eitaa logo
انقلابی بمانیم ثامن الائمه
10.6هزار دنبال‌کننده
18.2هزار عکس
1.6هزار ویدیو
3هزار فایل
ارتباط باما ۰۹۱۵۳۰۳۳۶۷۸ https://eitaa.com/joinchat/3854106624Cf45f39fbd0 🚨 گروه اندیشه ورزان خراسان رضوی وابسته به ڪانال نخبگانی انقلابے بمانیم ثامن‌الائمه(👇) 🆔 eitaa.com/joinchat/1422655548C96e48cff85
مشاهده در ایتا
دانلود
‼️‼️ نخست‌وزیر قطر: نشست امنیتی ایران و کشورهای خلیج فارس در راه است ‼️‼️ مارکو روبیو در نشست شورای همکاری خلیج فارس در بحرین شرکت خواهد کرد و درباره تفاهم با ایران به کشورهای عربی توضیح می‌دهد @e_beman
✳️ همتی: مقرر شد «اوفک» معافیت تحریم‌های فروش نفت ایران را صادر کند 🔻خبرنگار: درمورد صادرات نفت و پتروشیمی‌چه نتیجه‌ای گرفته شد؟ 🔻 رئیس کل بانک مرکزی: بر اساس بند ۱۱ تفاهمنامه ایران و امریکا معافیت (Waiver) باید صادر می‌شد که مقرر شد توسط اوفک عملیاتی شود .البته صادرات نفت ما هم اکنون درجریان است ولی از این پس بدون هزینه‌های جانبی تحریم خواهد بود. ✅ @e_beman
تمدید خودکار قراردادهای اجاره با سقف ۲۵ درصد 🔹وزیر راه و شهرسازی گفت: بر اساس مصوبه سران قوا، قراردادهای اجارهٔ مسکن که تا پایان سال ۱۴۰۵ منقضی می‌شوند، در صورت درخواست مستأجر، به مدت یک سال و با حداکثر افزایش ۲۵ درصدی اجاره‌بها و ودیعه تمدید خواهند شد. 🔹مراجع قضایی نیز صرفاً به دلیل پایان مدت قرارداد، از صدور حکم تخلیه به درخواست موجر خودداری خواهند کرد. 🔹این مصوبه با هدف حمایت از خانوارها در شرایط ناشی از جنگ تحمیلی سوم و هم‌زمانی با فصل نقل‌وانتقالات بازار اجاره به تصویب سران قوا رسیده است. @e_beman
🔰 روزمان را با آغاز کنیم ✨✨✨✨✨ ✨✨✨✨ ✨✨✨ ✨✨ ✨ 🦾پیام قدرت به دشمن 💠 [سوره إبراهيم (14): آيه 12] وَ ما لَنا أَلاَّ نَتَوَكَّلَ عَلَى اللَّهِ وَ قَدْ هَدانا سُبُلَنا وَ لَنَصْبِرَنَّ عَلى ما آذَيْتُمُونا وَ عَلَى اللَّهِ فَلْيَتَوَكَّلِ الْمُتَوَكِّلُونَ (12) و چرا ما بر خدا توكل نكنيم، در حالى كه او ما را به راههاى (سعادت) ما هدايت كرده است؟ قطعاً ما در برابر هر آزارى كه شما نسبت به ما روا داريد، مقاومت خواهيم كرد و اهل توكّل بايد فقط بر خداوند توكّل نمايند. ⤵️ [پيامها] : 1- خدايى كه هدايت كرد، حمايت هم مىكند. پس تنها بر او توكّل كنيم. «نَتَوَكَّلَ عَلَى اللَّهِ وَ قَدْ هَدانا» 2- راه انبيا همان راه خداست.«سُبُلَنا» چنان كه در جاى ديگر مىفرمايد: «قُلْ هذِهِ سَبِيلِي أَدْعُوا إِلَى اللَّهِ عَلى بَصِيرَةٍ» 3- لازمه پيمودن راه خدا، تحمّل سختىهاست. «سُبُلَنا لَنَصْبِرَنَّ» 4- مومن انقلابی هم بايد بر خدا توكل كند، هم بايد در برابر مخالفان صبر و مقاومت نماید.«نَتَوَكَّلَ عَلَى اللَّهِ ... وَ لَنَصْبِرَنَّ» 5- مؤمن انقلابی با آزار و شكنجه، از عقيده و عملش دست برنمىدارد. «لَنَصْبِرَنَّ عَلى ما آذَيْتُمُونا» 6- كسى مىتواند صبرو مقاومت كند در برابر دشمن كه تكيه گاهى داشته باشد. «لَنَصْبِرَنَّ ... نَتَوَكَّلَ عَلَى اللَّهِ» 💟امام خامنه ای در همایش ده‌ها هزار نفری «خدمت بسیجیان» در ورزشگاه آزادی ۱۳۹۷/۰۷/۱۲🌷 ✅ هم مسئولین کشور، هم آحاد مردم و بخصوص جوانان عزیز، ما بایستی به دشمن پیام قدرت بدهیم، نه پیام ضعف؛ در حرف ما، در رفتار ما، در منش زندگی ما، دشمن باید احساس کند با یک مجموعه‌ی مقتدر مواجه و روبه‌رو است؛ اگر در ما احساس ضعف بکند، جَری میشود و شدّت عملش را افزایش خواهد داد؛ مراقب باشید ✍ 🎋@e_beman
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
🎥 خبرنگار خطاب به معاون ترامپ: بی‌توجهی و سلام‌ندادن وزیرخارجهٔ ایران به شما، توهین‌آمیز بود؟ این کار عمدی بود؟ 🔹ونس: باور کنید در این چند ماه گذشته زمان زیادی رو صرف سروکله‌زدن با ایرانی‌ها کردم. بعضی وقت‌ها به‌عنوان مذاکره‌کننده واقعاً رفتار پیچیده و گیج‌کننده‌ای دارند. @e_beman
زمان: حجم: 1.9M
⁉️ در سوییس پیرامون لبنان چه تصمیم گرفته شد؟/ آیا صهیونیست ها از لبنان خارج می شوند؟ 🎙 کارشناس: یعقوب ربیعی @e_beman
♻️♻️♻️♻️♻️ 🔴 ماجرای حاضر نشدن تیم ایرانی در یک قاب با طرف آمریکایی و خروج از نشست مذاکرات پس از تهدیدات ترامپ 🇮🇷رئیس هیأت مذاکره‌کننده ایران: ما اصولی داریم و هرگز، تا این لحظه، نخواسته‌ایم در یک قاب با آمریکایی‌ها باشیم. دوستان میانجی در این بحث اصرار داشتند که این آغاز گفت‌وگوهاست، اما ما صریح اعلام کردیم که در این قاب حاضر نمی‌شویم و صرفاً برای مذاکره می‌آییم، بدون اینکه در یک قاب باشیم. در اواسط گفت‌وگوها متوجه شدم ترامپ به‌صورت تهدیدآمیز درباره رئیس‌جمهور، تیم مذاکره‌کننده و حمله به سرزمین ما صحبت کرده است. 👌به ونس گفتم ما اینجا در حال گفت‌وگو هستیم و بر اساس تفاهم امضاشده، در بند اول آمده است که تهدید و زور نباشد؛ اما امروز رئیس‌جمهور شما تهدید کرده است. بدانید ما هیچ‌وقت در زمان تهدید و زور مذاکره نمی‌کنیم. مذاکره را تمام کردیم، از جلسه بیرون آمدیم و دیگر به جلسه بازنگشتیم. طرف آمریکایی پیگیر برگزاری جلسه دیگری با حضور میانجی‌ها بود که نپذیرفتیم. میانجی‌های قطری و پاکستانی پیش ما آمدند و به آن‌ها گفتیم با شما صحبت می‌کنیم، اما با طرف آمریکایی صحبت نمی‌کنیم. جمع‌بندی این گفت‌وگوها و مذاکرات ۸۰ دقیقه‌ای، بیانیه‌ای بود که طرف پاکستانی و قطری منتشر کرد. @e_beman
به نام دفاع از نظر پیامبر علیه پیامبر!!! وقتی پیامبر مکرم اسلام متوجه شدند دشمنان قصد حمله به مدینه نموده اند اصحاب را برای برنامه ریزی طرح دفاع فراخوان نمودند. نظر مبارک ایشان بر جنگیدن داخل شهر بود اما عده ای نظرشان متفاوت بود و می گفتند بیرون از شهر بجنگیم. نهایت امر تصمیم بر این قرار گرفت که در بیرون شهر بجنگند. مشکلات از آنجایی آغاز شد که در مسیر به سمت احد، عبدالله ابی با یک سخنرانی و با این استدلال که چون این حرکت خلاف نظر پیامبر شکل گرفته است من در آن مشارکت نمی کنم و قریب به سیصد نفر از هزار نفر سپاه پیامبر به تبعیت از وی به مدینه بر می گردند. دقت نمودید در حالی که شخص پیامبر در حال تدارک سپاه علیه دشمن است، منافقان به نام دفاع از ایشان به دنبال ضربه زدن هستند. حکایت امروز برخی ها در مواجهه با پیام راهبردی رهبر حکیم مان از این جنس است. در حالی که ایشان با صراحت تکلیف امروز مردم را مطالبه گری برای اجرای شروط تفاهمنامه ذکر نموده اند عده ای به این بهانه که ایشان نظری متفاوت داشته اند باید علیه مسئولینی که نظر متفاوت داشته اند اقدام نمود تا نظر رهبری اعمال گردد. ظاهر امر در نگاه اول ایرادی ندارد، اما وقتی سابقه بی توجهی این افراد در همین ایام اخیر به فرمان راهبردی لزوم حفظ وحدت از سوی رهبر حکیم را مرور می کنیم متوجه می شویم این جماعت بدنبال اثبات نظرات خود است نه پیاده سازی اوامر رهبری. اصل وحدت و همدلی و لزوم اجماع در مقابل دشمن آنقدر مهم است که ایشان فرمودند حتی دلایل موجه سبب نشود اختلافات به تنازع تبدیل گردد. حال شما قضاوت کنید آیا تهدید به قتل، خائن نامیدن مسئولین، تلاش برای ایجاد تجمع علیه تصمیمات اجماعی نظام به بهانه حمایت از رهبری را چه بایستی نامید؟ همانطور که عبدالله ابی در پی ریاست بر مدینه بود و وقتی به آن نرسید منافقانه عمل می نمود، متاسفانه عده ای با شکست در انتخابات های ریاست جمهوری به عمل منافقانه پناه آورده اند. فصل الخطاب نه یک فرمان رهبری است بلکه همه فرمان ها را باید تابع بود. لذا اگر شخص پیامبر در حال آماده شدن برای جنگی است که به رغم نگاه متفاوتشان در بیرون مدینه شکل گرفته است هر حرکتی که خلاف آن باشد برآمده از نفاق یا کج فهمی است. امروز نیز وقتی رهبر حکیممان فرمودند "از این لحظه، ما یعنی شما ملت سرافراز و این خادم ناچیز، منتظر تحقّق شروط گفته‌شده خواهیم بود." هر حرکتی خلاف این فرمان نیز همان حکم بر آن جاری است. ✍ محمد نوفرستی @e_beman