هدایت شده از افکار دهه هشتادیا
چقدر این روزا از خودم بدم میاد، ضعیفترین ورژن خودم، بیحوصلهترین، عصبانیترین، بیدقتترین، بیخیالترین، انسانگریزترین، بلاتکلیفترین، بیاعتماد بنفسترین، خستهترین، حس میکنم مردم یه نفر که دشمنمه داره توم زندگی میکنه انقدر که دارم گند میزنم تو همهچی.
شما ممکنه به یکی یه حرف کوچیک بزنید و اون طرف تا دوهفته بهش فکر کنه و با اون حرف حالش بد باشه.
دیدید وقتی زیاد گریه میکنید نمیتونید حرف بزنید و انگار لکنت میگیرد
من در همون شرایط هستم منتها هنوز گریه نکردم ؛)
چرا؟ چون وقت ندارم و باید کنفرانسمو ضبط کنم. انشاءالله بعد از کنفرانس