پارت یازدهم
«فرار کن»
نباید اینکارو بکنم
«اشکالی نداره»
داره!
«تقصیر تو نیست»
هست!
دلتا در حالی که صورت و گردنش از عرق خیس شده بود از خواب پرید
دستی به سر و صورتش کشید
به آرامی از حالت خوابیده به نشسته تغییر موقعیت داد
سرش را میان پاهایش فرو کرد
معمولا چند دقیقه طول میکشید که از فضای خوابش بیرون بیاید
نفس عمیقی کشیدو
از حالت مچاله شده بیرون آمد
طبق عادت از پنجره به دریا نگاه کرد هوا گرگ و میش بود
هنوز خورشید بیرون نیامده بود
بالاخره نگاهش به لیان افتاد
به خاطر سرمای پاییزی زانو هایش را در بغلش جمع کرده بود و پتویی نداشت
همه ی پتو در دست دلتا بود
صورت دلتا از شرم در هم رفت بی صدا پاهایش را روی زمین گذاشت
و پتو را روی لیان کشید
ذهنش درگیر بود
دلش برای لیان میسوخت
ولی حتی اگر لیان را در اضای پول پس نمیداد
باز هم لیان قرار نبود زندگی خوبی داشته باشد
هیچ کس نباید خیلی به او نزدیک میشد
نفسش را به آرامی بیرون داد و از اتاق بیرون رفت
#چرتوپرت
اژدها سواران کتابخوان🏴
پارت یازدهم «فرار کن» نباید اینکارو بکنم «اشکالی نداره» داره! «تقصیر تو نیست» هست! دلتا در
«مرز میان خواب و بیداری برایش همیشه دیرتر از بقیه از بین میرفت.»
چت جی بی تی پیشنهاد داد به جای چند دقیقه طول میکشید از فضای خوابش بیرون بیاید
اینو بگم
چون زیبا بود میفرستم-
ولی خوشم نمیاد متن اصلی رو عوض کنم-
چیز سباستین اگه میخواستی دنیا رو فتح کنی و همش رو مال خودت بکنی انگیزه ات چی بود؟-
دوباره
کرم کتاب
میخوام بیارمتون تو داستان
یه اسم و جنسیت برای خودتون انتخاب کنید-
قیافه هم اگه توصیف کنید خوبه (قول نمیدم از همون ظاهر استفاده کنم ولی)
اژدها سواران کتابخوان🏴
دوباره کرم کتاب میخوام بیارمتون تو داستان یه اسم و جنسیت برای خودتون انتخاب کنید- قیافه هم اگه تو
البته زود تند سریع پارت رو نوشتم منتظرم اسم بدین-
هدایت شده از ♪ دنیایی برای سایه ها ♪
خب ببین من از شرور ها خوشم میاد ولی نه هر نوع شروری ، شروری که بی دلیل شرور باشه . اونی که اصلا رحم حالیش نیست و در آخر با شکوه بمیره .
برام خیلی مهمه که شرور تا آخرش شرور بمونه پس اگه این سوال رو ازم بپرسی باید بگم تنها انگیزه ام حکم فرمایی عه.
حکومت و قدرت .
اژدها سواران کتابخوان🏴
خب ببین من از شرور ها خوشم میاد ولی نه هر نوع شروری ، شروری که بی دلیل شرور باشه . اونی که اصلا رحم
دمت گرم عاشقتم
یه شخصیت شرور دارم تو داستان که هدفش حکم فرمایی بر کل دریاست و بعد احتمالا کل دنیا
و داشتم فکر میکردم این رو هم مثل دلتا و لیان شخصیتایی بزارم که جزو بچه های کانال نیستن یعنی کاملا تخیلی باشه
بعد یهو مدیا گفت سباستین خوبه ها
و منم دیدم بله سباستین برای این نقش شاهکاره!
حالا چیز کن سایرن هستی یه اسم برای خودت انتخاب کن جنسیت هم همینطور
همین فعلا
هدایت شده از آزمایشگاهناحیهی۴۵~
دینگ دینگ🪄🌟
آزمایشگاه ناحیه ۴۵ بعد از کلی بررسی و آزمایش، به امید ایگنور نشدن تصمیم گرفته اولین تقدیمیشو بزاره(دستجیغهوراااا🎀)
فقط کافیه عضو آزمایشگاه باشید و این پیامو داخل چنلهای خوشگلتون فور کنید (اگه چنل ندارین میتونید ایدیتونو بدید) و من با توجه به وایب و انرژیای که ازتون میگیرم، میگم که اگه قرار بود داخل دنیای خردم کن زندگی کنید چه شخصیتی میشدید و اصلا دلیل اینکه این شخصیت رو گرفتید چیه👀💥
پرونده هاتونو(لینکچنل/آیدی)شوت کنید اینجا📬| ظرفیت؟