eitaa logo
عفاف امین
108 دنبال‌کننده
5.1هزار عکس
3هزار ویدیو
158 فایل
کانالی به یاد قهرمان عرصه عفافگرایی شهید امین،نوجوان ۱۷ ساله که رفتن به جبهه را به ماندن در کنار دخترخاله فتنه گرش ترجیح داد.در این کانال مطالب کتاب درسنامه عفاف را عرضه می کنیم .هم چنین پیام های کانال های دیگر در موضوع عفافگرایی را فورواد می کنیم.
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⁨اینجا سرزمین کفار.... ببینید وقتی یک مرد به حجاب یک زن دست میزنه، چه اتفاقی می افته!!⁩ ⁨
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
⁨🔴 ببینید 🌈 خانم ها باید از بدن خود برای براندازی جمهوری اسلامی ایران استفاده کنند! افشای پرده دیگری از کشف حجابها
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از فعلِ خوبان❣
💥وضع امر به معروف و نهی از منکر در 🍀حضرت امیر علیه السلام در خطبه ۱۴۷، ضمن اخبار از حوادث بعد از خود می فرمایند: 🔻بعد از من روزگاری خواهد آمد که چیزی در آن پنهان تر از و آشکارتر از نخواهد بود ... 🔻و در شهرها چیزی از کار نیک و از اعمال زشت و منکر نخواهد بود... 🙌خدایا خودت در این زمانه، دست ما رو بگیر و عاقبتمون رو ختم به خیر کن... یا کریم! ┄•❁❁•┄ 🇮🇷 @fealekhooban
هدایت شده از فعلِ خوبان❣
چی بگم آخه؟.pdf
2.32M
📒 👈می‍‍خوای امر به معروف کنی اما نمیدونی چی بگی؟!🤔 👈عذاب وجدان می‌گیری که نمیتونی حرفی بزنی؟!😐 🔻دیگه نگران نباش! یه خبر خوب😊👇 👈 جالب «چی بگم آخه؟!» 🌺مختصر | مفید | کاربردی ✓ جملات ✓ به قلم و گفتاری ✓ فهرست ✓ کم ┄•🌸🌸•┄ 🇮🇷 @fealekhooban
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از فعلِ خوبان❣
📸 ➖من اصن نمیدونم ما چرا باید مردمو امر به معروف کنیم؟ ➕چون اگه کشتی سوراخ بشه همه با هم غرق میشیم! ┄•❁🌸🌸❁•┄ 🇮🇷 @fealekhooban
هدایت شده از فعلِ خوبان❣
خدا رحمت کنه استاد کامل ما، ابُ الشهید مرحوم آیت الله صاحب الزمانی بروجردی رو، از اون علمای ربّانی بود و اهل دل. تو درس اخلاقش میگفت: طلبه ها ما چند جور شهوت داریم، بعد شروع می کرد به شمردن و یکی یکی توضیح میداد؛ شهوت شکم، شهوت فرج و ... شهوت مقام. آخر سر میگفت: همه این شهوات رو جمع کنی به انگشت کوچیکه ی شهوت هم نمیشن!! 👌فَتأمّل... ✍ ┄•❁🌸🌸❁•┄ 🇮🇷 @fealekhooban
هدایت شده از فعلِ خوبان❣
🦋 👌برای عبرت! حتماً بخوانید و نشر دهید 【طِرِمّاح بن عَدِی الطائی】 🔻از شیعیان و یاران امام علی و امام حسین علیهم السلام بوده است. «طِرمّاح» وقتی دید سرانجامِ عاشورا شهادت است از امام رخصت طلبید تا مایحتاجی بر عائله اش تهیه و ذخیره کند و سریع برگردد!! 🍀امام بعدِ اجازه فرمودند: "زود برگرد" وقتی برگشت دید؛ خورشید به نیزه و خِیَم در آتش... دیوانه وار با ناله ای جانسوز پی در پی فریاد می زد "وای بر من که مولایم را تنها گذاشتم." روزی با حال دگرگون از امام زین العابدین سؤال می کند "این چه مصیبتی ست بر من؟" ☘امام سجاد می فرمایند: وقتی امامت گفت زود برگرد "یعنی" نرو! بعدها طرماح کنار سلیمان در قیام توابین با سینه ای پر از غم شهید شد..."اما بعلت 'بی بصیرتی' کربلایی نشد"! 😔 ┄•❁🌸🌸❁•┄ 🇮🇷 @fealekhooban
هدایت شده از مسیر عفافگرایی
✴️ در قرآن در مورد پیروی نکردن از ، چندین مرتبه هشدار داده شده است؛ اما در چند مورد تأکید شده که از "" پیروی نکنید. 🔶 "" جمع "خطوه" به معنی و آرامی است که انسان را رفته رفته به مقصود می‌کشاند و شیطان نیز به این شیوه عمل می‌کند. ☑️ مثلاً بلای خانه‌بر‌انداز اعتیاد، هرگز به صورت ناگهانی هیچ‌کس را و نمی‌کند. بنابراین، یک انسان با ایمان و را، هرگز نمی‌شود یکباره از خارج و به مرکز فساد پرتاب کرد. ⚠️ بلکه انحراف از ، از گام‎های بسیار کوچک شروع می‌شود، که در ظاهر بی‌اهمیت است. ♨️ این گام‎های کوچک، همین‎که در وجود انسان راه یابد، همچون غدّه سرطانی ریشه می‌کند و ممکن است زمانی چشم باز نمود که دیگر وجود ندارد. 🔥 وسوسه‌های شیطان همچون طواف کننده‎ای، پیرامون و انسان گردش می‌کند تا شاید قادر به شود. ✅ اگر انسان در این موقعیت به و بیفتد، با بصیرتی که خود به خود پیدا خواهد کرد، وسوسه‌ها را از خود دور خواهد ساخت و آزاد می‌گردد و گرنه سرانجام در برابر این وسوسه‎ها، می‌شود. ❇️ در زندگی روزمره و صحنه‌های مختلفی، پیش می‌آید که انسان احساس می‌کند وسوسه‌های احتمالی شیطان ممکن است دامنگیرش شود و در این موارد، تلقین به پناه بردن به خداست. 🌿 "وقل رب اعوذ‌بک من همزات الشیطان" 🌿 "بگو پروردگارا! از وسوسه‌های شیطان به تو پناه می‌برم" 📖 سوره‌‌ مؤمنون، آیه 97 ✍️ https://eitaa.com/umefafgaraei
هدایت شده از عفاف گرایی
♨️ از نظر براندازا و فمنیستا فقط زنی که عریان بشه، زنه! نه زن متفکر و مسلمان فوت مریم میرزاخانی مهم بود چون: حجاب نداشت؛ ایران نبود ؛ ساکن کالیفرنیای آمریکا بود؛ ضد نظام بود... اما فوت خانم نخستین بانوی فیلسوف تاریخ ایران مهم چون: حجاب داشت ؛ مسلمان بود ؛ پایبند به ارزش های نظام بود ... پس اینها و علم و ارزش های زن براشان مهم نیست بلکه فقط دنبال موج سواری هستند تا بتازند بر ایران و نظام و اسلام 🆔 @basiratafzayi
هدایت شده از عفاف گرایی
🔹آیت الله حائری شیرازی🔹 🔸حجاب در دنیا در حال پیشروی است🔸 عده ای می‌خواهند «بی حجابی» را عادی‌سازی کنند. در مقابل، انقلاب اسلامی دارد «» را در عالَم می‌کند، نظام، خوب برخورد می‌کند! ببینید من درعین‌حالی که می‌گویم بدحجابی چه مقدار خطرناک است، اما وقتی این خانم می‌رود برای مسابقات تیراندازی، این نشانه ی پیشروی شما است. چون دارید حجاب را می‌برید داخل محیط هایی که اصلاً نمی‌توانستند حجاب را تحمل کنند! این‌ها با نظر رهبری است و از او است که این کارها را می‌کند. نمی‌خواهد حجاب را دست‌کم بگیرد. اما قومی که اصلاً سرِ پوشیده را خرافات می‌دانستند، وقتی مشاهده می‌کنند که زنی با سرِ پوشیده آمده و بازی می‌کند، درباره او فکر بهتری می‌کنند. حجاب در حال پیشروی است در دنیا. این‌ها را علامت عقب رفت و ابتذال فرهنگی نظام نبینید. رهبری، آدم است. در مبارزات فرهنگی است. 🏴 @hejabuni | دانشگاه حجاب 🎓
خط دشمن علیه حجاب؛ بیانات سال ۹۶ رهبر انقلاب 🔹من می خواهم مسئله‌ حجاب را ذکر کنم و اشاره کنم: پولهای زیادی خرج میکنند، فعّالیّت زیادی میکنند، صدها رسانه را -از انواع و اقسام رسانه‌ها- به کار می گیرند برای اینکه بتوانند روی این نقطه‌ حسّاس، نقطه‌ هویّت مستقلّ فرهنگیِ زنِ مسلمان، اثر گذاری کنند؛ دشمنان ما واقعاً خودشان را در خارج از کشور می کشند؛ ♦️از طُرق مختلف؛ حالا چقدر پول خرج میشود برای اینکه بتوانند این تلویزیون‌ ها و این رادیو ها و این فضای مجازی و این سایت‌های اینترنتی را به کار بیندازند -مدام تبلیغ بکن، بگو، بگو، صد بار- که چه بشود؟ که نتیجه‌اش بالاخره این بشود که مثلاً فرض کنید چهار دختر فریب بخورند و در خیابان حجابشان را بردارند. 🔹این‌ همه خرج، این‌ همه زحمت، این‌ همه فکر، پشت سر این کار است، دارند تلاش می کنند، [امّا] تلاششان عقیم است؛ نتیجه‌اش این است که چهار نفر -حالا چهار دختر در گوشه کناری- فریب بخورند یا انگیزه‌های گوناگونی پیدا کنند؛ بعضی‌شان هم ممکن است پول بگیرند -حالا من نمی دانم، نمی توانم قطعاً بگویم- و این روسری را از سرشان بردارند یعنی مثلاً ما چه شدیم! نتیجه‌ همه‌ی آن تلاش، خلاصه می شود در این نتیجه‌ی کوچکِ حقیر. ♦️خب، تا اینجا مسئله‌ ای نیست؛ [امّا] آنچه بنده را حسّاس میکند، این است که ناگهان شما می‌بینید از دهان یک گروهی از افرادی که جزو خواص محسوب میشوند، مسئله‌ «حجاب اجباری» مطرح می شود؛ معنایش این است که یک عدّه‌ ای نادانسته -حالا من می گویم نادانسته؛ ان‌ شاء الله نادانسته است- همان خطّی را دنبال می کنند که دشمن با آن‌ همه خرج نتوانسته است آن خط را در کشور به نتیجه برساند؛ همان خط را دارند دنبال میکنند؛ 🔹در بین اینها روزنامه‌نگار هست، در بین اینها روشنفکرنما هست، در بین اینها آخوند و معمّم هست. [می گویند] «امام که فرمودند باید زنها با حجاب باشند، همه‌ زنها را نگفتند»! حرف بیخود! ما بودیم آن‌وقت، ما خبر داریم؛ چطور این‌ جور است؟ ♦️امام در مقابل یک منکر واضحی که به‌وسیله‌ی پهلوی و دنباله‌های پهلوی در کشور به وجود آمده بود، مثل کوه ایستاد، گفت باید حجاب وجود داشته باشد. در مقابل همه‌ منکرات، امام همین‌جور محکم ایستاد. 🔹همان وقت بحث تجارت مشروبات الکلی بود؛ ما در شورای انقلاب بودیم، جلسات مشترکی با دولت داشتیم، همان وقت کسانی بودند که معتقد بودند تجارت مشروبات الکلی برای کشور فایده دارد، ما از این فایده چطور صرف‌نظر کنیم؛ مایل بودند این تجارت ادامه پیدا بکند، از بیرون شراب بیاورند. ♦️امام قرص‌ و محکم ایستاد؛ در مقابل حرام الهی، امام بزرگوار می‌ایستاد و ایستاد؛ این حرام الهی بود. حالا آقا از آن طرف درآمده [میگوید] که «آقا! این گناه که مثلاً از غیبت بزرگ‌ تر نیست؛ چرا شما در مقابل غیبت کسی را تعقیب نمی کنید، در مقابل این [کار] که مثلاً روسری را بردارد‌ یا بی‌حجاب باشد، تعقیب می کنید». 🔹ببینید چه [خطایی]؟ عدم تشخیص؛ آنچه انسان [از آن] رنج میبرد، این است که تشخیص نیست. ما که نگفتیم اگر کسی در خانه‌ خودش در مقابل نامحرم روسری‌ اش را برداشت، ما او را تعقیب میکنیم؛ [خیر] ما او را تعقیب نمی کنیم، در خانه‌ خودش است، کار شخصی می کند. ♦️آن کاری که در ملأ انجام می گیرد، در خیابان انجام میگ یرد، یک کار عمومی است، یک کار اجتماعی است، یک تعلیم عمومی است؛ این [خطا]، برای حکومتی که به نام اسلام بر سرِ کار آمده است تکلیف ایجاد می کند. حرام کوچک و بزرگ ندارد؛ آنچه حرام شرعی است نبایستی به‌صورت آشکار در کشور انجام بگیرد.۱۳۹۶/۱۲/۱۷ @tahlile_siasi @tahlile_siasi
❌غلبه بر شهوت و توفیق شهادت❌ ❇️حضرت علی(علیه السلام): پاداش مجاهد شهید در راه خدا بیشتر از کسی نیست که قدرت بر گناه دارد، ولی آلوده نمی شود. همانا عفیف پاکدامن فرشته ای از فرشته هاست. 🌹شهید احمدعلی نیّری در سال ۱۳۴۵ و در روستای «آینه‌ورزان» دماوند به دنیا آمد. خانواده‌اش در کودکی او به تهران مهاجرت کرده و در محله مولوی ساکن شدند. از همان زمان کودکی پای او به مسجد امین‌الدوله که آیت‌الله حق‌شناس امام جماعتش بود، باز شد. او یکی ازشاگردان خاص آیت‌الله حق شناس بود و در اسفند ۱۳۶۴ در حالی که تنها ۱۹ سال داشت به شهادت رسید. 🔻احمدعلی یک عارف واصل بود به طوری که آیت‌الله حق‌شناس پس از دفنش در قطعه ۲۴ بهشت زهرا-سلام‌الله علیها- وقتی به همراه چند نفر از دوستان به منزل این شهید رفته بودند، خطاب به برادرش گفتند: من یک نیمه شب زودتر از ساعت نماز راهی مسجد شدم . به جز بنده و خادم مسجد، این شهید بزرگوار هم کلید مسجد را داشت. به محض اینکه در را باز کردم دیدم شخصی در مسجد مشغول نماز است. دیدم که یک جوانی در حال سجده است؛ اما نه روی زمین! بلکه بین زمین وآسمان مشغول تسبیح حضرت حق است. جلوتر که رفتم دیدم احمدآقا است. بعد که نمازش تمام شد پیش من آمد وگفت: تا زنده‌ام به کسی حرفی نزنید… احمد از عفاف چشم به این مقام رسید … ⭕️دکتر محسن نوری از دوستان شهید «احمدعلی نیّری» تعریف می‌کند که: «یک بار از احمد پرسیدم که احمد من و تو از بچگی همیشه با هم بودیم، اما سوالی از تو دارم نمی‌دانم چرا در این چند سال اخیر شما این قدر رشد معنوی کردید اما من… لبخندی زد و می‌خواست بحث را عوض کند، اما دوباره سوالم را پرسیدم، بعد از کلی اصرار سرش را بالا آورد و گفت: طاقتش را داری؟! با تعجب گفتم: طاقت چی رو؟! گفت: بنشین تا بهت بگم. 🔻 نفس عمیقی کشید و گفت: یک روز با رفقای محل و بچه‌های مسجد رفته بودیم دماوند. شما توی آن سفر نبودید، همه رفقا مشغول بازی و سرگرمی بودند. یکی از بزرگترها گفت: احمد آقا برو این کتری رو آب کن و بیار تا چای درست کنیم. بعد جایی رو نشان داد و گفت: اونجا رودخانه است برو اونجا آب بیار من هم راه افتادم. راه زیادی نبود از لا‌به‌لای بوته‌ها ودرخت‌ها به رودخانه نزدیک شدم تا چشمم به رودخانه افتاد یک دفعه سرم را پایین انداختم و همانجا نشستم! بدنم شروع به لرزیدن کرد نمی‌دانستم چه کار کنم! همان جا پشت بوته‌ها مخفی شدم. من می‌توانستم به راحتی یک گناه بزرگ انجام دهم. در پشت آن بوته‌ها چندین دختر جوان مشغول شنا کردن بودند. من همان جا خدا را صدا کردم و گفتم: 🤲«خدایا کمکم کن الآن شیطان من را وسوسه می‌کند که من نگاه کنم هیچ کس هم متوجه نمی‌شود اما به خاطر تو از این گناه می‌گذرم.» 🔻 بعد کتری خالی را از آن جا برداشتم و از جای دیگر آب آوردم. بچه‌ها مشغول بازی بودند و من هم مشغول آتش درست کردن بودم. خیلی دود توی چشمانم رفت. اشک همین‌طور از چشمانم جاری بود. یادم افتاد که حاج آقا گفته بود: «هرکس برای خدا گریه کند خداوند او را خیلی دوست خواهد داشت.» 🔻من همینطور که اشک می‌ریختم گفتم از این به بعد برای خدا گریه می‌کنم. حالم خیلی منقلب بود. از آن امتحان سختی که در کنار رودخانه برایم پیش آمده بود هنوز دگرگون بودم. همین طور که داشتم اشک می‌ریختم و با خدا مناجات می‌کردم خیلی با توجه گفتم: 🤲«یاالله یا الله…» به محض این که این عبارت را تکرار کردم صدایی شنیدم ناخودآگاه از جایم بلند شدم. از سنگ ریزه‌ها و تمام کوه‌ها و درخت‌ها صدا می‌آمد. همه می‌گفتند: «سُبوحُ قدّوس رَبُنا و رب الملائکه والرُوح» (پاک و مطهر است پروردگار ما و پروردگار ملائکه و روح)‼️ 🔻 وقتی این صدا را شنیدم ناباورانه به اطراف خودم نگاه کردم دیدم بچه‌ها متوجه نشدند. من در آن غروب با بدنی که از وحشت می‌لرزید به اطراف می‌رفتم از همه ذرات عالم این صدا را می‌شنیدم!» 🌱 احمد بعد از آن کمی سکوت کرد. بعد با صدایی آرام ادامه داد: از آن موقع کم کم درهایی از عالم بالا به روی من باز شد! احمد بلند شد و گفت: «تا زنده‌ام برای کسی این ماجرا را تعریف نکن» منبع: کتاب عارفانه« شرح حال شهید احمد علی نیری» جهت خشنودی امام زمان«عج» این متن را در گروهها و کانالهای مختلف قرار دهید. اجرکم عندالله 🌹 گاھ نوشٺ هاے یڪ طلبھـ ـ ‌ 🍀 @besmellaherrahmanerrahimm
هدایت شده از دانشگاه حجاب
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
لا اکراه فی الدین .....پس چرا حجاب ما اجباریه ⁉️ 📛 من نمیخوام چادر سرم کنم ، اصلا نمیخوام حجاب داشته باشم.... ✅ رشد و غی یعنی چه⁉️ 👆👆👆 پاسخ دکتر غلامی را بشنوید🌸 🏴 @hejabuni | دانشگاه حجاب 🎓
هدایت شده از شاخص
🔴نظر رهبرمعظم انقلاب در مورد حجاب اجباری ♦️آنچه بنده را حسّاس میکند، این است که ناگهان شما می‌بینید از دهان یک گروهی از افرادی که جزو خواص محسوب میشوند، مسئله‌ «حجاب اجباری» مطرح می شود؛ معنایش این است که یک عدّه‌ ای نادانسته همان خطّی را دنبال می کنند که دشمن با آن‌ همه خرج نتوانسته است آن خط را در کشور به نتیجه برساند. ♦️در بین اینها روزنامه‌نگار هست، در بین اینها روشنفکرنما هست، در بین اینها آخوند و معمّم هست. [می گویند] «امام که فرمودند باید زنها با حجاب باشند، همه‌ زنها را نگفتند»! حرف بیخود! ما بودیم آن‌وقت، ما خبر داریم؛ چطور این‌ جور است؟ ♦️امام در مقابل یک منکر واضحی که به‌وسیله‌ی پهلوی و دنباله‌های پهلوی در کشور به وجود آمده بود، مثل کوه ایستاد، گفت باید حجاب وجود داشته باشد. ♦️آن کاری که در ملأ انجام می گیرد، در خیابان انجام میگیرد، یک کار عمومی است، یک کار اجتماعی است، یک تعلیم عمومی است؛ این ، برای حکومتی که به نام اسلام بر سرِ کار آمده است تکلیف ایجاد می کند. حرام کوچک و بزرگ ندارد؛ آنچه حرام شرعی است نبایستی به‌صورت آشکار در کشور انجام بگیرد.۱۳۹۶/۱۲/۱ 🏴 eitaa.com/shakhes1 ایتا 🏴http://sapp.ir/shakhes.1 سروش
هدایت شده از عفاف گرایی
✳️ خانم جوان، با شما هستم! 🔻 خانم جوان! تو امروز با زیبایی‌ات می‌توانی نگاه مردها را به خودت جلب کنی ولی بدان که با این کار به ترویج گناهی بسیار زشت در جامعه کمک کرده‌ای؛ یعنی تجاوز به ناموس مردم، تجاوز به زن و دختر مردم. تو برای همیشه جوان و زیبا نخواهی ماند. فردا که سنت بالا رفت، دختر جوان دیگری هم از شوهر خودت دلبری می‌کند. تیری که تو امروز پرتاب می‌کنی، فردا سینه‌ی خودت را می‌شکافد. 🔸 نتیجه این می‌شود که روابط زن و شوهر به سردی می‌گراید و علاقه و میل مرد به زنش کمتر می‌شود و همین باعث می‌شود که زن به شوهرش شک کند و مشاجرات و بگومگوها شروع شود و به سرانجامی ناخوشایند بکشد؛ یعنی طلاق و جدایی. این سرانجامی است که غرب به آن رسیده است. 👤 📚 برگرفته از کتاب «زن و چالش‌های جامعه» 📖 صفحات ۷۱ و ۷۲
هدایت شده از مسیر عفافگرایی
✅یکی از مؤثرترین عوامل مرد، پاکدامنی و همسر اوست. ❇️زن به دلیل برخورداری از عواطف زیاد و روحیه لطیف، می‏تواند همواره آرامش‏بخش روح خسته از ناملایمات و سختی‏ های محیط کاری و اجتماعی مرد باشد. 💥حال اگر زنی از این مهم خویش سر باز زند و کانون خانوادگی را فدای جلوه‏ گری خود نماید، نه تنها به همسر و فرزندان خود، بلکه به اجتماع نیز کرده است. 📛اختلال در عفت عمومی جامعه، که خاستگاهی جز مخدوش شدنِ رکن قویم عفاف زن ندارد و این ضایعه، نه تنها در خانواده و جامعه تأثیر منفی دارد که حتی سبب می‏شود بی‏بندوباری در ذرات کائنات نیز تأثیر نماید. ♨️یکی از گناهانی که سبب می‏شود، باطن ناهویدای عالم و ذرات بنیادین جهان، به و به خشم و خروش افتند، بی‏عفتی است. 🔥به تعبیر دیگر خانواده و اجتماع و ، سبب از هم فروپاشی نعمات و برکات تکوینی می‏شود و موجبات را نیز فراهم می‏نماید. ⚠️ زنی که باید با تدبیر و نیروی فطری عاطفه و محبت خویش، کانون پر از مهر و عطوفت و صفا و صمیمیت را برای شوهر و فرزندان خود مهیا نماید و محیطی سرشار از آرامش و آسودگی خاطر فراهم آورد، به عنصری ضدآرامش و آسایش و برهم زننده و روانی خانواده و به دنبال آن اجتماع تبدیل می‏شود؛ 📌 جامعه‏ ای که آرامش فکری و روحی و روانی مناسبی نداشته باشد، هرگز نمی‏تواند در زمینه علم و صنعت و تکنولوژی به استقلال و رشد و دست یابد. ✍️ https://eitaa.com/umefafgaraei
هدایت شده از مسیر عفافگرایی
🌻با سلام و احترام 📣📣📣 نوزدهمین نشست در سال 1399 💬 با عنوان: "غفلت از «گنج جنگ» و «گروه دوستی» در تربیت جنسی" بخش دوم 👤ارائه دهنده: آقای دکتر حسین باغگلی، عضو هیئت علمی گروه تعلیم‌وتربیت پژوهشکده مطالعات اسلامی در علوم انسانی دانشگاه فردوسی مشهد و مدیرعامل بنیاد فرهنگی رضوی ⏰ زمان: چهارشنبه 2 مهر ماه ساعت 15:45 🎧 آدرس اتاق مجازی: vroom.um.ac.ir/saeedy 💠جهت حضور در این نشست مجازی، در صورت استفاده از کامپیوتر، می‎بایست بر روی سیستم شما، نرم افزار Adobe Flash Player نصب باشد و در صورت استفاده از تلفن همراه و یا تبلت، نرم افزار Adobe Connet را از طریق بازار بر روی گوشی خود نصب بفرمایید. ✅ ضمناً به عرض می‌رساند، پژوهشکده مطالعات اسلامی، ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی، پذیرای تعداد محدودی از علاقه‌مندان (با اطلاع قبلی) برای جلسه حضوری نیز، می‎باشد. 🔊لطفاً با انتشار این پیام، در دعوت از همکاران و علاقه مندان، با ما همراه شوید💐 با تشکر https://eitaa.com/umefafgaraei
هدایت شده از عفاف گرایی
هدایت شده از عفاف گرایی
هدایت شده از نماز شب خوانها
گُلی که خاک خرابه مزار و تربت اوست سه ساله‌ای است که زینب اسیر همّت اوست ز نسل بت‌شکن مکّه است این دختر شکستنِ بت شامی به دست قدرت اوست
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از عفاف گرایی
نصیری که دقیقا شبیه نگاه حداقلی سکولار ها و روشنفکران دینی به کاکرد دین، توان زیربنایی و روبنایی دینی را بسیار محدود قلمداد می کند، نهایتا هم خود و هم دین را در گرفتار می بیند؛ حیرتی که موجب می شود صدای روشنفکران عرفی و سکولارهای مقدس، از حلقوم او که روزگاری یک انقلابی روشن اندیش شناخته می شد، خارج شود. آیا نصیری ، همان سروش تسبیح به دست و خرقه بر دوش است؟ آیا در ادامه قرار است خرقه براندازد و در لباسی نو، عریان تر از اکنون انگاره های روشنفکری را فریاد بزند؟ گرچه نشانه های روشنی وجود دارد اما رسیدن به جواب قطعی برای چنین پرسش هایی کمی زود به نظر می رسد. امَّا به صورت قطعی می توان گفت که از تا ، از سروش تا نصیری، از کدیور تا فیرحی و از کسروی تا سروش محلاتی، همه و همه بر سر سفره «عقلانیت عرفی» نشسته اند. هرچند (ظاهرا) اغراض مختلفی را برای خود ترسیم می کنند.