eitaa logo
-عِــینْطاٰء-
3هزار دنبال‌کننده
1هزار عکس
681 ویدیو
41 فایل
عینطاء ✍️نویسنده |سیدعباس‌طباطبایی| |چپ‌دستِ‌راست‌اندیش| [کار‌ از تو می رود مددی ای دلیلِ راه] @ein_ta1 #ناشناس https://punz.ir/message/04MCWkL
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از امیرحسین ثابتی
6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
پیام یک دکتر متخصص عفونی به عراقچی @Sabety_ir
-عِــینْطاٰء-
#حرف_مردم پیام یک دکتر متخصص عفونی به عراقچی @Sabety_ir ✅
‌ باورتون میشه این رو نماینده مجلس آقای ثابتی تو کانال خودش گذاشته. اونوقت میگیم بهشون خوارج بهشون برمیخوره کل نظام با آقا دارن خط به خط ماجرارو هماهنگ میبرن جلو اونوقت صحبتای پر از فحش یه دکتر عفونی که تهِ کارش دیدن فضولات مردمه رو گذاشته برای اثبات مشکل دار بودن عراقچی ‌
•قطعا این اتفاق خواهد افتاد ‌
‌ تصمیمات نظام اونم در این سطح جز با نظارت واو به واو رهبری انجام نمیشه اونم تو زمانی که دل جنگیم. فقط اینو میدونم که ما به خیلی از جزئیات کشور آگاهی کامل نداریم ته اطلاعاتمون از شبکه خبره اونم اگه ۲۴ ساعت کاملشو ببینیم خیلی از اطلاعات از مشکلات کشور رو به دلیل اینکه وسط جنگیم دولت ها نمیتونن توضیح بدن.چون هم مردم دلشون خالی میشه و هم پالس ضعف صادر میشه ولی مایی که اطمینان صددرصدی به مسئولینمون داریم ترسی نداریم ترس واسه کسائیه که به هیشکی غیراز بت بزرگشون اعتماد ندارن که اونم کل فعالیت سیاسیش تو این ۱۰۰ روز نشستن پشت لب تابه و تدریس آیات حکمت سیاسی. بابای من چارتا پرچم دور میدون گردونند تو در حد همینم تو این جنگ به درد نخوردی ولی تا دلت بخواد پیاده نظامش برای نظام دردسر درست کردن تا دلت بخواد ‌ @ein_ta
‌ من میخوام فردا سر بت بزرگ رو میزم باشه ‌
‌ شاید بگین چرا بت بزرگ؟ چون بت هیچ حرکتی از خودش نداشت ولی مورد پرستش بود الانم همینه هیچ اثری ازش نیس ولی پرستش میشه ‌
‌ شاید بگین آی طباطبایی شما خودتون میگین به مسئولین نظام احترام بذارین ولی خودتون که دارین توهین میکنین.. میگم که آفرین مسئولین نظام نه اونی که بابت دهن لقیش به ثابتی و دیگر نورچشمی هاش از شعام با احترام کامل اخراج شده تنها کاری که از آقای وِی برمیاد اینکه سایه ی بالا سر پادوهاش باشه برای تخریب نظام ‌
‌ میگن مذاکره بابا اینا مذاکره نیس ایران پیش شرطایی گذاشته برای رسیدن به توافق اصلی و تا چک اینا نقد نشه به مرحله بعد قدم نمیذاره با این وجود دستش روی ماشس که هرلحظه اتفاقی افتاد جواب درخور بده ‌
‌ از بت بزرگ اگه لبتابشو بگیرن هیچی دیگه نمیمونه حتی از ترسش کلاساشو مجازی کرده اونوقت پادوهاش گیر دادن چرا مجلس بستس البته تو رو هیشکی ترور نمیکنه حتی موشک بخوره بهت یه ماچ آب دار بهت میکنه یه دست میکشه روت میگه قربونت برم ما که با تو کار نداریم تو بایدبمونی برامون عشگممم تفکرات خوارجیت همه ی ملت حزب الله رو ترور کرد ‌
برو خداروشکر کن با احترام نوشتم فضولات ننوشتم چیز چیز؟ چی بود؟
‌ خداروشکر میکنم که حتی تو دور دوم به آقای بت بزرگ رای ندادم من همون موقع ام دور دستو میدیدم لاتی راه رفتنه پزشکیان برام از تفکرات پوسیده محترم تر بود ‌
پس این چیه؟!👇👇👇 ‌