شاید خدا به حق حسینش رقم زند
امسال آخرین رمضان را بدون تو
@monshaaat
دعای ابوحمزه ثمالی (۵)
وَ قَدْ قَصَدْتُ إلَيْكَ بِطَلِبَتِي وَ تَوَجَّهْتُ إلَيْكَ بِحَاجَتِي
خدایا
حاجتها و خواسته هایم را بهانه کردم تا به درگاه تو بیایم
وَ جَعَلْتُ بِكَ اسْتِغَاثَتِي وَ بِدُعَائِكَ تَوَسُّلِي مِنْ غَيْرِ اسْتِحْقَاقٍ لاِسْتِمَاعِكَ مِنِّي وَ لاَ اسْتِيجَابٍ لِعَفْوِكَ عَنِّي
خدایا
در درگاه تو ناله و تضرع میکنم؛
درحالیکه میدانم لیاقت آن را ندارم که تو صدای مرا بشنوی و مرا ببخشی
بَلْ لِثِقَتِي بِكَرَمِكَ وَ سُكُونِي إلَي صِدْقِ وَعْدِكَ وَ لَجَئِي إلَي الإِْيمَانِ بِتَوْحِيدِكَ وَ يَقِينِي بِمَعْرِفَتِكَ مِنِّي
أَنْ لاَ رَبَّ لِي غَيْرُكَ وَ لاَ إلَهَ إِلاَّ أَنْتَ وَحْدَكَ لاَ شَرِيكَ لَكَ
اما اطمینان من به کرامت تو؛
و وعده بخششی که به همگان داده ای؛
و ایمانی که به وحدانیت تو دارم؛
و شناختی که از تو دارم؛
مرا به این نتیجه می رساند که جایی غیر از درگاه «ربوبی» تو ندارم ....
قسم به عفو تو هرگز خطا نمیکردم
چنانچه غیر تو میدید اشتباهم را
بگیر تنگ در آغوشِ مهربانی خود
مگیر از منِ بیکس پناهگاهم را
@monshaaat
دعای ابوحمزه ثمالی (۶)
اَللَّهُمَّ أَنْتَ الْقَائِلُ وَ قَوْلُكَ حَقٌّ وَ وَعْدُكَ صِدْقٌ وَ اسْئَلُوا اَللَّهَ مِنْ فَضْلِهِ إِنَّ اللَّهَ كَانَ بِكُمْ رَحِيماً
خدايا
تو گفتي که هرچه میخواهیم فقط از تو بخواهیم
وَ لَيْسَ مِنْ صِفَاتِكَ يَا سَيِّدِي أَنْ تَأْمُرَ بِالسُّؤَالِ وَ تَمْنَعَ الْعَطِيَّهَ
و در مرام تو نیست که به ما بگوئی، از تو حاجت هایمان را بخواهیم اما آنها را برآورده نکنی!
وَ أَنْتَ الْمَنَّانُ بِالْعَطِيَّاتِ عَلَي أَهْلِ مَمْلَكَتِكَ وَ الْعَائِدُ عَلَيْهِمْ بِتَحَنُّنِ رَأْفَتِكَ
تو بر بندگانت بخشنده و رئوف هستی (واقعا زیبایی این فرازها به همان زبان عربی است و ترجمه نمیتواند عمق مطلب را منعکس کند!)
إِلَهِي رَبَّيْتَنِي فِي نِعَمِكَ وَ إِحْسَانِكَ صَغِيراً
خدایا
مرا از کودکی در دامان احسان خود پروراندی و هر لحظه و آنی، مراقبم بودی
وَ نَوَّهْتَ بِاسْمِي كَبِيراً
و مرا در بزرگسالی ، نامدار کردی
فَيَا مَنْ رَبَّانِي فِي الدُّنْيَا بِإِحْسَانِهِ
وَ تَفَضُّلِهِ وَ نِعَمِهِ وَ أَشَارَ لِي فِي اﻵْخِرَهِ إلَي عَفْوِهِ وَ كَرَمِهِ
ای خدایی که مرا در دنیا با فضل و احسان خود و در آخرت با عفو و بزرگواری خود، مواجه ساخته است
باید مرا امشب ببخشی نه نیاور!
این کارهای سخت از تو برمیآید
از اول شب منتظر بودی بیایم
گفتی اگر دیر آمده آخر میآید
@monshaaat
هدایت شده از کانال حسین دارابی
یک آیه یک آیه تا الان هزار ختم قرآن انجام شده، حتما در حد یک آیه هم که شده تو این طرح شرکت کنید
خیلیا با همین یک آیه یک آیه تو چندصدتا ختم قرآن شریک شدن
بسم الله 👈 لینک شرکت درختم آیهای
روزانه ثواب ختم ها به یکی از معصومین و شهدا هدیه میشه تا توجه و عنایاتشون نصیب همهمون بشه. برای اطلاع از برنامه ختمهای روزانه عضو کانال باشید👇
👉 @hosein_darabi
#ختم_آیهای_قرآن
#انتشار_صدقه_جاریه
رو زدم جز تو به هر بنده و بالا رفتم
مثل فواره زمین خوردم و تحقیر شدم
تشنه جرعه ای از سفره یکرنگ توام
من از این سفره صد رنگ گنه سیر شدم
@monshaaat
هوالشافی
باسلام و آرزوی قبولی طاعات
و تبریک میلاد کریم اهل بیت امام حسن علیه السلام، به اطلاع میرساند
مطب تخصصی طب سنتی از فردا سه شنبه ۷ فروردین به امید خدا برقرار میباشد.
روزهای فعال مطب تا پایان ماه مبارک رمضان:
شنبه؛ دوشنبه؛ سه شنبه؛ پنجشنبه
ساعت ۱۰ صبح تا ۱۳
تلفن هماهنگی و رزو نوبت:
۰۹۳۸۱۶۶۵۶۴۷
۰۵۱۳۸۵۳۰۹۱۱
با احترام🌸🙏