امشب شب سومه.
شب رقیه خاتونه...
دخترا... گوشواره هاتونو در بیارید...
دل رقیه میشکنه....
هدایت شده از هشتادیای گنگ🏴
تیرماهیا با شروع حکومتشون صلح رو به دنیا برگردوندن.
قدرشون رو بدونید.
هدایت شده از - کافـصاد .
-
آقای ِامام حـُسین ،
ولی من با اونی
که پارسال
مـُحرمت گریه میکرد ،
خیلی فرق دارم ؛
امسال خیلی تنها ترم ،
غـَمگین ترم ،
و البته خسته ترم ((:
-