هدایت شده از تدابیر طب ایرانی و مکمل
10M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔸 تدابیر حفظ سلامتی در فصل زمستان ☃️
https://eitaa.com/dr_delshad
❄️تدابیر طب ایرانی برای #بیماری_های_زمستانی
منبع: #مرکز_طب_ایرانی_و_مکمل وزارت بهداشت
https://eitaa.com/dr_delshad
⛄️ #اینفوگرافی خوراکی های مفید در #زمستان به تفکیک وعده ها
منبع: #مرکز_طب_ایرانی_و_مکمل وزارت بهداشت
https://eitaa.com/dr_delshad
هدایت شده از هجرت | مامان دکتر 🇮🇷
●چند کلامی با رفقای حزباللهی، دوستان انقلابی●
آری
اگر رهبر انقلاب، بزرگ ما فرمود:
«مطالبهگری کنید و از مسئولان بخواهید که کار جدّی بکنند.» (۱۴۰۱/۲/۶)
و فرمود:
«مطالبهگری را حتماً با ارائهی راه حل و دادن راه حلهای خوب و قابل قبول همراه کنید.» (۱۳۹۹/۲/۲۸)
📍 اما مهمتر از اینها، تذکری داد که همیشه در هر موضع گرفتنی، آویزه گوش ما باشد:
«در مطالبهگریها مراقبت کنید دشمن نتواند از مطالبهی بهحقّ شما سوء استفاده کند؛ هم در صورتبندی مسئله، هم در راه حلّی که ارائه میدهید، سعی کنید با دشمن وجه مشترک و مانند اینها پیدا نکنید؛ مخرج مشترک پیدا نکنید با دشمن.» (۱۴۰۲/۲/۶)
و باز هم تأکید نمود:
«... ممکن است به یک مطلبی، به یک واقعیّتی، به یک شخصی معترض باشد؛ هیچ اشکالی ندارد، امّا هنجارشکنی نمیکند، با دشمن... مخرج مشترک پیدا نمیکند. » (۱۴۰۲/۹/۸)
💌 پس رفیق معتقد و وطندوست من که دوستدار نظام هم هستی و رهبری را هم قبول داری و انقلابی هستی،
به هوش!
که هرچه جلوتر میرویم، اتفاقا فتنهها و ابتلائات مختص ما مدعیان میشود!
آنها که باید رد میشدهاند، اغلب شدهاند.
سختیهای شدیدتر، امتحانِ سختتر حلقههای نزديکتر است!
حواسمان به مخرج مشترک با دشمن باشد!
هرجا دیدیم همان چیزی را میگوییم که دشمن میگوید، متوقف شویم! ولو استخوان در گلو. ولو اگر شخصاً قبول نداریم! ولو با غصه (این خون دلها لعل میشود!).
اگر خط رسانهای دشمن، آشکار و پنهان دارد دولت مستقر جمهوری اسلامی را میزند، تو دیگر نزن!
اگر آنها دنبال سست کردن ارکان نظام اند، تو مراقب باش!
پس اینکه رهبری امر کرد:
«از رئیسجمهور محترم و دولت خدمتگزار حمایت کنیم. کارهای خوبی را شروع کردهاند [...] و انشاءالله نتایج این کارها را مردم بعدها خواهند دید. بایستی از دولت حمایت کرد. دولت بار سنگینی بر دوش دارد. اداره کشور کار آسانی نیست. کار سختی است و این برعهده دولت است.»
به که فرمود؟ برای چه زمانی فرمود؟
وَأَن لَوِ استَقاموا عَلَى الطَّريقَةِ لَأَسقَيناهُم ماءً غَدَقًا
و اگر بر این طریقت حق استقامت بورزند، قطعاً از آن آب گوارا سیرابشان خواهیم کرد!
✍ هـجرتــــــ
#مطالبه #مطالبه_بحق #دشمن_شناسی #مخرج_مشترک_با_دشمن #و_لو_استقاموا
╭─❥❥┅─❁╮
@hejrat_kon
╰❀─❥─┅┄╯
13.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔶معرفی دوره #پیش_از_تپش
یک دوره مراقبتی
برای آمادگی قبل از بارداری
🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉
مدت دوره: یک ماه
با کلی اتفاق خوب
فرصت ناب آمادگی برای بارداری از
ماه مبارک رمضان🤩
💗تاریخ ثبت نام از ۱۵ دی ماه
شروع دوره از ۲۵ دی ماه💓
💛کد تخفیف مخاطبین خانم دکتر دلشاد:
Del_100
❤️ثبت نام👇
@admin_rahnemoon
رهنمون مــــــــ👶ـادری🩺
https://eitaa.com/rahnemoone_madari
تدابیر طب ایرانی و مکمل
🔶معرفی دوره #پیش_از_تپش یک دوره مراقبتی برای آمادگی قب
هوالشافی
به عزیزانی که قصد بارداری دارند پیشنهاد میکنم شرکت کنید...
از طرف کانال ما کد تخفیف هم دارید
بنده هم ان شاالله بعنوان یکی از درمانگران در طول دوره در خدمتتون خواهم بود.
جزئیات بیشتر رو در همینجا مطرح خواهم کرد.
با احترام
https://eitaa.com/dr_delshad
هدایت شده از کانال حمید کثیری
مستقیما سراغ شما نمیآیند!
چقدر این روزها، فکرها و قلمهای فاسد عیاناند ...
@hamidkasiri_ir
بسم الله الرحمن الرحیم
اغتشاش، اعتراض نیست.
ماهم معترضیم...
ولی پشت نظام و انقلاب و ایرانمان هستیم.
آن کس که به خود اجازه میدهد به اموال عمومی آسیب بزند، قطعا دلسوز این ملت نیست.
آن کس که امنیت و آرامش جسم و جان افراد را مورد هدف قرارداده قطعاً از ما نیست و دانسته یا ندانسته مزدور ِبیگانه است.
اینها بنا دارند با اغتشاش و مخدوش کردن اوضاع، نگذارند صدای معترضین شنیده شود و انرژی و سرمایه مملکت بجای پاسخگویی و چاره جویی و رفع نیاز معترضینِ منصف، صرفِ اصلاحِ خرابکاریها شود.
ما با همه انتقاد و اعتراضی که داریم پشت نظام و انقلاب و ایرانمان هستیم.
ان شالله با حضور در نماز جمعه امروز جمعه ۱۹ دی ماه
https://eitaa.com/dr_delshad
هدایت شده از خبرگزاری حوزه
آیت الله اراکی عضو شورای عالی حوزه های علمیه در بیانیه ای:
گشایشی شگرف پیش روی ملت بزرگ ایران است
❇️اینجانب ضمن اعلام آمادگی جهت هرگونه فداکاری در راه اطاعت از رهبر بزرگوار و حمایت از ملت عزیز به کلیه عزیزانی که سخن این بنده به گوششان می رسد، دو نکته مهم را در این شرایط خاص گوشزد می کنم .
◻️نکته اول: ما بسیاری از سیاست های دولت به ویژه در عرصه اقتصاد را نارسا و نادرست می دانیم و انتقادهای فراوانی به عملکرد دولت داریم «لکن معذلک» حمایت از دولت را وظیفه شرعی و قانونی خود می دانیم زیرا قدرت داشتن دولت و حفظ انسجام ملت ، نفعش به مردم می رسد و نفع پشتیبانی از اقتدار دولت از ضرر ناشی از برخی سیاست های خطا بسیار بیشتر است زیرا سیاست خطا را می توان با تذکرات پیاپی اصلاح کرد لکن فقدان اقتدار دولت ، همه ملت را دچار آسیب جبران ناپذیر می کند
◻️نکته دوم: در این شرایط حساس لازم است ضمن حفظ انسجام ملی و اجتناب از تضعیف دولت نسبت به تبیین نقاط ضعف و اشتباهاتی که در برخی سیاست ها انجام می گیرد با « اسلوب موعظه حسنه » و « نصیحة المسلمین » اقدام نمود تا راه برای اصلاح و ضعفها و جبران اشتباهات گشوده شود.
◻️در پایان به همۀ ملت عزیز به ویژه جوانان غیور حزب اللهی و فداکار مژده میدهم که به یاری خداوند و بر اساس وعده ی الهی « اِنَّ مَعَ العُسرِ یُسرا » گشایشی شگرف پیش روی ملت بزرگ ایران است .
« فَاسْتَبْشِرُوا بِبَيْعِكُمُ الَّذِي بَايَعْتُمْ بِهِ وَذَلِكَ هُوَ الْفَوْزُ الْعَظِيمُ »
@hawzahnews حوزه نیوز