eitaa logo
دُژَم.
263 دنبال‌کننده
745 عکس
619 ویدیو
7 فایل
ــ لبخند میزد ، چون آسان‌تر از توضیح دادنِ غم‌هایش بود... اگر حرفی بود: https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_1w1m7w&btn=حرف.دلت:) اینم پیوی: @Ariha128
مشاهده در ایتا
دانلود
....
‏ما همه تهش میمیریم و تو توی همین دو روزی که زنده بودیم، چقدر من رو ناراحت کردی‌.
ولی جدا از همهٔ چیزا، دلم خیلی براش تنگ شده..
هدایت شده از برای تو:)
++++
هدایت شده از افکار دهه هشتادیا
چقدر این روزا از خودم بدم میاد، ضعیف‌ترین ورژن خودم، بی‌حوصله‌ترین، عصبانی‌ترین، بی‌دقت‌ترین، بی‌خیال‌ترین، انسان‌گریزترین، بلاتکلیف‌ترین، بی‌اعتماد بنفس‌ترین، خسته‌ترین، حس میکنم مردم یه نفر که دشمنمه داره توم زندگی میکنه انقدر که دارم گند میزنم تو همه‌چی.
یه جوری حالم بده که ته نداره
این حق ترین توییتی بود که دیدم.
شما ممکنه به یکی یه حرف کوچیک بزنید و اون طرف تا دوهفته بهش فکر کنه و با اون حرف حالش بد باشه.
دیدید وقتی زیاد گریه میکنید نمیتونید حرف بزنید و انگار لکنت میگیرد من در همون شرایط هستم منتها هنوز گریه نکردم ؛) چرا؟ چون وقت ندارم و باید کنفرانسمو ضبط کنم. ان‌شاءالله بعد از کنفرانس
یه سراغ از مجنون بگیر لیلی...
یه روز میام برای همیشه و میمونم کربلا..