📌در ازای ورود بازرسان آژانس، تحریم نفتی ایران موقتا لغو شد / وزیر خزانهداری آمریکا:
"در راستای مذاکرات سازنده جاری در سوئیس، ایران متعهد به ترانزیت آزاد و باز در تنگه هرمز و اجازه ورود بازرسان آژانس بینالمللی انرژی اتمی به کشورش شده است.
به عنوان بخشی از این چارچوب، وزارت خزانهداری یک مجوز عمومی موقت ۶۰ روزه صادر کرده است که تولید، تحویل و فروش نفت ایران را مجاز میکند."
پن: مگر نگفتید درباره هسته ای صحبتی نکرده اید؟
مگر قرار نبود توافقات هسته ای تنها بعد از اجرای بندهای ۱، ۴، ۵، ۱۰ و ۱۱ اتفاق بیفتد؟!
آیا پول ها آزاد شده اند؟
آیا اسرائیل از لبنان خارج شده؟
@emadism
آقای پزشکیان، تو میتونستی توی این مصاحبه جوری از ایران دفاع کنی و توپ رو بندازی توی زمین دشمن که افکار عمومی آمریکا کاملا با ایران همسو بشه
ولی خب گند زدی...
1.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📌دکتر خوش چشم
آمریکا، صد آبنبات، جلوی تیم مذاکره کننده ایرانی انداخته است، تا مروارید ایران، که تنگه هرمز است را، از آنها بگیرد.
@emadism
7.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
روضه مرحوم فاطمی نیا برای حضرت علی اصغر
حسینیه عمادیسم🏴
📌باز هم همون داستان تکراری!
قرار بود شعام به خاطر گزارش مغرضانه ای که منجر به جنگ شد، به حساب گروسی برسه
ولی الآن دوباره قراره بازرسان آژانس به کشور برگردن
شما نه تنها به حرف های رهبری، که به گفته های خودتون هم پایبند نیستین!
#وحدت #بازگشت_به_رهبری
@emadism
یه طوری مشکلات اقتصادی رو گردن جنگ میندازن که انگار نه انگار حذف ناشیانه ارز ترجیحی منجر به پرواز قیمت ها، اعتراض و اغتشاش و حمله آمریکا شد!
و انگار نه انگار، قبل از دو جنگ هم میگفتن آب و برق و گاز و پول نداریم!
@emadism