و اینکه به کسایی که جدید اومدن خیلی خوش اومد میگمممممم
خیلی از شنیدن ماجراجوییاتون لذت بردم😭✨✨✨
ایشالا که از این به بعد یه عالمه پیام میدین و با هم دوست میشیم دیگه مگه نه؟☺️🔪😭😂
بچه ها.. ما امروز داریم میریم مسافرت ممکنه نتونم پیام ها و داستان هاتونو امروز بفرستم ببخشید😭😭😭