eitaa logo
انقلابی بمانیم ثامن الائمه
10.6هزار دنبال‌کننده
18.2هزار عکس
1.6هزار ویدیو
3هزار فایل
ارتباط باما ۰۹۱۵۳۰۳۳۶۷۸ https://eitaa.com/joinchat/3854106624Cf45f39fbd0 🚨 گروه اندیشه ورزان خراسان رضوی وابسته به ڪانال نخبگانی انقلابے بمانیم ثامن‌الائمه(👇) 🆔 eitaa.com/joinchat/1422655548C96e48cff85
مشاهده در ایتا
دانلود
🔰 روزمان را با آغاز کنیم ✨✨✨✨✨ ✨✨✨✨ ✨✨✨ ✨✨ ✨ 🦾پیام قدرت به دشمن 💠 [سوره إبراهيم (14): آيه 12] وَ ما لَنا أَلاَّ نَتَوَكَّلَ عَلَى اللَّهِ وَ قَدْ هَدانا سُبُلَنا وَ لَنَصْبِرَنَّ عَلى ما آذَيْتُمُونا وَ عَلَى اللَّهِ فَلْيَتَوَكَّلِ الْمُتَوَكِّلُونَ (12) و چرا ما بر خدا توكل نكنيم، در حالى كه او ما را به راههاى (سعادت) ما هدايت كرده است؟ قطعاً ما در برابر هر آزارى كه شما نسبت به ما روا داريد، مقاومت خواهيم كرد و اهل توكّل بايد فقط بر خداوند توكّل نمايند. ⤵️ [پيامها] : 1- خدايى كه هدايت كرد، حمايت هم مىكند. پس تنها بر او توكّل كنيم. «نَتَوَكَّلَ عَلَى اللَّهِ وَ قَدْ هَدانا» 2- راه انبيا همان راه خداست.«سُبُلَنا» چنان كه در جاى ديگر مىفرمايد: «قُلْ هذِهِ سَبِيلِي أَدْعُوا إِلَى اللَّهِ عَلى بَصِيرَةٍ» 3- لازمه پيمودن راه خدا، تحمّل سختىهاست. «سُبُلَنا لَنَصْبِرَنَّ» 4- مومن انقلابی هم بايد بر خدا توكل كند، هم بايد در برابر مخالفان صبر و مقاومت نماید.«نَتَوَكَّلَ عَلَى اللَّهِ ... وَ لَنَصْبِرَنَّ» 5- مؤمن انقلابی با آزار و شكنجه، از عقيده و عملش دست برنمىدارد. «لَنَصْبِرَنَّ عَلى ما آذَيْتُمُونا» 6- كسى مىتواند صبرو مقاومت كند در برابر دشمن كه تكيه گاهى داشته باشد. «لَنَصْبِرَنَّ ... نَتَوَكَّلَ عَلَى اللَّهِ» 💟امام خامنه ای در همایش ده‌ها هزار نفری «خدمت بسیجیان» در ورزشگاه آزادی ۱۳۹۷/۰۷/۱۲🌷 ✅ هم مسئولین کشور، هم آحاد مردم و بخصوص جوانان عزیز، ما بایستی به دشمن پیام قدرت بدهیم، نه پیام ضعف؛ در حرف ما، در رفتار ما، در منش زندگی ما، دشمن باید احساس کند با یک مجموعه‌ی مقتدر مواجه و روبه‌رو است؛ اگر در ما احساس ضعف بکند، جَری میشود و شدّت عملش را افزایش خواهد داد؛ مراقب باشید ✍ 🎋@e_beman
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
🎥 خبرنگار خطاب به معاون ترامپ: بی‌توجهی و سلام‌ندادن وزیرخارجهٔ ایران به شما، توهین‌آمیز بود؟ این کار عمدی بود؟ 🔹ونس: باور کنید در این چند ماه گذشته زمان زیادی رو صرف سروکله‌زدن با ایرانی‌ها کردم. بعضی وقت‌ها به‌عنوان مذاکره‌کننده واقعاً رفتار پیچیده و گیج‌کننده‌ای دارند. @e_beman
زمان: حجم: 1.9M
⁉️ در سوییس پیرامون لبنان چه تصمیم گرفته شد؟/ آیا صهیونیست ها از لبنان خارج می شوند؟ 🎙 کارشناس: یعقوب ربیعی @e_beman
♻️♻️♻️♻️♻️ 🔴 ماجرای حاضر نشدن تیم ایرانی در یک قاب با طرف آمریکایی و خروج از نشست مذاکرات پس از تهدیدات ترامپ 🇮🇷رئیس هیأت مذاکره‌کننده ایران: ما اصولی داریم و هرگز، تا این لحظه، نخواسته‌ایم در یک قاب با آمریکایی‌ها باشیم. دوستان میانجی در این بحث اصرار داشتند که این آغاز گفت‌وگوهاست، اما ما صریح اعلام کردیم که در این قاب حاضر نمی‌شویم و صرفاً برای مذاکره می‌آییم، بدون اینکه در یک قاب باشیم. در اواسط گفت‌وگوها متوجه شدم ترامپ به‌صورت تهدیدآمیز درباره رئیس‌جمهور، تیم مذاکره‌کننده و حمله به سرزمین ما صحبت کرده است. 👌به ونس گفتم ما اینجا در حال گفت‌وگو هستیم و بر اساس تفاهم امضاشده، در بند اول آمده است که تهدید و زور نباشد؛ اما امروز رئیس‌جمهور شما تهدید کرده است. بدانید ما هیچ‌وقت در زمان تهدید و زور مذاکره نمی‌کنیم. مذاکره را تمام کردیم، از جلسه بیرون آمدیم و دیگر به جلسه بازنگشتیم. طرف آمریکایی پیگیر برگزاری جلسه دیگری با حضور میانجی‌ها بود که نپذیرفتیم. میانجی‌های قطری و پاکستانی پیش ما آمدند و به آن‌ها گفتیم با شما صحبت می‌کنیم، اما با طرف آمریکایی صحبت نمی‌کنیم. جمع‌بندی این گفت‌وگوها و مذاکرات ۸۰ دقیقه‌ای، بیانیه‌ای بود که طرف پاکستانی و قطری منتشر کرد. @e_beman
به نام دفاع از نظر پیامبر علیه پیامبر!!! وقتی پیامبر مکرم اسلام متوجه شدند دشمنان قصد حمله به مدینه نموده اند اصحاب را برای برنامه ریزی طرح دفاع فراخوان نمودند. نظر مبارک ایشان بر جنگیدن داخل شهر بود اما عده ای نظرشان متفاوت بود و می گفتند بیرون از شهر بجنگیم. نهایت امر تصمیم بر این قرار گرفت که در بیرون شهر بجنگند. مشکلات از آنجایی آغاز شد که در مسیر به سمت احد، عبدالله ابی با یک سخنرانی و با این استدلال که چون این حرکت خلاف نظر پیامبر شکل گرفته است من در آن مشارکت نمی کنم و قریب به سیصد نفر از هزار نفر سپاه پیامبر به تبعیت از وی به مدینه بر می گردند. دقت نمودید در حالی که شخص پیامبر در حال تدارک سپاه علیه دشمن است، منافقان به نام دفاع از ایشان به دنبال ضربه زدن هستند. حکایت امروز برخی ها در مواجهه با پیام راهبردی رهبر حکیم مان از این جنس است. در حالی که ایشان با صراحت تکلیف امروز مردم را مطالبه گری برای اجرای شروط تفاهمنامه ذکر نموده اند عده ای به این بهانه که ایشان نظری متفاوت داشته اند باید علیه مسئولینی که نظر متفاوت داشته اند اقدام نمود تا نظر رهبری اعمال گردد. ظاهر امر در نگاه اول ایرادی ندارد، اما وقتی سابقه بی توجهی این افراد در همین ایام اخیر به فرمان راهبردی لزوم حفظ وحدت از سوی رهبر حکیم را مرور می کنیم متوجه می شویم این جماعت بدنبال اثبات نظرات خود است نه پیاده سازی اوامر رهبری. اصل وحدت و همدلی و لزوم اجماع در مقابل دشمن آنقدر مهم است که ایشان فرمودند حتی دلایل موجه سبب نشود اختلافات به تنازع تبدیل گردد. حال شما قضاوت کنید آیا تهدید به قتل، خائن نامیدن مسئولین، تلاش برای ایجاد تجمع علیه تصمیمات اجماعی نظام به بهانه حمایت از رهبری را چه بایستی نامید؟ همانطور که عبدالله ابی در پی ریاست بر مدینه بود و وقتی به آن نرسید منافقانه عمل می نمود، متاسفانه عده ای با شکست در انتخابات های ریاست جمهوری به عمل منافقانه پناه آورده اند. فصل الخطاب نه یک فرمان رهبری است بلکه همه فرمان ها را باید تابع بود. لذا اگر شخص پیامبر در حال آماده شدن برای جنگی است که به رغم نگاه متفاوتشان در بیرون مدینه شکل گرفته است هر حرکتی که خلاف آن باشد برآمده از نفاق یا کج فهمی است. امروز نیز وقتی رهبر حکیممان فرمودند "از این لحظه، ما یعنی شما ملت سرافراز و این خادم ناچیز، منتظر تحقّق شروط گفته‌شده خواهیم بود." هر حرکتی خلاف این فرمان نیز همان حکم بر آن جاری است. ✍ محمد نوفرستی @e_beman
🔎 مروری بر ۷ شرط گفته شده در تفاهم‌نامه اسلام‌آباد 🖼 در انتظار تحقق شروط 🗯 رهبر انقلاب: از این لحظه، ما یعنی شما ملت سرافراز و این خادم ناچیز، منتظر تحقّق شروط گفته‌شده خواهیم بود. ۲۸/خرداد/۱۴۰۵ 1️⃣ خاتمه عملیات نظامی 2️⃣ رفع محاصره دریایی ایران 3️⃣ تثبیت حاکمیت بر تنگه هرمز 4️⃣ تأمین خسارت و بازسازی 5️⃣ لغو جامع تمامی تحریم‌ها 6️⃣ خاتمه موضوعات هسته‌ای 7️⃣ در دسترس قرار گرفتن دارایی‌های مسدود 📝@e_beman
276161_850.doc
حجم: 354.8K
نشریه اخبار و تحلیل ها 2 تیر 1405 @e_beman
🔰 طوفان‌الاقصی دیگری در راه است روزنامه هاآرتص از هشدار رئیس سرویس امنیت داخلی رژیم صهیونی (شاباک) درباره احتمال وقوع یک «۷ اکتبر دیگر» در شهر ایلات خبر داد. به گزارش این روزنامه، دیوید زینی در نشست‌های غیرعلنی اعلام کرده است که «حمله احتمالی در ۷ اکتبر می‌تواند شهر ایلات را هدف قرار دهد.» بر اساس این گزارش، رئیس شاباک دستور داده است که ایلات در صدر فهرست اولویت‌ها در پیش‌بینی حملات احتمالی قرار گیرد. در واکنش به این هشدار، شهرداری ایلات و شورای منطقه‌ای ایلات به ساکنان اطمینان دادند که «هیچ هشدار رسمی از سوی نیروهای امنیتی وجود ندارد.» با این حال، حنان گینات، رئیس شورای منطقه‌ای ایلات، نگرانی خود را درباره وضعیت امنیتی در مرز اردن ابراز کرد و گفت که «منطقه مرزی شرقی حساس‌ترین منطقه است.» او هشدار داد که از مرز به عنوان مجرایی برای قاچاق سلاح و مواد مخدر استفاده می‌شود و خواستار هدایت منابع به سمت تقویت سیستم‌های دفاعی در منطقه شد. این هشدار در حالی مطرح می‌شود که ارتش رژیم همچنان درگیر جنگ در غزه و لبنان است و نگرانی‌ها از باز شدن جبهه جدید در شرق افزایش یافته است. تحلیلگران امنیتی رژیم معتقدند سستی مرزهای شرقی و افزایش فعالیت گروه‌های مسلح در منطقه می‌تواند تهدیدی جدی برای امنیت این رژیم ایجاد کند. @e_beman
🔰تقویت قدرت نظامی همزمان با مذاکرات سردار سید مجید ابن‌الرضا، سرپرست وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، با اشاره به تحولات امنیتی و عملیاتی سال‌های اخیر، از جمله جنگ ۱۲ روزه، جنگ رمضان و بیش از ۱۰۰ روز مقاومت در برابر تهدیدات ترکیبی ائتلاف آمریکایی-صهیونی گفت:«جمهوری اسلامی ایران آمادگی و قابلیت پیشبرد مذاکره و مقابله را به طور همزمان دارد و می‌تواند در مقابله با بدعهدی آمریکا در حین مذاکره در عرصه میدان پاسخ لازم را بدهد.» وی افزود:«ما در طول مذاکره و ۶۰ روز زمان تفاهم، آرایش نظامی خود را در همه زمینه‌ها حفظ و تقویت خواهیم کرد.» سرپرست وزارت دفاع با اشاره به مدیریت دقیق و نظارت مقتدرانه بر آبراه راهبردی تنگه هرمز توسط سپاه تأکید کرد:«این شریان مهم انرژی جهان تحت اشراف و تدبیر نیروهای مسلح کشورمان قرار دارد و نماد روشن اقتدار، اشراف اطلاعاتی و توان راهبردی جمهوری اسلامی ایران در منطقه است.» وی با بیان اینکه نیروهای مسلح در بالاترین سطح آمادگی قرار دارند، هشدار داد:«در صورت بروز هرگونه شیطنت و خطای محاسباتی جدید از سوی متجاوزان، با پاسخی سخت‌تر از گذشته مواجه خواهند شد؛ پاسخی که آنان را ناکام، مأیوس و پشیمان‌تر خواهد ساخت.» @e_beman