🔴واکنش کیهان به انتشار عکسهای محمدی گلپایگانی،محسنی اژه ای و مخبر با سیدمحمدخاتمی
🔹روزنامه کیهان نوشت:شبکه رسانهای وابسته به مدعیان اصلاحطلبی، چندی قبل به بهانه شرکت خاتمی در مراسم سالگرد درگذشت مرحوم دعایی و حضور خاتمی در کنار برخی چهرههای موجه، سعی کرد برای این راس فتنه ١٣٨٨ اعتبار و آبرو فراهم کند.
🔹این طیف همچنین آخرین بار تصاویر حضور خاتمی در مراسم تشییع مرحوم آیتالله حسن صانعی در حسینیه جماران (در کنار برخی شخصیتهای موجه مانند آقایان محمدی گلپایگانی و محسنی اژهای) را بهانهای برای القای پایان انزوای خاتمی و رفع اتهام از او قرار داد.
🔹به نظر میرسد این صحنهها از سوی اطرافیان خاتمی مهندسی میشود تا چنین القا کند که حساسیتها نسبت به سوابق خیانت خاتمی از بین رفته است و حالا آنکه به تصریح رهبر انقلاب، فتنه و جنایات واقع شده در آن خط قرمز نظام است و مرتکبان این جنایت دست کم باید ابراز توبه و روشنگری و جبرانبخش ولو اندکی از مافات کنند.
@eeshg1📍
@zendegi18📍
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ انتهای مسیر مهلا
🔹تصاویر متعلق به مسجد «ابن رشد» در آلمان است . موسس مسجد ( سیران آتیس) گفته : ما می خواهیم هر مسلمانی بدون تبعیض و بر اساس باور و درک خود از اسلام بتواند در این مسجد رفت و آمد و عبادت کند . در این مسجد زنان بی حجاب ، همجنسگرایان و سکولارها در کنار مسلمانان سنتی حاضر می شوند و نماز جماعت می خوانند!
🔹در چند سال اخیر تعدادی از این نوع مساجد با شعار معنویت برای همه در اروپا و آمریکای شمالی تاسیس شده که از آنها با عنوان مساجد مدرن و آزاد یاد می شود . ویژگی این مساجد احترام به عقاید افراد ،قضاوت نکردن آنها و رعایت حقوق بشر است !
▪️تفکری که برنامه اینترنتی جنجالی این روزها آن را نمایندگی می کند و از خانم «چادر گل گلی» تا مداح «عاشق لاک سیاه» و خواننده «علاقمند به معین» در آن به نظریه پردازی درباره دین مشغولند، دقیقا به ساخت چنین مساجدی ختم می شود ، مساجدی بدتر از مسجد ضرار ! ( هر چند که ممکن است برخی از مهمانان این برنامه متوجه نتایج فرمایشاتشان نباشند و....)
▪️این که چرا در ج.ا.ا چنین برنامه هایی( که مصادیق امروزین «کتب ضلال» اند) اجازه تولید و پخش پیدا می کند را باید از مسئولان ساترا و شورای عالی انقلاب فرهنگی پرسید و مسئولیت انحراف فکری و اعتقادی تماشاچیان احتمالی این برنامه بر عهده این دو نهاد است!
👤 دکتر کوشکی
@eeshg1📍
@zendegi18📍
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تاریخ هنوز هم در حال تکراره، فرزندان و لشکریان یزید رو ببینید چطور کنار تجمع راهپیمایی حسینی رقص و هلهله میکنن، اینها مدعی هستن که میخوان برای ایران دموکراسی بیارن، این وحوش برانداز خارج نشین
@eeshg1📍
@zendegi18📍
❌ روزنامه مجازی محرم
💥ملاک، حال فعلی افراد است
✍️ شنیدهها حاکی از آن است که حر بن یزید ریاحی، از فرمان عبیدالله سرپیچی کرده و قصد پیوستن به سپاه حسین را دارد؛ از ماهیت سپاه حسین نیز معلوم است که او به گذشته افراد کاری ندارد؛ مسیحی، عثمانی و اموی در سپاه او جای دارند؛ اگر کسی تصمیم به تغییر بگیرد و گذشتهاش را تکرار نکند، حسین چشم به روی بدیهایش میبندد.
📎 #محرم
@eeshg1📍
@zendegi18📍
🔻رخنهی لیبرالیسم در جبههی انقلاب
🖊 مهدی جمشیدی
۱. برخی نیروهای تجدیدنظرطلب در درون جبههی انقلاب، نسبت به غیرانقلابیها، ملایم و منعطف و مداراییاند اما انقلابیهای اصیل را بهشدت، طرد و نفی و سرکوب میکنند. اگر اینان به انقلابیهای اصیل بگویند «سوپرانقلابی»، اختلاف و انشقاق ایجاد نکردهاند، ولی اگر انقلابیهای اصیل به آنها بگویند «صورتی»، گسستآفرین و وحدتشکن هستند. در واقع، سیئات انقلابیهای اصیل، حسنات اینان است. پس با معیارهای دوگانه و خودخواهانه مواجه هستیم.
۲. تعبیر دقیقتر و زیباتری که میتوان دربارهی اینان به کار برد، «انقلابی نمایشی» است؛ چون انقلابیگریشان، از برخی ظواهر و صورتها فراتر نمیرود و عمق هویتی ندارد. وانمود میکنند که انقلابیاند، اما دچار چرخش و دگردیسی شدهاند.
۳. شاید اولین برچسب را به این جماعت، شهید بهشتی زد که به آنها گفت «نیروهای بینابینی». یعنی هم این طرف هستند و هم آن طرف. آدمهای دوشخصیتی که هنوز تصمیم نگرفتهاند چه باشند.
۴. در دههی اخیر، عدهای رفتند زیر پرچم «اسلام رحمانی». آیتالله خامنهای هم در مقابلشان گفت اسلام رحمانی، همان معارف نشأتگرفته از «لیبرالیسم» است. این هم از برچسب غلیظ ایشان. بعد از مطهری و بهشتی، دیگر چندان اصطلاح «التقاط» را به کار نمیبرند. من اینان را التقاطی میدانم؛ همان «اسلام رحمانی» که ترکیب اسلام و لیبرالیسم است.
۵. برخی از انقلابیها کوشیدند ادای اصلاحطلبان درآورند. شدند کپی کپی. از اصالتها بریدند و به اصیلها گفتند تندرو. البته درباره صورت مشترک و مخرج مشترک داشتنشان با اصلاحطلبان، هیچگاه توضیح ندادند. نرمنرمک چرخیدند.
۶. دربارهی «برجام» و «فضای مجازی» و «حجاب»، مانند خاتمی و اصلاحطلبان فکر میکنند. فقط مشکل اینجاست که برخلاف اصلاحطلبان، تعبیر «حضرت آقا» را هم ضمیمهی استدلالهای اقتباسی خود میکنند.
۷. حاجقاسم را نیز از آن خود میدانند؛ همان کسیکه میگفت دختر شهید، فقط به قصد «هدایت» میتواند با دختر بدحجاب، ارتباط داشته باشد نه به قصد «رفاقت»؛ یعنی حتی رفاقت با اینان را نیز نمیپسندید. نمیدانند سیاست حاجقاسم، «سیاست هدایت» بود نه «سیاست تمایز». هم برجام را تصمیم نظام میدانستند و هم فتوحات منطقهای حاجقاسم را میطلبیدند.
۸. رهبر انقلاب از سه مرحله سخن گفتهاند: خودسازی، جامعهسازی و تمدنسازی. اینان چون در مرحلهی خودسازی، شکست خوردهاند، ارادهی انقلابی ندارند و بهجای جامعهسازی، در پی جامعهسنجی هستند تا مطابق ذائقه، حکومت کنند.
۹. در اغتشاش سال گذشته دیدید که «مواضع دوپهلو» داشتند. هرچه فریاد داشتند بر سر نظام و نوع حکمرانی کشیدند؛ مانند خاتمی. دوگانهی نظام/ مردم را پذیرفته بودند؛ همانند اصلاحطلبان.
۱۰. حداقل یک دهه است که کسانی در درون جبههی انقلاب، التقاطی شدهاند. کلیدواژههایی هم دارند: وحدت/ خلوص، همبستگی/ دوقطبیشدن، عقلانیت/ تندروی، فرهنگ/ امنیت، جذب حداکثری/ طرد، و ... . از همهی اینها روایت غلط دارند.
۱۱. از اصول بریدهاند اما انتظار دارند که همچنان در هستهی مرکزی گفتمان انقلاب باشند. به ما میگویند «تنگنظری» نکنید ولی مسأله این است که خودشان «تجدیدنظر» کردهاند. دایرهی انقلاب و خودی نیز باید متناسب با بازاندیشیهای دورهای آنها گشاد شود؛ چون معیار، اینانند نه ارزشها.
۱۲. به همان معنا که امام خمینی به بازرگان، «برچسب لیبرال» زد، من هم این اصطلاح را به اصولگرایی نسبت میدهم. روح بازرگان در بخش عمده اصولگرایان، حلول کرده است. «اسلام رحمانی»، فصل مشترک اصولگرایان و اصلاحطلبان شده است. اسلام رحمانی، یعنی لیبرالیسم و هر کس به مؤلفههای آن معتقد باشد، دچار التقاط شده است؛ چه اصلاحطلب و چه انقلابی.
۱۳. جالب اینکه میان «بدنه» و «بالاییها»، تفاوت آشکار وجود دارد؛ بدنهی انقلابی که در کف هستند، وفادارند اما هرچه فراتر میرویم و به نخبگان میرسیم، موارد استحاله بیشتر میشوند. گویا وضع اجتماعی (قدرت) و وضع فکری (حقیقت)، تا حدی با یکدیگر نسبت عکس دارند. ازاینرو، جماعت از راه انقلاب بازگشته و به تفکر اصلاحات پیوسته، اکثریت نیستند که «واسازی فکری»ام به «واگرایی اجتماعی» برسد.
۱۴. از هرچه که واسازیشان کند متنفرند؛ مثل همین متن! بیدرنگ، واکنش منفی نشان میدهند و برآشفته میشوند. نگرانند که مبادا نسبتهای فکری و هویتی پنهانشان با اصلاحطلبان آشکار شود. میگویند خودمان هستیم ولی تاریخ اصلاحات میگوید تکرار آنهایند. تجدیدنظرطلبی را از سطر نخست آغاز کردهاند.
۱۵. راه «بازسازی انقلابی» از «واسازی اصولگرایی» میگذرد. اینان برای تداوم قدرت خویش، امکانهای انقلاب را به زنجیر بستهاند و مردم را در انتظار جهش تاریخی، دلسرد کردهاند.
@eeshg1📍
@zendegi18📍
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تاریخ هنوز هم در حال تکراره، فرزندان و لشکریان یزید رو ببینید چطور کنار تجمع راهپیمایی حسینی رقص و هلهله میکنن، اینها مدعی هستن که میخوان برای ایران دموکراسی بیارن، این وحوش برانداز خارج نشین
@eeshg1📍
@zendegi18📍
❌ روزنامه مجازی محرم
💥ملاک، حال فعلی افراد است
✍️ شنیدهها حاکی از آن است که حر بن یزید ریاحی، از فرمان عبیدالله سرپیچی کرده و قصد پیوستن به سپاه حسین را دارد؛ از ماهیت سپاه حسین نیز معلوم است که او به گذشته افراد کاری ندارد؛ مسیحی، عثمانی و اموی در سپاه او جای دارند؛ اگر کسی تصمیم به تغییر بگیرد و گذشتهاش را تکرار نکند، حسین چشم به روی بدیهایش میبندد.
📎 #محرم
@eeshg1📍
@zendegi18📍
8.57M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 اظهارات آندو، شهروند ژاپنی - ساکن ایران درباره حقایق پنهان ژاپن = کشور افسرده ها :
🔹رفاه افراد، لزوما مساوی نیست با شاد بودنشان. در ژاپن مردم با وجود رفاه اقتصادی، اکثرا حال خوبی ندارند، و ژاپن مثل یک مرغ داری ست!
@eeshg1📍
@zendegi18📍
❌تلنــــگر........
﷽
حسینی باش، نه هیئتی ..
زیرا اگر گرم هیئت بشوید،
حسینتان را آنگونه که خود
دوست داريد و باب ميلتان است میسازید
و هرکس که با میل شما مخالف باشد
میگویید با حسین(علیه السلام) مخالف است
ولی اگر حسینی باشید هیئت و رفتارتان
را بر مبنایِ حسین (علیه السلام) میسازید،
هیئتی شدن کاری ندارد، کافی است
ریش بگذارید و با پیراهن مشكی
از این هیئت به آن هیئت بروید
حسینی شدن است که دشوار است؛
«آیتاللهبهجت»
#عزیزم_حسین 🏴 @eeshg1
#امر_به_معروف_و_نهی_از_منکر
🌹
9.99M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
▪️ای عندلیبان گلشن خراب است ....
🎙مداحی دلنشین بوشهری بمناسبت روز هفتم محرم
@eeshg1