشد. دولت اسلامی، دولت زمینهسازِ بهشت است. در غیر این صورت، دولت اسلامی فقط به نام و در ظاهر، اسلامی است. ازاینرو، نباید برداشت وارونه داشت و حقّ را باطل انگاشت.
۳. #اینکه نیروی انتظامی، آن دختر بیحجاب را فقط "تذکّر زبانی" میدهد و "رها" میکند و یا او را به "کلاس آموزشی" فرامیخواند و اندکی از نقصهای تأسّفبار نهادهای فرهنگی را جبران میکند و به طرف "پروندهسازی" و "ایجاد سوءسابقه" حرکت نمیکند و او را به چشم "مجرم" نمیبیند و با دهها راهکار حاشیهای و بازدارنده میکوشد که او را به اسلام و انقلاب، "بدبین" نسازد، به معنی "طرد" و "دفع" کردن است؟! چنانچه نیروی انتظامی در پی دفع حداکثری بود، باید "مواجهۀ سخت" میکرد و طبق جرمانگاریِ صورتگرفته، بیحجابان را همانند "قاتل" و "قاچاقچی" تصوّر میکرد؛ حالآنکه "کریمانه" و "دلسوزانه" چنین نکرده است. عجب است از انصافِ داوران بیرونی که چشم بر حقیقت فروبستهاند و بیپروا، "سخن دشمن" را تکرار میکنند. چگونه میتوان این حجم از واقعیّتهای مثبت و درخشان و اخلاقی را ندید و برجسته نکرد، امّا چند "تخلف موردی و جزئی" را بزرگنمایی کرد و دربارۀ اتّفاقی که گویا نیروی انتظامی در آن مقصر نیست و ناخواسته و طبیعی بوده، حکم قطعی راند و صدر تا ذیل نظام جمهوری اسلامی را متهم کرد؟!
۴. #روشن است که بخش عمدهای از کمحجابها و حتّی بیحجابها، "عناد" و "خصومت" ندارند و رفتارشان را نباید حمل بر "معارضۀ سیاسی" کرد. اینان یا "نمیدانند" و "ناآگاه هستند" و یا با وجود علم به فلسفه و حدود حجاب، چون گرفتار "نقص درونی" و "هوای نفس" هستند، تبرّج و بدننمایی میکنند. در مرحلۀ نخست، باید تمام توان خویش را برای "هدایت" و "همراهیِ" اینان به کار گرفت و "مخالف" و "دشمن" نتراشید و خاکستریها را "بدبین" و "بددل" نکرد، امّا اگر پس از تلاش فرهنگی و دعوت فکری و استدلال نقلی و عقلی، باز کسانی اصرار بر کشف حجاب داشتند، در اینجا نباید "میل فرد" را بر "مصلحت جامعه" ترجیح داد. حاجقاسم نیز چنین چیزی را نخواسته است؛ چنانکه در سخنرانی دیگری، تصریح کرده که باید "فضای جامعۀ اسلامی" از نظر اخلاقی، امن و مطمئن باشد، نه آلوده به فساد و تباهی. آن دسته از دختران و زنانی که لجاجت میکند و حاضر نمیشوند به "قانون شرع و نظام"، تن در دهند و در عرصۀ عمومی، "حداقلهای پوشش" را بپذیرند، نباید انتظار داشته باشند که حاکمیّت دینی از "مصالح معنوی و دینیِ جامعه"، عقبنشینی کند و به عدّهای اندک، مجالِ "هوسبازی" و "شهوترانی" و "هرزگی" در عرصۀ عمومی بدهد. "حقّ جامعه" بر "حقّ فرد"، مقدّم است و دولت اسلامی موظّف است بر این اساس، از "حرام اجتماعی"، جلوگیری کند. حرام اجتماعی، برخلاف حرام فردی، بر دیگران نیز اثر ضدّمعنوی میگذارد و کمال و سعادت اخلاقی آنها را دچار اختلال میکند. پس بیحجابی، "تضییعِ حقوقِ معنویِ جامعه" است و چون حقوق جامعه بر حقوق فرد، ترجیح و تقدّم دارد، باید آزادیهای فردی، مقیّد و محدود به آن باشند. تأثیر "محیط" و "فضا" و "جامعه" بر فرد، بسیار گسترده است و هرگونه تساهل و غفلت در این زمینه، به بهای ازدسترفتن سلامت معنوی و سعادت اخلاقیِ "جامعه" تمام خواهد شد.
*کانال تلگرام* https://t.me/kanal_dorehami
*کانال سروش* https://splus.ir/doorehamii
*واتساپ* https://chat.whatsapp.com/IB8QNE41eijCg8L1FNhfpk
*ایتا* https://eitaa.com/doorehamiii
10.73M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#اینهم_یه_شعرفوق_العاده #ازیه_جوان_با_صفا
درباره #رهبرمعظم_ #انقلاب_اسلامی #عزیزمان
🎍#اشکبوس#🎍
#مجمع بزرگ دلدادگان انقلاب اسلامی و ولایت درپیام رسان ایتاhttps://eitaa.com/joinchat/4233494717C0d9f8c9dbd