هوالشافی
حجامت روز سه شنبه ۸ خرداد
شیفت صبح
از ساعت ۸ تا ۱۲
هماهنگی با شماره های:
۳۸۵۳۰۹۱۱_ ۰۹۸۱۶۶۵۶۴۷
https://eitaa.com/dr_delshad
توصیه های قبل و بعد از حجامت و زالو درمانی و فصد:
– با شکم گرسنه حجامت نکنید (خصوصاً صبحانه میل نمائید.ترجیحا کره، عسل یا کره مربا یا ارده عسل )
– 12 ساعت قبل و بعد از حجامت سیگار کشیدن ممنوع است.
– یک ساعت قبل و بعد از حجامت ، شربت، آب انار یا انار ، عسل ، ماء الشعیر و شربت سکنجبین و مایعات فراوان بنوشید .
_ ۱۲ ساعت قبل و بعد از حجامت فعالیت سنگین نداشته باشید.
– از ۱۲ ساعت قبل و تا ۲۴ ساعت بعد لبنیات، تخم مرغ، کرفس و ماهی میل نکنید .
۱۲ ساعت قبل و بعد از حجامت حمام نکنید.
حجامت کردن بانوان در ایام خاص توصیه نمیشود.
– بهتر است برای شفای بیشتر باوضو باشید و دعای حجامت یا ایه الکرسی را حین حجامت بخوانید.
https://eitaa.com/dr_delshad
لطفا بزرگوارانی که فردا جهت حجامت تشریف می آورند حتما توصیه های بالا را رعایت بفرمایند 🙏👆
6.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
در لگدکوب حوادث جان دیگر یافتم....
یا رب البیت الحرام
سفرنامه حج ۳۵
یکسال پیش مثل همین روزها وقتی در تکاپوی رفتن به مهمترین و منحصر بفردترین سفر زندگیم بودم ، درآن بحبوحه شوق و اشتیاق ، دلهره و نگرانی ، شکر و شور هرزگاهی یادم می آمد از روزهایی که آن سفر تمام شده و همه این حس ها تبدیل به خاطره و غبطه و شاید حسرت شده اند😔 و این یاداوری مرا مصمم تر میکرد برای رفتن و چشیدن و لمس کردن و زندگی کردن....
و اکنون من هستم در همان نقطه یکسال بعد....
با یک عالمه خاطره ها و حس های خوب و یک عالمه تر دلتنگی و خواستن و تمنای دوباره آن روزها😭
و خیلی بیشتر از قبل همه وجودم قنوت میشود و دعای دست که
اللهم الرزقنا حج بیتک الحرام 🙏
الهه دلشاد_ ۸ خرداد ۱۴۰۳
https://eitaa.com/dr_delshad
هوالشافی
دلم نیومد ابراز رضایت از درمان دوست عزیز مراجعه کننده مون رو به اشتراک نگذارم.
دلم گرمه به اسم هوالشافی🌸🌸
سرکار خانم دکتر دلشاد عزیز
سلام
وقت شما بخیر
همینطور که مطلعید ؛
بنده مبتلا به گلوکوم
با فشار بالای چشم بوده
با این که پس از چندین ماه تحت نظر چشم پزشک فوق تخصص شبکیه بودم
و داروهای تجویز شده را هم مرتب و طبق دستور استفاده می کردم ،
باز هم فشار هر دو چشم بالا و همچنان
مقاوم به درمان
که حتی با عمل جراحی لیزیک توسط پزشک مربوطه ؛
متاسفانه از فشار دو چشم کاسته نشده و هیچگونه بهبودی حاصل نشد .
تا این که ماه گذشته
به مطب شما مراجعه
حسب الامر پس از دو نوبت زالو درمانی خوشبختانه و شکررر خدا
پس از آن
سردردهایم خییلی بهتر شد .
قبل از مراجعه مجدد به چشم پزشکم
در دو تاریخ مجزا ؛ فشار چشمم
اندازه گیری
که با کمال تعجب ؛
هر دو دفعه فشار چشم طبیعی اعلام
و ثبت گردید.
امروز هشتم خردادماه۴۰۳
به چشم پزشکم مراجعه
ایشان هم اعلام کردند:
" وضعیت چشم هاتون خییلی خوبه ! "
( پرونده ی مدارک روند درمان و نتایج آن بر اساس تاریخ ها موجود است )
و هم اکنون
من از این لحاظ بسیاار خوشحال
و سپاسگزار خداوندی هستم که
زالو ؛ این موجود سودمند را آفریده .
علی ایحال گفتم
ضمن ابراز تشکرر فراوان از زحمات شما ،
بدینوسیله
نتیجه ی مثبت و عالی زالو درمانی
را به شما اطلاع بدهم .
اجر شما با خداوند منّان
تدابیر طب ایرانی و مکمل
سرکار خانم دکتر دلشاد عزیز سلام وقت شما بخیر همینطور که مطلعید ؛ بنده مبت
هوالشافی
ضمن تشکر از پیگیری این مراجعه کننده محترم و ابراز لطفشون
، و سپاس فراوان از خدای مهربان
این مراجعه کننده عزیز خانم حدودا ۵۰ ساله هستن که به گفته خودشون تحت درمان های متعدد جهت فشار بالای چشم و سردرد بودند .
پس از بررسی های اولیه تحت دو نوبت زالو درمانی به فاصله ۱۰ تا ۱۵ روز قرار گرفتند.
نوبت اول ۵ یا ۶ عدد زالو ناحیه پیشانی و کنار چشم
و نوبت دوم ۴ عدد ناحیه پشت گوش
به لطف خدا بعد از جلسه اول سر دردهای ایشان بهبود داشت و پس از دو جلسه و بررسی های چشمی، فشار چشم ایشان در دونوبت معاینه و اندازه گیری، نرمال گزارش شده است.
با احترام
https://eitaa.com/dr_delshad