eitaa logo
محمد رضا
140 دنبال‌کننده
26.1هزار عکس
18.5هزار ویدیو
524 فایل
ذوالفقار فدائیان آقا سید علی خامنه ایی حفظه الله در صورت نیاز به ارتباط با مدیر کانال به اکانت محمد رضا پیام ارسال بفرمائید
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از فارس پلاس
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 اردوغان از دو زاویه متفاوت!! 🔹 اردوغان 2014: با اسرائیل هیچ وقت نمی توانیم کنار هم باشیم حداقل زمانی که مسئولیت دارم! 🔹اردوغان 2022: اردوغان در دیدار با اسحاق هرتزوک: اسرائیل برادری است که کسی نمی تواند او را در منطقه نادیده بگیرد. 🔹 عادی سازی روابط برای کشورهای اسلامی از آنچه که فکر می کنند نزدیک تر است. @Fars_Plus
هدایت شده از فارس پلاس
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 وقتی اذان میگن و تو شانه به شانه شیطان مشغولی 💬 أخٌ‌في‌الله @Fars_Plus
هدایت شده از سارا
🔴آیا سایبری‌های آمریکا در ایران مصونیت قضایی دارند؟ 🔹هرچند که فضاسازی سایبری‌های اصلاح‌طلبان چون مصطفی تاجزاده، صبا آذرپیک، علی مطهری، پیرامون «کاترین شکدم» صریحاً از سوی مقامات و نهادهای کشوری تکذیب شده است؛ اما با توجه به اینکه جریان اصلاح‌طلب همواره خط خود را از بیرون مرزها دریافت می‌کرده، استناد به گفتگوی منتشرشده از کاترین شکدم با بی‌بی‌سی فارسی نکات قابل‌تأملی را ذکر می‌کند. 🔸شکدم در این گفتگو اذعان می‌کند که «در ازای مطالب پولی نگرفته» و «مطالب اصلاح و ادیت می‌شده است» 🔸همچنین شکدم می‌گوید «من هرگونه اتهام جاسوسی را رد می‌کنم»؛ «هیچ‌گاه به اسرائیل سفر نکرده‌ام»؛ «رابطه نزدیک شخصی با مقام‌های ایرانی نداشتم» و «مقام‌های ایرانی به من اسراری نداده‌اند.» 🔸شکدم در بخشی از گفتگوی خود تاکید می‌کند که «اطلاعات سری درباره برنامه هسته‌ای ایران ندارم اما اینکه "ایران به دنبال بمب" است،‌ نظر شخصی و برداشتم از حکومت ایران است.» 🔹پیگیری‌ها نشان می‌دهد که اخبار منتشرشده به نقل از فرد مذکور، هیچ منبع رسمی ندارد و تنها توسط اصلاح‌طلبان بازنشر شده است. حال سؤال این است که چهره‌ها و خبرنگاران اصلاح‌طلب که با القاب «جاسوسی»، «نفوذ»، «ارتباط جنسی»، «خروج اسناد» و... در رسانه‌ها و صفحات مجازی خود اقدام به نشر اکاذیب می‌کنند؛ در ایران مصونیت قضایی دارند؟ 🔍 dana.ir/1813993 🆔 @Dana_News یاعلی
هدایت شده از سارا
♦️رهبر انقلاب، صبح امروز: تخصیص بودجه سنگین برای جهاد تبیین کار غلطی است/ در جهاد تبیین باید راه پیشرفت و تعالی مادی ملت از بیراهه‌ها جدا بشود حضرت آیت‌الله خامنه‌ای صبح امروز در دیدار اعضای مجلس خبرگان رهبری: 🔹در جنگ‌های سخت با سلاح‌های قدیمی دیگر نمی شود جنگید. امروز با شمشیر و با نیزه و این چیزها نمیشود به جنگ توپ و موشک و اینها رفت. درجهاد تبیین هم همین جور است. 🔹به نظر من امروز آن چیزی که میتواند به بهترین وجهی به صورت یک سلاح مؤثری عمل کند، تبیین مفاهیم عالی اسلامی است در زمینه‌های مختلف. 🔹حکمرانی در منطق اسلام از بن و بنیاد با حکمرانی های رایج جهان متفاوت است. نه شبیه سلطنت است، نه شبیه ریاست جمهوریهای امروز دنیاست، نه شبیه فرماندهی‌هاست، نه شبیه رؤسای کودتاگر است، شبیه هیچ کدام از اینها نیست. یک چیز خاصی است متکی به مبانی معنوی. 🔹بایستی در جهاد تبیین راه پیشرفت و تعالی مادی ملت از بیراهه‌ها و کج‌راهه‌ها جدا بشود. بدانیم که اگرجهاد تبیین به درستی صورت نگیرد، دنیامداران حتی دین را هم وسیله‌ی هوسرانی و شهوترانی خودشان قرار خواهند داد. 🔹طبیعت این کار یک طبیعت غلطی است که یک بودجه‌ی سنگینی را به‌عنوان جهاد تبیین بگذارند. ۱۴۰۰/۱۲/۱۹
هدایت شده از ف. رهنما
صحيفه امام جلد 14 💫 آيات قرآن كريم آن قدر راجع به علم و راجع به دانش سفارش فرموده است كه شايد در سراسر كتب ديگر نباشد. اسلام با تخصص، با علم، كمال موافقت را دارد، لكن تخصص و علمي كه به خدمت ملت باشد؛ در خدمت مصالح مسلمين باشد... (صحيفه امام جلد 14) * اسلام كوشش دارد كه علم را در مغزهاي مستقل، در مغزهايي كه به طرف شرق و غرب نيستند، در مغزهايي كه به اسلام فكر مي‏كنند، بار بياورد. و اين استقلال است كه مي‏تواند كشور ما را مستقل كند. استقلال كشور ما منوط به استقلال همين دانشگاه ها و فيضيه‏هاست. دانشگاه و فيضيه دست به دست هم بدهند و استقلال كشور خودشان را حفظ كنند... 👈👌آیا اینکه غربیها ودشمنان به پیشرفتهای خارق العاده ما در حوزه صنایع دفاع و هسته ای اقرار می کنند، یعنی به ضرر ماست و باید شک کنیم به داشتنشون؟!⁉️🤔
هدایت شده از ف. رهنما
بک المستغاث یا صاحب الزمان: گام بلند نخستین واکسن ایرانی کرونا برای ثبت جهانی/ تأیید مقدماتی اسناد واکسن برکت و آغاز فرایند ثبت جهانی باحضور کارشناسان سازمان جهانی بهداشت وقتی سازمان جهانی بهداشت یک واکسن را مورد تأیید قرار می‌دهد بدین معناست که این واکسن استانداردهای لازم را از جهت ایمنی و اثربخشی کسب کرده است؛ همچنین امکان صادرات واکسن و انجام سفرهای بین‌المللی برای دریافت‌کنندگان این واکسن تسهیل خواهد شد. درسته که این مجامع بین المللی با ما رفاقتی ندارند اما در ظاهر قوانین و چهارچوبهای علمی تعریف شده ای دارند که نشون بدن سیاسی کاری نمی کنند لذا اخذ مجوز از اینها در واقع روال طبیعیه که در سایر رشته ها هم طی میشه اینکه متخصصین ما مقالاتشون باید در مجلات ISI چاپ بشه و مورد تایید باشه یا مخترعین و دانشمندانمون در سایر حوزه ها تبادل علمی می کنند و در کل جهان هم مرسوم هست ، قابل قیاس و تعمیم به حوزه سیاست نیست، و به نظر میرسه مد نظر امام راحل همسویی دشمن در حوزه سیاست و دیانت و حکومت داری و اعتقادات ما باشه ، اگر غیر این بود ، کسب دانش در کشورهای دیگه باید برای دانشجوهای ما حرمت پیدا می کرد، اما کاملا شاهدیم که به عکس استقبال هم شده از اینکه علم آموزی در همه نقاط جهان امری پسندیده و ممدوح و مورد تایید بزرگان ما بوده مشروط بر اینکه تعهد به خدمت در داخل نظام رو داشتند. لذا نباید مباحث رو با هم خلط کرد، اینکه جهاد علمی و پزشکی عزیزان ما در داخل مورد تایید این ارگان قرار گرفته و اقرار کردند ، در واقع زانو زدن نظام سلطه در برابر پیشرفتهای ماست که هر چقدر هم میخوان مانع گسترش و نفوذ ما در منطقه و جهان بشن با جوسازی رسانه ای، یه جاهایی دیگه نمیتونند و تیرشون به سنگ می خوره. ضمنا در داخل هم چند دوره آزمایشهای بالینی این واکسن طی شده و بعد مجوز تزریق در داخل گرفته و الحمدلله نتایج خوبی داشته ، تایید وزارت بهداشت جهانی قبل از تزریقهای داخلی نبوده که بخوایم شک کنیم و شبهه ایجاد شه که اونها تایید کردند چون در جهت تامین اهدافشونه و اگر در داخل تزریق کنیم ایجاد مشکل میکنه . این نوع تیتر زدن هم به نظرم کاملا با غرض ورزی سیاسیه که توسط لیبرالهای داخلی سازماندهی شده تا این توفیق رو سرپوش بزارن .
هدایت شده از تبیین
🌸☄🌸☄🌸☄🌸☄🌸 ☄ ⭕️امام علی (ع) (ص) را چگونه بیان می فرماید؟ 🔷 (ع) در بخشی از خطبه اول ، اشاره به چهار نکته مى فرماید: نخست، مسأله و بخشى از و آن حضرت و نشانه هاى نبوّت او. دوّم، وضع دنیا در زمان قیام آن حضرت از نظر انحرافات دینى و اعتقادى و نجات آنها از این ظلمات متراکم، به وسیله نور محمّدى (ص). سوّم، رحلت پیامبر از دار دنیا. چهارم، که از آن حضرت باقى مانده، یعنى . در قسمت اوّل مى فرماید: «اِلى اَنْ بَعَثَ اللهُ سُبْحانَهُ مُحَمَّداً رَسُولَ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَیْهِ وَ آلِهِ لاِنْجازِ عِدَتِهِ وَ اِتْمامِ نُبُوَّتِهِ؛ قرن ها گذشت و روزگاران سپری شد] تا این که خداوند سبحان، (ص) را براى وفاى به عهد خود و کامل کردن نبوّتش برانگیخت و مبعوث کرد». سپس اشاره به بخشى از آن حضرت کرده، مى فرماید: «مَاْخُوذاً عَلَى الْنَبییّنَ میثاقُهُ؛ این در حالى بود، که از پیمان درباره او گرفته شده بود [که به او ایمان بیاورند و بشارت ظهورش را به پیروان خویش بدهند]»؛ ««مَشْهُورَةً سِماتُهُ، کَریماً میلادُهُ؛ در حالى که و بود». این تعبیر ممکن است اشاره به کرامت و عظمت پدر و مادر و اجداد او باشد و یا برکاتى که او براى جهانیان فراهم گشت، چه اینکه مطابق نقل تواریخ، همزمان با تولّد آن حضرت بتها در خانه کعبه فرو ریختند، آتشکده فارس خاموش شد، دریاچه ساوه که مورد پرستش گروهى بود خشکید و قسمتى از قصر شاهان جبّار در هم شکست و فرو ریخت و همه اینها بیانگر آغاز عصر جدیدى در مسیر و مبارزه با شرک بود. 🔷سپس مى افزاید: «وَ اَهْلُ الاَرْضِ یَومَئِذ مِلَل مُتَفَرِّقَة وَ اَهْواء مَنْتَشِرَة وَ طَرائِقُ مُتَشَتِّتة؛ در آن روز ، داراى مذاهب پراکنده و افکار و خواسته هاى ضدّ و نقیض و راه ها و عقاید پراکنده بودند». «بَیْنَ مُشَبِّه للهِ بِخَلْقِهِ اَوْ مُلْحِد فِى اسْمِهِ اَوْ مُشیر اِلى غَیْرِهِ؛ گروهى خدا را به مخلوقاتش تشبیه مى کردند و گروهى نام او را بر بتها مى نهادند یا به غیر او اشاره و دعوت مى کردند». «ملحد» از مادّه «لحد» بر وزن مَهْد به معناى حفره اى است که در یک طرف قرار گرفته است و به همین جهت به حفره اى که در یک جانب قرار گرفته است لحد مى گویند، سپس به هر کارى که از حدّ وسط منحرف به سوى افراط و تفریط شده، الحاد گفته مى شود و شرک و بت پرستى را نیز به همین جهت الحاد مى گویند و منظور از جمله بالا «مُلْحِد فِى اسْمِهِ» همان است که در بالا اشاره شد که نام خدا را بر بتها مى نهادند؛ مثلا به یکى از بتها اللات و به دیگرى العزّى و به سوّمى منات مى گفتند که به ترتیب از الله و العزیز و المنّان منشتق شده است و یا این که منظور آن است که صفاتى براى خدا همچون صفات مخلوقات قائل مى شدند و اسم او را دقیقاً بر مسمّى تطبیق نمى کردند. جمع میان هر دو تفسیر نیز ممکن است. سپس مى افزاید: «پس خداوند آنها را به وسیله آن حضرت از رهایى بخشید و با ، آنان را از نجات داد». 🔷بعد به فراز دیگرى از این بحث پرداخته، مى فرماید: «سپس خداوند سبحان لقاى خویش را براى پیامبر (ص) انتخاب کرد، و آنچه را نزد خود داشت براى او پسندید و او را با رحلت و انتقال از دار دنیا به سراى آخرت، گرامى داشت و از گرفتارى در چنگال مشکلات نجات بخشید»؛ «آرى در نهایت احترام او را قبض روح کرد، درود خدا بر او و آلش باد»؛ «او هم آنچه را انبیاى پیشین براى امّت خود به یادگار گذارده بودند در میان شما به جاى نهاد»، «زیرا آنها هرگز را بى سرپرست و بى آن که راه روشنى در پیش پایشان بنهند و پرچمى برافراشته، نزد آنها بگذارند رها نمى کردند!». بدیهى است منظور امام (ع) از تعبیر بالا همان چیزى است که در آمده است که طبق این روایت متواتر، (ص) فرمود: «من از میان شما مى روم و در میان شما به یادگار مى گذارم: و که اگر به این دو تمسّک جویید، هرگز گمراه نخواهید شد و این دو از یکدیگر جدا نمى شوند تا در کنار نزد من آیند». به هر حال نسبت به منحصر به حال حیاتشان نبوده است و بدون شک، نگران آینده آنها نیز بوده اند، بیش از آنچه پدر به هنگام وفات، نگران فرزندان خردسال خویش است؛ به همین دلیل نمى توان باور کرد که آنها را بدون برنامه روشن و سرپرست و وصیّى، رها سازند و زحمات یک عمر خویش را براى هدایت آنان بر باد دهد.  📕پيام امام اميرالمومنين (ع)، ناصر مكارم شيرازى، دارالكتب الاسلاميه‏، ۱۳۸۷ش‏، ج ۱، ص ۲۲۸ منبع: وبسایت آیت الله العظمی مکارم شیرازی (بخش آئین رحمت) @tabyinchannel
هدایت شده از تبیین
⭕️ صلی الله عليه و آله:  💠لا تَغفُل عَن قِراءَةِ القُرآنِ، فَإنَّ القُرآنَ يُحيِي القَلبَ و يَنهى عَنِ الفحشاءِ و المُنكَرِ و البَغيِ. 🔷از خواندن غافل مشو؛ زيرا قرآن دل را زنده مى كند و از فحشا و زشت كارى و ستم باز مى دارد. 📕ميزان الحكمه، ح ۱۶۵۰۳ @tabyinchannel
يک عمر مي شود كه گرفتار اين درم گر جاى ديگرى بروم خاک بر سرم دارم هميشه منّت خدمت در اين حريم اين افتخار بس كه در اين باب، نوكرم تا وقت مرگ دم ز ولاى تو ميزنم ذكر رضارضاست نفسهاى آخرم تنها تويى طبيب، در آنجا كه درد هست تنها تويى حبيب، زمانى كه مُضطرم حال و هواى هيچ كسي در سرم مباد كنج ضريح هست زمانى كه در برم اسم شما چكيده ى ايمان و آبروست بر هرچه غير حُبّ شما هست كافرم با جان من عجين شده مِهر شما و اين باشد ز پاكى و اثر شير مادرم از كودكى كبوتر اين بام بوده ام آقا نده حواله به يک بام ديگرم با گوشه ى نگاه شما ميرسم به عرش هستم كبوترى كه چو سيمرغ میپرم پرواز در هواى شما اوج عزت است مرغ بهشت هستم و اين است باورم هر روز بى گمان دل من زائر شماست فارغ ز بهمن و دى و مرداد و آذرم : دوری‌ات قلب مرا سخت بدرد آورده‌ست التیام دل بیچاره فقط پابوس است سلام عليكم و رحمة الله،صبحتون بخير، (ع) . @Quranahlebayt
هدایت شده از استقامت🌴
🔸🔸🔸  جاده مانده است و من و این سر باقی مانده رمقی نیست در این پیـــکر باقی مانده نخل ها بی سر و شــط از گل و باران خالی هیچ کس نیست در این سنگر باقی مانده توئی آن آتش سوزنده ی خاموش شده منم این ســردی خاکستر باقی مانده گرچه دست و دل و چشمم همه آوار شده است باز شرمـــنده ام از این سر باقی مانده روزو شـــب گرم عزاداری شب بوهایم من و این باغچه ی پرپر باقی مانده...... پیشکش باد به یکرنگی ات ای مرد ترین آخرین بیت در این دفتر باقی مانده تا ابد مرد ترین باش و علمدار بمان با تو أم ای یل نام آور باقی مانده ✍جانباز شهید رفیعی 🌴🌴🌴🌴
یک شب دلم بهانه ی کرب و بلا گرفت قلبم شکست و دوروبرش را خدا گرفت پس پاشدم به نیت روضه که ناگهان دیدم بهشت آمد و دست مرا گرفت ای زائری که میروی آهسته تر برو شوق غم حسین مرا هم فرا گرفت اذن دخول خواندم و وارد شدم ولی دیدم بهشت گوشه ای از عرش جا گرفت در مجلسی که جای رسولان وحی بود هرکس نشست خلوت غار حرا گرفت روضه شروع شد همه ی عرش گریه کرد حتی خدا عـزا ز غـم کـربلا گرفت بالای عرش منبری از نور چیده شد با گریه هرکه خواند دلش ارتقا گرفت از بین شاعران درش محتشم که خواند از دستهای سبز پَیَـمـبَـر عبا گرفت شاعرنوشت بیتی و از دست مادری یک شب برای هیئت خود کربلا گرفت آن سر که روی دامن معراج جای داشت آخرچه شد که جا به سر نیزه ها گرفت : 💔 به گدایت نظری کن که به امّید عطا شب جمعه شده و آمده مسکین به حرم ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌سلام عليكم و رحمة الله،صبحتون بخير، . @Quranahlebayt