eitaa logo
انجمن علمی دانشکده علوم قرآنی شیراز
477 دنبال‌کننده
1.6هزار عکس
382 ویدیو
279 فایل
﷽ وَقُلْ رَبِّ زِدْنِي عِلْمًا ﴿١١٤ طه﴾ 🌟 انجمــن‌ علمی‌ دانشکده‌ علوم‌ قرآنی‌ شیراز 🌟 📩 پل ارتباطی و راه تعاملی شما با ما: 🆔️ @elmi_mf
مشاهده در ایتا
دانلود
👇 💠یکی از از کاربرد های مهم احکام دین تزکیه انسان است، بخاطر آن است که تزکیه انسان امر پیچیده‌ای است و انسان با آن همه لایه های تودرتو و پنهانی که دارد به دشواری این امر بسیار افزوده است. 💠سرّ اینکه حکمت و اسرار دستورات دینی به سهولت درک نمی شوند، به حدی که مورد اعتراض و اعراض بی خردان قرار می گیرد این است که عهده‌دار امر تزکیه انسان می باشد و وظایف پیچیده‌ای در مسیر تزکیه به عهده گرفتند. 💠هرچند اگر این دستورات به خوبی اجرا شوند به سهولت منتج به نتیجه مطلوب در تحقق امر تزکیه خواهند شد. /استادپناهیان 🔷@elmi_shiraz
۱-انتقال اسلاید برای اجرای اسلاید بعدی یا انیمیشن بعدی تنها کافی است دکمه Enter  را فشار دهید و به همین راحتی به انیمیشن یا اسلاید بعدی (اگر در اجرای آخرین انیمیشن یک صفحه هستید و حتی اسلایدها بدون انیمیشن است) می‌روید. اگر می‌خواهید به اسلایدی با شماره خاصی بروید ابتدا باید شماره اسلاید و سپس کلید Enter  را فشار دهید. برای مثال اگر می‌خواهید به اسلاید ۵ بروید ابتدا عدد ۵ از کیبرد و سپس Enter  را بفشارید. اگر می‌خواهید اسلاید را پایان دهید باید دکمه Esc را فشار دهید. 🔷@elmi_shiraz
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
️⃣ 👇 💠به هر حال برای درک بهتر ضرورت تزکیه خوب است این نکته را هم بدانیم، که اگر چه ما آدمها با نهادی پاک به دنیا می آییم ولی به مرور بدی هایی در ما شکل می‌گیرد که ناشی از برخی خصلت های دنیا و عموم بی دقتی های ماست. 💠علت استعداد زیاد ما آدم ها برای آلوده شدن این است که روح انسان آنقدر لطیف است و روند رشد و کمال آن قدر دقیق است که با کوچک‌ترین غفلت غبار بدی روی زیبایی های دل انسان را می پوشاند، و حتی باید گفت هرچه دقت کنی باز این اتفاق رخ خواهد داد. 💠هرچه دل را جلا بده ای جا دارد و جلا دادن دل هیچگاه پایان نمی پذیرد جان انسان که در قرآن از آن به نفس تعبیر شده است آنقدر نامحدود و تزکیه پذیر است که بزرگانی مانند اولیا خدا که در اوج پاکی بوده اند هم هیچگاه در این مسیر متوقف نشده اند. /استادپناهیان 🔷@elmi_shiraz
انجمن علمی دانشکده علوم قرآنی شیراز
انجمن علمی دانشکده علوم قرآنی شیراز برگزار می کند: 📚رویداد کتاب خوانی رمضــــــــــان📚 📍در روزهای
🍃سلام وعرض ادب خدمت همه همراهان گرامی🍃 💠امشب راس ساعت ۲۰،لینک آزمون در کانال بارگذاری می شود. 💠شرکت کنندگانی که شماره دانشجویی ندارند، کد ملی خود را وارد نمایند. 💠با آرزوی موفقیت وتوفیق روز افزون. 🔷@elmi_shiraz
📌 لینک شرکت در مسابقه: 📝 مسابقه کتاب خوانی ماه مهمانی خدا: digiform.ir/w5acf7c35 ⭐️ تا ساعت ۲۴ امشب مهلت دارید.
💠جَامعَةُ آزاد الإسلَاميّةُ تُؤَهِّلُ طُلّابَهَا لِلانْخِراطِ في سُوقِ العَمَلِ. 📌دانشگاه آزاد اسلامی، دانشجویانش را برای ورود به بازار کار آماده می کند. 🔷@elmi_shiraz
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
✅ بیست‌وهشتمین دوره جشنواره کتاب سال دانشگاهی 🔹تمامی دانشگاه‌ها، مؤسسات پژوهشی و ناشران دانشگاهی می‌توانند در رویداد ملی بیست‌وهشتمین دوره جشنواره کتاب سال دانشگاهی شرکت کنند. 🔻شرایط ارسال کتاب به بیست‌وهشتمین دوره جشنواره کتاب سال دانشگاهی: - چاپ نخست کتاب در سال ۱۴۰۱ باشد - حداقل یکی از مؤلفان / مترجمان کتاب عضو هیأت علمی یکی از دانشگاه‌های کشور باشند. 🔹شرکت‌کنندگان لازم است دو نسخه از کتاب را به همراه فهرست سوابق علمی و پژوهشی پدیدآورندگان ارسال نموده و متن اصلی کتاب‌های ترجمه‌ای در قالب CD ارسال شود. 🔹کتاب‌هایی که اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها به زبان‌های خارجی تألیف کرده‌اند و کتاب‌هایی که به زبان فارسی توسط ناشران خارجی چاپ و منتشر شده‌اند، در بخش بین‌الملل بررسی خواهند شد. 🔹در بخش ویژه جشنواره، کتاب‌هایی که در حوزه تولید، حمایت از تولید، اقتصاد و تولید دانش‌بنیان تألیف شده باشند بررسی و مورد تقدیر قرار خواهند گرفت. 🔹بر اساس تقویم جشنواره، آخرین فرصت ارسال کتاب پایان تیر ماه ۱۴۰۲ تعیین شده و مراسم پایانی و قدردانی از مؤلفان و مترجمان برتر در آذر ماه ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد. _ـ_ـ_ـ_ـ_ـ_ـ_ 🔷@elmi_shiraz
🌱 ⭕️ علامت‌های مشترک بین ماضی و مضارع و امر: 1⃣ مشترک بین هر سه: نون جمع مؤنث غایب(صیغه‌ی ۶)؛ مانند: «ضَرَبْنَ، یضرِبْنَ، اِضرِبْنَ» 2⃣ مشترک بین ماضی و مضارع: قد، جوازمی که دو فعل را جزم می‌دهند(مانند إنْ شرط)، أن ناصبة (مصدریه)؛ مانند: «قد عَلِمَ، قد یعلمُ»، «إنْ جاهَداكَ فَلاتُطِعْهُما، إنْ تَذَرْهُم یُضِلّوا عِبادَكَ.» ، «أنْ قالوا (۲۳ أنعام)، أن یقولوا (۱۲هود)» 3⃣ مشترک بین مضارع و امر: یاء مؤنث مخاطب، نون تأکید خفیفه و ثقیله؛ مانند: «تسجُدین، اُسجُدي». : القواعد الأساسیة لِلّغة العربیّة، ص۲۲ 🔷@elmi_shiraz