شاید بگین چرا بت بزرگ؟
چون بت هیچ حرکتی از خودش نداشت ولی مورد پرستش بود
الانم همینه
هیچ اثری ازش نیس ولی پرستش میشه
شاید بگین آی طباطبایی شما خودتون میگین به مسئولین نظام احترام بذارین ولی خودتون که دارین توهین میکنین..
میگم که
آفرین
مسئولین نظام نه اونی که بابت دهن لقیش به ثابتی و دیگر نورچشمی هاش از شعام با احترام کامل اخراج شده
تنها کاری که از آقای وِی برمیاد اینکه سایه ی بالا سر پادوهاش باشه برای تخریب نظام
میگن مذاکره
بابا اینا مذاکره نیس
ایران پیش شرطایی گذاشته برای رسیدن به توافق اصلی و تا چک اینا نقد نشه به مرحله بعد قدم نمیذاره
با این وجود دستش روی ماشس که هرلحظه اتفاقی افتاد جواب درخور بده
از بت بزرگ اگه لبتابشو بگیرن هیچی دیگه نمیمونه
حتی از ترسش کلاساشو مجازی کرده
اونوقت پادوهاش گیر دادن چرا مجلس بستس
البته تو رو هیشکی ترور نمیکنه
حتی موشک بخوره بهت یه ماچ آب دار بهت میکنه یه دست میکشه روت میگه قربونت برم ما که با تو کار نداریم
تو بایدبمونی برامون عشگممم
تفکرات خوارجیت همه ی ملت حزب الله رو ترور کرد
خداروشکر میکنم که حتی تو دور دوم به آقای بت بزرگ رای ندادم
من همون موقع ام دور دستو میدیدم
لاتی راه رفتنه پزشکیان برام از تفکرات پوسیده محترم تر بود
3.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
برای بار هزارم
رهبر شهید:
سیاست خارجی در هیچ جای دنیا
در وزارت خارجه تعیین نمیشه...
@ein_ta
هدایت شده از عبدالرحیم انصاری | تحلیلگر سیاسی
🔺حتی خود دکتر جلیلی هم جلسه حکمت سیاسی اش را بطور مجازی برگزار میکند، اما طرفدارانش بطور عجیبی اصرار دارند، در این شرایط حساس مجلس با آن عظمت باید با حضور فیزیکی نمایندگان برگزار شود!
#عبدالرحیم_انصاری
✅ @Ansari_rahim
پیامبر اکرم:
من برای تکمیل فضائل اخلاقی مبعوث شدم.
مبعوثِ خیابان:
ساکت دارم فحش و تهمت میبندم به وزیر خارجه.
@ein_ta
1.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ملت مبعوث شده ی کی بودین شما؟!
امروز ۲۳ خرداد تجمع زنان کفنپوش جلوی وزارت امور خارجه با شعار مرگ بر عراقچی بی شرف سازشکار!
@ein_ta