eitaa logo
دُژَم.
262 دنبال‌کننده
747 عکس
619 ویدیو
7 فایل
ــ لبخند میزد ، چون آسان‌تر از توضیح دادنِ غم‌هایش بود... اگر حرفی بود: https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_1w1m7w&btn=حرف.دلت:) اینم پیوی: @Ariha128
مشاهده در ایتا
دانلود
الان دوباره دور تورو حرومیا گرفتن؟
بلند شو علمدار... علم رو بلند کن...
هدایت شده از هشتادیای گنگ🏴
تیرماهیا با شروع حکومتشون صلح رو به دنیا برگردوندن. قدرشون رو بدونید.
هدایت شده از - کافـ‌صاد .
- آقای ِامام حـُسین ، ولی من با اونی که پارسال مـُحرمت گریه میکرد ، خیلی فرق دارم ؛ امسال خیلی تنها ترم ، غـَمگین ترم ، و البته خسته ترم ((: -
نمیتونم باور کنم که باید برای سردار حاجی زاده نماز شب اول قبر بخونم😭💔
فکر کنم قبلا به این اشاره کردم که من خیلی خوشبختم که دو نفرو تو زندگیم دارم. یکی امام حسین یکی داداشم:)
هر وقت این شهیدای ۱۳،۱۴ ساله رو میبینم دلم میخواد بمیرم.
حس میکنم از محرم و شب سوم خوب استفاده نکردم؛))
آقای امام حسین میدونم آدم خوبی نیستم و نمیتونم برات بار بردارم و برات سربارم ولی یه حرم نمیدی بهمون؟
دُژَم.
نمیتونم باور کنم که باید برای سردار حاجی زاده نماز شب اول قبر بخونم😭💔
اصلا ای کاش همون موقع میمیردم که امشب برات نماز شب اول قبر نخونم؛)))
ولی اون رفیقم که همیشه هوامو داره و جاش تو قلبمه؛))
هرکسی لایق دریافت قلب سفید از من نیست.