اژدها سواران کتابخوان🏴
خب ببین من از شرور ها خوشم میاد ولی نه هر نوع شروری ، شروری که بی دلیل شرور باشه . اونی که اصلا رحم
دمت گرم عاشقتم
یه شخصیت شرور دارم تو داستان که هدفش حکم فرمایی بر کل دریاست و بعد احتمالا کل دنیا
و داشتم فکر میکردم این رو هم مثل دلتا و لیان شخصیتایی بزارم که جزو بچه های کانال نیستن یعنی کاملا تخیلی باشه
بعد یهو مدیا گفت سباستین خوبه ها
و منم دیدم بله سباستین برای این نقش شاهکاره!
حالا چیز کن سایرن هستی یه اسم برای خودت انتخاب کن جنسیت هم همینطور
همین فعلا
هدایت شده از آزمایشگاهناحیهی۴۵~
دینگ دینگ🪄🌟
آزمایشگاه ناحیه ۴۵ بعد از کلی بررسی و آزمایش، به امید ایگنور نشدن تصمیم گرفته اولین تقدیمیشو بزاره(دستجیغهوراااا🎀)
فقط کافیه عضو آزمایشگاه باشید و این پیامو داخل چنلهای خوشگلتون فور کنید (اگه چنل ندارین میتونید ایدیتونو بدید) و من با توجه به وایب و انرژیای که ازتون میگیرم، میگم که اگه قرار بود داخل دنیای خردم کن زندگی کنید چه شخصیتی میشدید و اصلا دلیل اینکه این شخصیت رو گرفتید چیه👀💥
پرونده هاتونو(لینکچنل/آیدی)شوت کنید اینجا📬| ظرفیت؟
اینجا حس اون دختر لوس تک فرزند و نوه مورد علاقه رو دارم که همیشه همه چی در اختیارشه و هر غلطی دلش بخواد رو میکنه😭😂❤️