eitaa logo
ایتوییتر | #جنگ_توییت
16.7هزار دنبال‌کننده
48هزار عکس
9.3هزار ویدیو
17 فایل
ایتوییتر .مرجع توییت های خاص و جنجالی.. . کانال های دیگه ما: 1. @sho_hadaa به رنگ شهدا 2. @zangeitaa زنگ موبایل 3. @labkhand_pluss ـ مثبت لبخند
مشاهده در ایتا
دانلود
. دیشب با دوستم رفته بودیم کافه، رسیدیم جلوی کافه که یهو یه موتوری اومد داد زد: «شنوندگان عزیز! من امروز ایرپاد خریدم.» و گاز داد رفت :) مردمم داد زدن مبارکههه :) 🆔 @eittwitter soha
‌سید علی رسول زاده هم از مسابقه با حریف اسراییلی انصراف داد ، هم در آخر قهرمان مسابقات شد هم چشم بدخواهای و ایرانی رو در آورد؛ شیرمادرت حلالت❤️ 🆔 @eittwitter ریحانه سادات
رمان دو جلدی ،درباره چریک‌های انقلابی که ، در صور لبنان پرورش داد 🆔 @eittwitter محدثه اصلانی
‌مردم رو از «دار زدن» ترسوندن و پزشکیان رو بهشون قالب کردن. حالا خودشون! اونم با چه مثالی؟! شیخ فضل الله نوری که بعد از اینهمه سال هنوز هم به قول امام «شیخ مظلوم» دولت دست امثال ایناس… یعنی این 🆔 @eittwitter jarring tune
. دیپلماسی در ۴۷ سال گذشته حتی یک دستاورد نداشته است.... اما تا دلت بخواد چوب حراج‌ به دستاوردهای میدان زده است. 🆔 @eittwitter co-man
. ‌از که خودش توان تشخیص نداره و غیر از ولایت هر سمتی که براش نفع داره غش میکنه ، باید ترسید . حالا هر کی میخواد باشه. مهم اینه زمان غیبت درست تشخیص بدی ، وقتی که ولّی خدا خودش باشه که شناخت خیلی ساده تره. 🆔 @eittwitter majid
. روایت خبرنگار «الشرق» از نشست سوئیس: می‌گه صحنه‌ها و حاشیه‌هایی که تو سوئیس رقم خورده رو اصلا نمی‌شد نادیده گرفت: اول اینکه هیئت آمریکایی خیلی زودتر از تیم ایرانی وارد سالن شده. دوم اینکه سرپرستی تیم آمریکا با معاون رئیس‌جمهورشون بوده. اما از اون طرف، تا وقتی که خبرنگارا تو سالن بودن، قالیباف اصلا وارد نشده. در آخر هم وزیر خارجه ایران از همه دیرتر، دقیقا جلوی چشم دوربینای روشن اومده تو و با هیچ‌کسم دست نداده! 🆔 @eittwitter mohammad jahromi
. منم جای باشم، حس کنم مملکت داره از دست میره و امامم تنهاست از تنها فرصتی که تو تریبون ملی به دست میاد برای رسوا کردن خائنین و آگاه کردن مردم حامی کشور استفاده میکنم، حتی اگر زندانی و مجازاتم کنند 🆔 @eittwitter دختر باباش
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
کسی نمیخواد صحبت از معجزه توسعه بکنه؟ 😂 🆔 @eittwitter
یه نمای واقعی از ‌غروب شهر ‌ در بلوچستان، . هوا پر از غبار و ریزگرده، اما نخل‌ها مثل همیشه سرپا و قشنگن. خیلی حس خوبی داره این عکس.🌴 ‌ 😍 🆔 @eittwitter ققنوس بلوچستان