هدایت شده از ..:: ایرانیوم ::..
استقبال از امام آفریقا
پس از هفت سال اسارت
استقبال از شیخ ابراهیم زکزاکی و همسرش
چهارشنبه 19 مهرماه ، ساعت 9:30 صبح
فرودگاه امام خمینی (ره)
#نشر_حداکثری
✅ پایگاه هنری محتوایی ایرانیوم
https://eitaa.com/joinchat/3966697678C91c46872d9
📸 #عکس | #گزارش_تصویری
🔶 اکران اختصاصی فیلم سینمایی «شماره۱۰» در مسجد امام رضا(ع)
#پایگاه_بسیج_امام_رضا_علیهالسلام
#هفته_دفاع_مقدس
#فیلم_شماره_ده
#اکران_اختصاصی
╗═════════════════ـ◈
📲پایگاه بسیج امام رضا علیهالسلام
🌐 @ekranmardomi
╚════════════◈
6.82M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✌🏻گزارش تصویری اکران دانشجویی فیلم سینمایی #شماره۱۰ در جمع دانشجو معلمان
✅ همیشه اکران دانشجویی یه حال و هوای دیگه داره. بعد از چند ماهی تعطیلی بالاخره انتظار ماهم برای اکران در بین دانشجویان به سرانجام رسید اونم با فیلم جذاب و قهرمان محور شماره 10.
همونطور که انتظارش رو داشتیم استقبال خوبی از فیلم شد و دانشجوها تا لحظهی آخر محو نقش قهرمان فیلم شده بودن و همزمان با سکانس پایانی، همگی با هیجان از جای خودشون بلند شدن و با سوت و کف و هورا آقای شماره 10 رو تشویق کردن😍.
شماهم می تونید از طریق لینک زیر درخواست اکران خودتون رو ثبت کنید:
https://B2n.ir/nb10
〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️
فیلم ها به دیدن شما میآیند!
#ستاد_اکران_مردمی_عمار_لرستان
@ammar_film_lorestan
〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️
📢رسانه اکرانمردمی عمار:
➕ https://eitaa.com/joinchat/1112277110C952842dfba
5.72M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📸 #گزارش_تصویری
📌 اکران فیلم مصلحت
📍تالار شهدا
📆 ۱۸ مهرماه ۱۴۰۲
▫️بسیج دانشجویی علوم پزشکی اهواز
➥「 @ekranmardomi 」
هدایت شده از جشنواره مردمی فیلم عمار - منطقه ۱۷
🔺اکران مستند آقا مصطفی
🎥 #آقا_مصطفی روایتی از زندگی شهید مصطفی صدرزاده 🌱
🔸زندگی شهیدی که از دل عابدان کهنز به صدرزاده های امید آفرین تبدیل شد و مورد تقدیر رهبری قرار گرفت !
🔹روایتی از سیر تربیتی و مدل تشکیلاتی شهید صدرزاده در مجموعه های فرهنگی و بسیج !
💢روایتی از زندگی شهادت گونه یک فرمانده جوان که ظهر تاسوعا به شهادت رسید.
📆چهارشنبه ۲۶ مهر ماه بعد از نماز مغرب و عشاء
📍خیابان سجاد جنوبی مسجد مسلم بن عقیل (ع)
#آقا_مصطفی
#شهید_صدرزاده
#سید_ابراهیم
#اکران_مردمی
•┈••••✾▪️ جشنواره مردمی فیلم عمار - منطقه ۱۷ دارالشهدای تهران ▪️✾•••┈•
🌐 https://eitaa.com/amar_17
7.05M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♨️ فکر دیگهای در مورد کار می کردم
⛔️ مشابه همین پرونده رو الان در کشور داریم
✌🏻 دم کارگردان و تهیهکننده گرم...
📹 بازخورد نظرات دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان از فیلم #مصلحت
📽 جهت #اکران فیلم مصلحت در مساجد، دانشگاهها، مدارس و.... درخواست اکران خود را ثبت نمایید:
🌐 B2n.ir/mslt
📢رسانه اکرانمردمی عمار:
➕ https://eitaa.com/joinchat/1112277110C952842dfba
16.33M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♨️ فیلم قابل تعمیم به دوران فعلی بود
‼️ این بخشی از واقعیاتی بود که دیدیم....
📹 بازخورد نظرات دانشجویان دانشگاه فرهنگیان شهید چمران از فیلم #مصلحت
📽 جهت #اکران فیلم مصلحت در مساجد، دانشگاهها، مدارس و.... درخواست اکران خود را ثبت نمایید:
🌐 B2n.ir/mslt
📢رسانه اکرانمردمی عمار:
➕ https://eitaa.com/joinchat/1112277110C952842dfba
هرمزگان
شهرستان: بندرعباس
فیلم: شماره 10
تاریخ: 1402/7/15
تعداد مخاطب: 97 نفر
اکران کننده: آقای عطاریه
بازخورد:
اکران بسیار عالی و رضایت بخش در جمع پاسداران
#شماره_۱٠
#ستاد_اکران_مردمی_عمار_هرمزگان
📽️تقابل ترس و شجاعت در یک فرار منحصربهفرد
با نسلِ جوان، پای «شماره ۱۰» بنشینیم
یادداشت خانم فاطمه حجتی در مورد فیلم سینمایی شماره ۱۰
اگر نگاهی به تاریخچهی فیلم و سریالهای دفاع مقدس بیندازیم و به خصوص آثار انگشتشمار حوزه اسارت و آزادگان و زاویه دید آنها را بررسی کنیم، به خوبی متوجه ظرفیتهای بزرگ و بکر این حوزه خواهیم شد. به طور کلی در حوزهی رشادتهای آزادگان شریف ایران در دوران اسارت، کتابهای خاطرات مورد اقبال بیشتری قرار گرفتهاند و جای آثار تصویری با وجود وظیفه ی سنگینشان در این زمینه برای همراه کردنِ مخاطبان تلویزیون و سینما به شدت خالیست؛ مخصوصا در سالهای اخیر!
در این میان، اثری که علاوه بر پرداخت خاص به این موضوع بکر، سراغ سوژهای پرچالش و هیجانانگیز برای نسل جوان که حتی در کتب خاطرات هم کمتر از آن یاد شده برود، بسیار قابل تحسین است!
🔰ادامه یادداشت 🔰
اکران مردمی عمار
📽️تقابل ترس و شجاعت در یک فرار منحصربهفرد با نسلِ جوان، پای «شماره ۱۰» بنشینیم یادداشت خانم فاطمه
تنها فرار موفق اسیران ایرانی از اردوگاههای عراق در دوران جنگ تحمیلی؛ سوژهای که حتی عنوان آن هم میتواند مخاطب را کنجکاو کند. اما این تازه اول ماجراست و وقتی با نشستن پای فیلم، وارد ماجرا شوید خواهد فهمید که تصورتان از فرار، تصور کامل و دقیقی نبوده! قهرمان داستان، مثل فیلمها و سناریوهای خارجی بنای فرار به قصد آسایش یافتن خود را ندارد. این فرار و تلاشهای فراوان و طولانی برای آن، خود نیز معنادار است و در همنشینی با باقی روایت، شجاعت و ایثارگری رزمندگانی را به نمایش میگذارد که جبهه و خط مقدمشان را تغییر داده و به عمق خاک عراق و پشت سیمخاردارهای اردوگاه رساندهاند. «شماره ۱۰» پایش را چند گام از تبیین ستمهای رژیم بعث به اسیران ایرانی فراتر گذاشته و با همراه کردن مخاطب در یک سناریوی پرهیجان، مضامین متعددی را در جانش مینشاند.
هنگام تماشای فیلم به خوبی حس میکنیم که تمام عناصر برای قرار دادن ما در شرایط داستان، دست به دست هم دادهاند. از موسیقی متن تا فضاسازی و ترکیببندی رنگها؛ از بازی متفاوت و دقیق بازیگران در هر نقش علیالخصوص قهرمان داستان و نیز هویت خاص هر شخصیت که پیام مستقلی دارد تا دیالوگهایی که اغلب، بجا بیان میشوند و مخاطب را بیش از پیش مشتاق میکنند.
در «شماره ۱۰» نه تنها نقشها و عملکردشان ما را تا سکانس پایانی غافلگیر خواهند کرد، بلکه لوکیشنها، اشیاء و حتی مراحلی که در ذهنمان برای سناریو در نظر میگیریم هم بعضا همین کار را میکنند. گفتگوها در شرایط حساس نیز از این قاعده مسثتنی نیستند؛ گاهی بدون آنکه انتظار داشته باشی در اوج اضطراب، به اندازهی چندثانیه پای گفتگوی نمکین شخصیتها مینشینی و گاه نمیتوانی تصمیم شخصیت و حرکت یا حرفی که در یک لحظه بعد از او خواهی دید را با اطمینان حدس بزنی.
این فیلم یک سناریوی نسبتا پرتکرار را در زمان و بستری نو به نمایش میگذارد. اقتباس از ماجرای حقیقیِ این فرار هم بر تاثیرگذاری آن میافزاید. در این بین، نه آن قدر در قهرمانسازی و گرههای داستان زیادهروی میکند که دچار کلیشه شود و نه به حکم برداشت از روایتی حقیقی، سبک مستند را در پیش میگیرد و هیجان را از مخاطبش دریغ میکند.
بیشک این اثر نیز همچون سایر آثار، بینقص نیست و فرصتهای از دست رفتهی زیادی برای ارتقا در آن مشاهده میشود. به طور مثال، اقتضای فضای ماجراجویانه و سرعتی که باید در این سبک حفظ شود، از اثرگذاری بخشی کوچک از سوژهها یا صحنهها کاسته و آنها را زودتر از آنچه باید، رها میکند؛ بهحتم محدودیت زمانی هم در این امر تاثیرگذار است.
از طرفی دیگر، گاه ممکن است برای القای بیشتر ژانر، عناصری از قبیل برخی دیالوگهای خاص به چشم بخورند که اتفاقا باید استفاده شوند و به کار بردنشان در این فضای نو قابل تحسین است، اما نتوانستهاند در نقطهای که باید، جا بیفتند. طیف سختپسند مخاطبین ممکن است از این تلاشها، حس شعار دریافت کنند. هرچند وجود شعار همیشه جنبهی منفی ندارد و این نمونهها نیز معدود هستند.
به طور کلی دشواریهای این قهرمانپردازی و جنس تازهی روایت به روشنی مشهود است و عملکرد این اثر را زیر سوال نمیبرد. روند جذاب فیلمِ حمید زرگرنژاد به خوبی توانسته از عهدهی انتقال مضامین، روایت آن دورانِ خاص و برانگیختن هرکدام از احساسات مخاطب در جای خود بربیاید.
ما عمیقا نیاز به تولید و نمایش آثاری داریم که گروههای مختلف مخاطب براساس تجربه و ذائقهی خود با آنها همراه و از حقایق خاموش آگاه شوند. با اکران فیلمهایی همچون «شماره 10»، نسل جوان و نوجوان میتواند وقایعی را لمس کند که تا پیش از این تصوری از آنها نداشت؛ اما اگر کمکم و به واسطهی جذابیتِ همین آثار از آنها آگاه شود، با واقعبینی در بسیاری از دیدگاههایش تجدیدنظر خواهد کرد.
سامانه اکران مردمی عمار
@ekranmardomi
📽 شرایط ویژه اکران دانشجویی فیلم سینمایی #مصلحت و #شماره۱۰
📌 دانشگاههایی که از ابتدای آغاز این پویش به مخاطبان این دو فیلم اضافه شدند:
دانشگاه الزهرا، فرهنگیان خرم آباد، سوره، دانشگاه یزد، امیرکبیر، دانشگاه ملایر، جندی شاپور، فرهنگیان شهید چمران، دانشگاه تهران، آزاد تهران مرکز و....
📽 درخواست #اکران در مساجد، دانشگاهها، مدارس و.... در لینک زیر:
فیلم مصلحت:
🌐 B2n.ir/mslt
فیلم شماره 10:
🌐 B2n.ir/nb10
📢رسانه اکرانمردمی عمار:
➕ https://eitaa.com/joinchat/1112277110C952842dfba