eitaa logo
دُژَم.
262 دنبال‌کننده
747 عکس
619 ویدیو
7 فایل
ــ لبخند میزد ، چون آسان‌تر از توضیح دادنِ غم‌هایش بود... اگر حرفی بود: https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_1w1m7w&btn=حرف.دلت:) اینم پیوی: @Ariha128
مشاهده در ایتا
دانلود
دُژَم.
دوست خوبممم:))
رفیق مجازیِ قدیمییی:))
دُژَم.
قفلی این دو ماه :
نیم ساعته دارم پلیش میکنم 😂
امروز تا میتونم میخورم از فردا فقط رژیم و ورزش
هدایت شده از برای تو:)
آلستار يه كفش نيست يه سبك زندگيه 🦦🐾
دُژَم.
روز چهلم چله زیارت عاشورا
از همتون قبول باشه چله... ان شاءالله که محرم پر برکتی رو در پیش داشته باشیم...
امروز از اون روزاست که خودم حال و حوصله ندارم و همه دارن بهم گیر میدن
از امشب به مدت تقریبا ۲ماه دلقک درونم رفت مرخصی
هدایت شده از Hamin|حامین
شب اول محرم... سینه زنت آرزوشه؛با دستای یه پیر غلامت پیرهن سیاه بپوشه!🖤
۱۵ سالم بود که با خودم میگفتم امام حسین و خانوادش که الان تو بهشت ان چرا ما دوماه از زندگی مونو باید تو غم بگذرونیم چرا باید همش گریه و زاری کنیم واسه غمی که دیگه تموم شده و الان وجود نداره🚶🏽‍♀️ اما اولین بار که تو یکی از روضه ها غم روز عاشورا رو تصور کردم و یکم اشکام اومد، حس کردم انگار یکم سبک شدم+ انگار متوجه شدم این گریه با گریه هایی که روزای دیگه بخاطر مشکلات زندگیم میکنم حسش و جنسش خیلی فرق داره! این گریه شادی میاره! این گریه انگار داره اشتباهات گذشتم رو میشوره و روحم رو تمیز میکنه! اونجا گرفتم که این منم که نیاز دارم به این روضه و این غم و این گریه ها:)) امام هیچ نیازی بهش نداره اما یه راه ارتباطیه خیلی قویه برای نزدیک شدن به آسمون و به اون چیزی که براش آفریده شدم باورم نمیشد بعد از اولین کربلایی که رفتم گاهی اینطوری بودم که: دلم گرفته برم یکم با روضه گریه کنم خوب شم.. حتی دیگه وقتی دلم از مشکلات زندگی شخصیم میگرفت هم دلم میخواست روضه گوش بدم و از اون گریه ها کنمم بنظرم جنس این گریه از جنس معجزه است چون بعدش احساس سبک شدن عجیبی داری.و احساسی شبیه به اینکه گناه های قبلیت مُرد و میتونی دوباره از نو خوب بودن رو شروع کنی🥲 ....
هدایت شده از Hamin|حامین
حاجی خیلی زود بود برای رفتن رفتی شدی عزیز دل خیلی یا🥲💔