تدابیر طب ایرانی و مکمل
هوالشافی در ادامه توضیح یون تراپی یون تراپی روشی است که از جریان الکتریکی خفیف برای کمک به انتقال
هوالشافی....
آن ابتدا که دستگاه یون تراپی را برای مطب خریداری و شروع به کار کردین.
تصور و ظن بالینی واضح و متقنی در مورد چگونگی اثر گذاری آن بر روی بیماران نداشتم.
با افراد خانواده، اطرافیان و بیمارانی که خودشان اطلاعاتی داشتند و یا با توضیحات مختصر کاندید یون تراپی شدن شروع کردیم.
به تجربه درین سالهای طبابت در زمینه طب ایرانی ، به حرکت شطرنج در سیر درمان بیماری ها بسیار معتقد میباشم.
یعنی سیر درمان بیمار همیشه یک مسیر مشخص نوشته شده از قبل نیست بلکه مانند حرکات بازی شطرنج، بعد از اولین روش درمان، بازخورد بدن و در واقع پیامِ طبیعتِ بدن هست که حرکت و روش بعدی طبیب را مشخص میکند.
در یون تراپی نیز به عنوان یک روش مکمل، باز خورد بیماران در طی یک یا دو یا چند جلسه درمان خیلی در استفاده و توصیه این ردش درمانی موثر بود.
بسیاری از مراجعین به دنبال چند جلسه یون تراپی ،کاهش کسالت و خستگی را نتیجه این درمان میدانستند.
در مواردی از خانمها، تنظیم اختلالات قاعدگی را مشاهده کردیم.
در بیماران کبد چرب و غلبه بلغم در کنار بادکش و روغن مالی به کاهش وزن کمک میکند.
چند مورد کاهش دردهای مفصلی از جمله زانو درد را گزارش نمودند...
ساز و کار علمی اش همان توضیح کاهش اسیدیته و دفع سموم و... است که شاید خیلی از نظر طب رایج ، محل اثبات و دفاع نباشد ولی تجربه بالینی روی بیماران مختلف ِ ما تاکنون به نسبت نتایج رضایت بخشی داشته است.
با احترام
https://eitaa.com/dr_delshad
3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خداروشکر بخاطر آنچه داریم و نداریم
میرسد بانگ رحیل ای بی خبر بیدارشو
زاد ره آماده کن بهرسفربیدارشو
دیگران رفتند وماهم عاقبت خواهیم رفت
هیچکس رانیست ازرفتن حذر،بیدارشو
در چند روز گذشته دو استاد گرانقدر طب مکمل را از دست دادیم😔
آقای دکتر گلچیان متخصص طب سوزنی🖤
و خانم دکتر لیلا شیربیگی متخصص طب ایرانی🖤
از هردو آموخته ام و به گردن من حق استادی دارند.
روحشان شاد😔🙏 ...
https://eitaa.com/dr_delshad
به نام خدا
جهت اطلاع مراجعین و همراهان محترم
مطب تخصصی طب سنتی ایرانی ، هفته آینده تعطیل میباشد.
و فقط پنجشنبه ۲۹ شهریور روز مخصوص حجامت، جهت انجام حجامت با هماهنگی قبلی دایر میباشد.
تلفن هماهنگی و رزرو نوبت:
۳۸۵۳۰۹۱۱
۰۹۳۸۱۶۶۵۶۴۷
https://eitaa.com/dr_delshad
صلی الله علیک یا بقیه الله...
...
اربعین امسال بخاطر در نظر گرفتن شرایط حسنا کوچولو توفیق حضور نداشتیم....
توفیقی شد در ایام شهادت امام حسن عسگری در سامرا باشیم.
صبح ساعت ۸ و نیم به بغداد رسیدیم.
بچه ها هر کدام نظری داشتم
اول بریم کاظمین
نه سامرا
بریم هتل
و....
گفتم بچه ها ببینین ما مهمان اهل بیت هستیم.
این خانواده اهل کرم هستن
و خودشون از ما به بهترین شکل پذیرایی میکنند.
بابا جون هم که رئیس کاروانمون😊....
پس،بیاین ببینیم چی برامون رقم میخوره...
خودمون رو بسپاریم دستِ اونا....
از فرودگاه آمدیم بیرون
اولین ماشین کاظمین....
راحت و مکیَف دار (کولر)
الحمدلله....
در مسیر محل شهادت حاج قاسم هم دیدیم
دقایقی بعد
حرم پدر و پسر ولی نعمت ما امام رضا علیه السلام.
در تجربه های قبلی معمولا کاظمین ورودی های بانوان دور و پیاده روی زیاد و امانات سختگیر و....
به خودشون سپردیم و با چمدان و بچه ها راهی شدیم....
خیلی برایم جالب بود
تجربه ای دلنشین از کاظمین
زیارتی آسان و دلچسب بدون معطلی و خستگی و نماز ظهر و عصر را درحرم خواندیم و درامدیم....
الحمدلله...
بچه ها گرسنه شده بودند....
از فلافلیِ دم حرم از آن ساندویچ های همه چی تمام فلافل خریدیم☺️😝 که اگه دم حرم نبود و دلخوش به صاحب حرم نبودیم که حفظمان میکند هیچوقت جرات خوردنش را نداشتیم....
و عجیب چسبید....
کمی پیاده روی تا محل ماشین ها....
یکی گفت بریم کربلا
سامرا نریم
امشب شلوغه و..
سکوت کردم و سپردم
راننده جلو آمد و گفت سامرا و رئیس کاروانمان گفت بله😊
و سوار شدیم....
در مسیر بچه ها کمی خوابیدن ....
مسیر سامرا
شب شهادت امام حسن عسگری علیه السلام
کاروان های پیاده
موکب های پذیرایی
عشق و شور و معرفت مردم....
ادامه دارد....
https://eitaa.com/dr_delshad